Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kbiermans schreef:Ik ben al Lange tijd heel tevreden met mijn icon coda. Bij de laatste controle door de zadelmaker kon het toch nog beter...Inmiddels is mijn paard dusdanig ontwikkeld dat ik toch te weinig ruimte blijk te hebben in de tunnel....dus
Heeft iemand een icon flight, 17.5", korte wrong voor mij in de aanbieding?
Als ik die kan vinden heb ik een Icon Coda, 17.5", korte wrong, zwart met blauwe stiksel en zwart lak op de lepel in de aanbieding!
kbiermans schreef:kbiermans schreef:
Ik ben al Lange tijd heel tevreden met mijn icon coda. Bij de laatste controle door de zadelmaker kon het toch nog beter...Inmiddels is mijn paard dusdanig ontwikkeld dat ik toch te weinig ruimte blijk te hebben in de tunnel....dus
Heeft iemand een icon flight, 17.5", korte wrong voor mij in de aanbieding?
Als ik die kan vinden heb ik een Icon Coda, 17.5", korte wrong, zwart met blauwe stiksel en zwart lak op de lepel in de aanbieding!
Volgens mij staat er sinds gisteren eentje op marktplaats, ben ook aan het zoeken maar moet met lange wrong en mt 18.
Ik zie hem niet staan op marktplaats?? Alleen een coda, advsntage r en een wolfgang solo....
Alice13 schreef:54 weken???![]()
Dat is toch echt niet leuk meer, dan is je paard al zoveel verder ontwikkeld. Heeft een opmaat gemaakt zadel toch ook geen nut meer?!