Mijn eerste PS was de Coffee Mamba een maand geleden

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Lorette_ schreef:Hoe weten jullie dit nog. Ik heb echt geen idee meer.
MISTRAL94 schreef:*komt weer even binnen vallen*
Er was toch sprake van, dat de steel blue terug komt? Ik vind dat zo'n mooi kleurtje
rosslover schreef:MISTRAL94 schreef:*komt weer even binnen vallen*
Er was toch sprake van, dat de steel blue terug komt? Ik vind dat zo'n mooi kleurtje
Ik heb van wat ‘insiders’ begrepen dat steelblue, forest green en purple gold binnen 1,5 a 2 maanden komen. Heb al wat collega fotografen ze zien shooten voor ES en winkels
miriammiddel schreef:Iemand toevallig de volgende dekjes in full dressuur te koop:
purple gold
maroccan blue
steel blue
Eventueel kan ik ze ruilen tegen dezelfde kleur in maat COB dressuur. Purple gold is 1x mee gereden en met de rest is nog niet mee gereden.
Heb eventueel ook nog de volgende dekjes in COB dressuur te ruil: Bordeaux, deep olivine, ice blue pearl, emerald, Winter rosé en de Parisian blue. Meesten nog ongebruikt zelfs.
miriammiddel schreef:Iemand toevallig de volgende dekjes in full dressuur te koop:
purple gold
maroccan blue
steel blue
Eventueel kan ik ze ruilen tegen dezelfde kleur in maat COB dressuur. Purple gold is 1x mee gereden en met de rest is nog niet mee gereden.
Heb eventueel ook nog de volgende dekjes in COB dressuur te ruil: Bordeaux, deep olivine, ice blue pearl, emerald, Winter rosé en de Parisian blue. Meesten nog ongebruikt zelfs.