Ik verbaas me soms nog dat Lemieux zo vast onder mijn zadel blijft liggen, ook na het rijden ligt het nog net zo mooi als bij het opzadelen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tanee_blaze schreef:Ik kom even binnen vallen.
Heeft iemand van jullie ervaring met de stealth air shoc xc boots?
Of deze stevig genoeg zijn voor de cross? En hoe deze vallen?
Zijn nu bij HorseHealth wel heel gunstig geprijsd!
Renee_S schreef:snissje schreef:
Geen ervaring met de four seasons, maar ik heb de thermo cooler voor in de winter en de carbon cooler voor s zomers. Echt fantastische dekens! Hij droogt er super goed onder, zijn lijf is echt sneller droog dan zijn nek. Het vocht komt heel goed op de deken te liggen, merk je vooral bij de thermo cooler goed. Dan is de bovenkant nat maar onderkant en paard zijn droog!
En ze staan erg mooi![]()
[ [url=m/HCJZtf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/flpFje.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja die Thermo cooler had ik ook gezien. Hele mooie deken. Is de stof stevig en niet rekbaar? Heb vaak gezien met die dekens dat ze erg rekbaar zijn en dan achter de schoft gaan hangen. Maar bij jou ligt die heel mooi!
Annenas schreef:Iemand ervaring met de ProSorb zadelonderlegger/pad? Mn paard is in de winter wat bespiering kwijt geraakt dus wilde dit als tijdelijke oplossing, maar vond m best prijzig dus vandaar dat ik eerst even wat ervaringen wil horen
Nouvel schreef:Ik heb ‘m ook, omdat ik het zadel van mijn andere paard tijdelijk op de arabo fries moet gebruiken omdat hij uit zijn eugen zadel is gegroeid, fijne pad, blijft goed liggen.
[ [url=m/3iUei7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annenas schreef:loismooij15 schreef:kan die pad ook gebruikt worden zoals we nu een bontje gebruiken zegmaar?
Volgensmij als je de vullingen eruit hebt is het een gewoon bontje (zo ziet het er tenminste uit)
Edit: de andere variant dan, er is ook een pro sorb met bont
Annenas schreef:Iemand ervaring met de ProSorb zadelonderlegger/pad? Mn paard is in de winter wat bespiering kwijt geraakt dus wilde dit als tijdelijke oplossing, maar vond m best prijzig dus vandaar dat ik eerst even wat ervaringen wil horen