anoukwendy schreef:Stal_Fiore schreef:Iemand die de moroccan en de amazonite heeft en ze voor me naast elkaar wil leggen qua kleur?
Als ik het niet vergeet doe ik het vanavond of morgen. Anders nog even helpen herinneren
Thx!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
absque_dubio schreef:Gimmick11 schreef:Heeft er iemand een goed alternatief voor de beenbeschermers deep sapphire (donkerblauw dus) die wél om de fikse pijpbenen van een halve Groninger passen??
De flextrainers van HH niet?
Jenara heel gaaf! De bovenste de Breeze? Al een foto ohz ervan?
absque_dubio schreef:Oh echt? Goed om te weten, hoef ik die ook niet te bestellen..
Hier erg tevreden over br pro Max. Simpel, maar benen worden er niet heet onder.
Saaams schreef:Die harrys horse moet je echt niet hebben. Dat wol is syntetisch. Ik vind het echt schuurpapier als er wat zweet in zit.
Dan zou ik voor eskadron gaan, ze hebben nieuwe met mesh en dan een wollen randje. Maar dat doet niks qua warmte!
Saaams schreef:absque_dubio schreef:Oh echt? Goed om te weten, hoef ik die ook niet te bestellen..
Hier erg tevreden over br pro Max. Simpel, maar benen worden er niet heet onder.
Die harrys horse moet je echt niet hebben. Dat wol is syntetisch. Ik vind het echt schuurpapier als er wat zweet in zit.
Dan zou ik voor eskadron gaan, ze hebben nieuwe met mesh en dan een wollen randje. Maar dat doet niks qua warmte!