Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En die kleur is er prachtig op. lotte002 schreef:Ik heb bij hypostore met de korting het halster in cranberry besteld en wat een gave kleur is dat zeg [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maartje7 schreef:Al langere tijd ben ik fan van de Lemieux producten, maar nu toch ook overstag gegaan voor mijn eerste Lemieux dekjeIk wacht nog op een paar beenbeschermers om het hele setje compleet te maken.
Lemieux Juniper![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maartje7 schreef:Al langere tijd ben ik fan van de Lemieux producten, maar nu toch ook overstag gegaan voor mijn eerste Lemieux dekjeIk wacht nog op een paar beenbeschermers om het hele setje compleet te maken.
Lemieux Juniper![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Maartje7 schreef:Al langere tijd ben ik fan van de Lemieux producten, maar nu toch ook overstag gegaan voor mijn eerste Lemieux dekjeIk wacht nog op een paar beenbeschermers om het hele setje compleet te maken.
Lemieux Juniper![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dat mag je me niet laten zien, want die Juniper vind ik van het begin af aan al zo mooi
monique1983 schreef:Maartje7 schreef:Al langere tijd ben ik fan van de Lemieux producten, maar nu toch ook overstag gegaan voor mijn eerste Lemieux dekjeIk wacht nog op een paar beenbeschermers om het hele setje compleet te maken.
Lemieux Juniper![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wow de deken heb ik ook
Dekje overweeg ik nog
[/quote]