Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_hartje_M schreef:Dames ik heb een probleem
Ik heb het idee dat mijn Barefoot Cheyenne aan de achterkant loskomt van haar rug en klappert. Er zit al een dubbel setje inlages in. Ik weet niet welke maat Pommel erin zit maar ik heb niet echt het idee dat deze niet past. Aan de voorkant knelt hij niet... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
maringe schreef:Stybba: ik heb er een rechte neopreen singel aan zitten. De singel ligt ook schuin naar voren. Mijn pony's hebben een flinke hooibuik. Ze krijgen onbeperkt schraal hooi, dus altijd een volle buik.
Gisteren op mijn fries gereden met het zadel en daar trekt het zadel nog strakker om de schoft. Ook lijkt het nog meer voor over te kantelen. Dat kantelen zou dat ook veroorzaakt kunnen worden door de singel, Welke singel is dan een optie.
Zou het iets zijn om voor bij de pommel extra inlages in te doen. Moeten deze dan schuin aflopen in dikte of is het niet erg als ze recht afgeknipt worden
Sonja_vR schreef:maringe schreef:Stybba: ik heb er een rechte neopreen singel aan zitten. De singel ligt ook schuin naar voren. Mijn pony's hebben een flinke hooibuik. Ze krijgen onbeperkt schraal hooi, dus altijd een volle buik.
Gisteren op mijn fries gereden met het zadel en daar trekt het zadel nog strakker om de schoft. Ook lijkt het nog meer voor over te kantelen. Dat kantelen zou dat ook veroorzaakt kunnen worden door de singel, Welke singel is dan een optie.
Zou het iets zijn om voor bij de pommel extra inlages in te doen. Moeten deze dan schuin aflopen in dikte of is het niet erg als ze recht afgeknipt worden
een anatomische of banaan singel, dan zit de singel wel op de goede plek bij het paard , maar trekt ie niet het zadel naar voren
welke daar de goeie van zijn weet ik zo 1, 2, 3 niet, maar dat kunnen anderen je vast wel vertellen
veel simpele neopreen banaansingels werken niet omdat die veel te stretchy zijn en recht trekken zodra je aansingelt.
Zilfstar schreef:Shirley schreef:Ben benieuwd !
Heb uiteraard ook altijd een (on)gezonde nieuwsgierigheid naar de Ghost gehad, maar de lengte weerhield me toch van aanschaf...
Heb je die rode gekocht ?
Nope, die rode was heel vaal. Ik heb de zwarte van TjelleyWel met een rode haf pad voor het geval dat ik hem op Jippe ga leggen.
het lijkt mij ook fijn zitten dus ik kijk wel. Het zou echt voor dochter super zijn. Maar ja pony is wel een C-tje. Hoewel de Christ ook ver naar achteren komt. Maar achter komt geen druk natuurlijk... Dus dat zal met de Ghost ook wel zo zijn, die is bijna net zo beweeglijk als de christ. maar we zien wel.
[ Afbeelding ]
Citaat:Dames ik heb een probleem
Ik heb het idee dat mijn Barefoot Cheyenne aan de achterkant loskomt van haar rug en klappert. Er zit al een dubbel setje inlages in. Ik weet niet welke maat pommel erin zit maar ik heb niet echt het idee dat deze niet past. Aan de voorkant knelt hij niet... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?