Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_hartje_M schreef:Dames ik heb een probleem
Ik heb het idee dat mijn Barefoot Cheyenne aan de achterkant loskomt van haar rug en klappert. Er zit al een dubbel setje inlages in. Ik weet niet welke maat Pommel erin zit maar ik heb niet echt het idee dat deze niet past. Aan de voorkant knelt hij niet... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Pippaa schreef:De comfort singel van kieffer is heel fijn als anatomische singel! Zelfs op mijn bolle pony blijft het zadel nu goed liggen.
jokari schreef:Fijn ! Dan moet er blijkbaar toch echt wel wat verschil zitten tussen de Special en de normale, niet ?
We willen wel een foto als je zadel er is hé.
Rianne_ schreef:Hidalgo Venice 2 besteld bij Buitenzinnig!
Vanmorgen is Suzanne langs geweest. Zelf had ik een voorkeur voor de special dus die eerst gepast, met diepe en vlakke zit. Lag op 't eerste gezicht erg mooi (fijn, zo'n makkelijke rug van ponylief!), maar tijdens het rijden begon 'ie helaas nogal te schuiven. Combinatie van Marena die rond is, mij op de voltes nogal scheef zet en ikzelf die dan ook nog eens inknik en dat nu nog niet goed genoeg kan corrigeren..
Suzanne heeft er zelf ook nog even op gezeten omdat ik de galop niet durfde te proberen, dat uiteindelijk maar gelaten voor wat het was en besloten dat de Special 'm niet werd. Toen de normale Venice 2 er op gepast en die zat helemaal goed! Fijn voor mij en schuift niet.. Lag op Marena ook mooi! Ben helemaal blij..Na de special was ik echt bang dat 't niks zou worden.
Echt top service van Buitenzinnig dusZe heeft me super goed geholpen met de zadels en me zelfs nog even geholpen met mijn houding. Hele bruikbare tips!
Kan niet wachten tot 'ie er is..En nu hopen dat mijn London snel verkocht wordt!
Zilfstar schreef:Heb kussens (ter vervanging vd ghost kussens) geknutseldIk had nog een dekje liggen en een goed idee voor de inlages. Uiteindelijk 1 van de 2 componenten eruit gehaald, want de delen van een zelfopblaasbaar slaapmatje maakten het toch te hoog. Met wat er nu in zit is het hoog genoeg (inlages gemaakt van een matje van memoryfoam). Bij de schoft wel iets er tussen gedaan (deel vh slaapmatje) kussens zijn nu dus korter en iets dikker. Geeft goed ruggegraadvrijheid. Moet nog even iets aanpassen zodat het goed blijft liggen, maar ben best tevreden. Nu kijken wat dochter en pony er samen van vinden. Foto's volgen nog.
M_hartje_M schreef:Vanochtend plaatste ik de volgende post:Citaat:Dames ik heb een probleem
Ik heb het idee dat mijn Barefoot Cheyenne aan de achterkant loskomt van haar rug en klappert. Er zit al een dubbel setje inlages in. Ik weet niet welke maat pommel erin zit maar ik heb niet echt het idee dat deze niet past. Aan de voorkant knelt hij niet... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Op aanraden van bokker Iana heb ik dus foto's gemaakt van de pommel los op Angel.
Als ik heel erg eerlijk ben heb ik het zadel toenertijd van Shirley overgekocht en hem zo op Angel gelegd en later nog eens een extra setje inlages in de pad gedaan. Zij gebruikte deze ook op haar fjord en aangezien zij ook vrij rond is had ik verwacht dat het wel zou passen.
Heb vandaag toen voor het eerst de pommel er los opgelegd en ik zelf zie meteen dat hij te smal is.. Wat vinden jullie?
[ Afbeelding ]
RvT schreef:![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn HAF pad binnen voor onder mijn torsion. Nu vind ik de inlages niet echt stevig zeg maar. Ik rij lange afstanden dus best intensief. Welke inlages kan ik het beste kopen? De Heavy duty of de HD, of...? En passen al die inlages van de barefoot ook op een HAF pad?
pmarena schreef:Rianne_ schreef:Hidalgo Venice 2 besteld bij Buitenzinnig!
Vanmorgen is Suzanne langs geweest. Zelf had ik een voorkeur voor de special dus die eerst gepast, met diepe en vlakke zit. Lag op 't eerste gezicht erg mooi (fijn, zo'n makkelijke rug van ponylief!), maar tijdens het rijden begon 'ie helaas nogal te schuiven. Combinatie van Marena die rond is, mij op de voltes nogal scheef zet en ikzelf die dan ook nog eens inknik en dat nu nog niet goed genoeg kan corrigeren..
Suzanne heeft er zelf ook nog even op gezeten omdat ik de galop niet durfde te proberen, dat uiteindelijk maar gelaten voor wat het was en besloten dat de Special 'm niet werd. Toen de normale Venice 2 er op gepast en die zat helemaal goed! Fijn voor mij en schuift niet.. Lag op Marena ook mooi! Ben helemaal blij..Na de special was ik echt bang dat 't niks zou worden.
Echt top service van Buitenzinnig dusZe heeft me super goed geholpen met de zadels en me zelfs nog even geholpen met mijn houding. Hele bruikbare tips!
Kan niet wachten tot 'ie er is..En nu hopen dat mijn London snel verkocht wordt!
Nu hopen dat het bestelde zadel net zo goed ligt, dat blijft altijd nog een beetje tricky, het verschil dat er kan zijn tussen testzadels en koopzadels
xDonja schreef:Zilfstar, als ik ik ze van mijn telefoon op Bokt wil hebben en geen computer bij de hand heb, dan upload ik de foto's op Facebook, maar dan zo dat alleen ik ze kan zien. Dan ga ik naar de mobiele site (dus niet de app) en dan klik je de foto aan die je wil uploaden. Dan kun je dat adres kopieren en hier tussen [img] [/ img] plakken.
Persoonlijk vind ik het ideaal haha.
pmarena schreef:Ja, meestal valt het verschil wel mee maar het is echt sneu als je dan zo'n superblije klant hebt die net het zadel heeft uitgepakt en er al op heeft zitten lichtrijden op de leuning van de bank.... en dan de dag erna helemaal beteuterd is omdat hij (nog) niet zo supermooi ligt als het testzadel