Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharmila schreef:Wat een negativiteit op Arno. Ik heb gelukkig geen slechte ervaring. Mijn zadel schoof een tijd geleden. Maar dat kwam achteraf doordat mijn paard minder bespierd is vanwege zijn nekartrose.
Ik heb overigens een Tinker. Hoe rond kan je paard zijn en mijn zadel schuift niet. Voor mij is dan ook een compleet nieuw patroon gemaakt in Engeland omdat ik heel erg klein ben. Mijn zadel ligt nu perfect. En als ik mijn veulen in ga rijden over een aantal jaartjes gaat ook daar een AB zadel op. Na jaren zoeken naar een zadel dat en goed ligt op mijn paards rug en waar ik met mijn benen onderuit kom was AB de enige die wat voor me kom betekenen.
En hij heeft zeker ook zijn negatieve kanten hoor. Daar ben ik absoluut niet blind voor. Maar ja welke zadelmaker komt altijd op tijd.... Ik ken er geeneen om eerlijk te zijn. En hij vergeet altijd alles wat je met hem afspreekt. Prima dan regel ik het mijn zijn administratiemuts. Probleem opgelost.
Hij neemt teveel werk aan. Dat is gewoon zo daarmee snijdt hij zichzelf vaak in zijn vinger.
Maar een prutser???
Nee als jij een zadel kan maken voor een ronde brede Tinker met een baas met dwerggroei dat gewoon goed ligt. Dat vind ik knap. Dan ben je goud waard.
Nou ik had een haflinger...ook rond.........en ik heb alleen maar een slechte ervaring.....kijk...dat iets gewoon niet past dat kan altijd gebeuren...ook door bv een verandering aan het paard...maar dan stug volhouden dat het zadel past terwijl het 6 boommaten te krap is dan ben je of blind of een prutser!
Heb verschillende zadelmakers gesproken en niemand kon wat voor me betekenen.
Horseware schreef:Net een berichtje terug van Arno: mijn zadel gaat terug naar Engeland voor reparatie (zullen wel nieuwe zadelrokjes en zweetbladen opgezet worden) en ik krijg tijdelijk een leenzadel. Nou, lijkt mij een keurige oplossing dus voor dit moment ben ik erg tevreden
Rowdine schreef:Horseware schreef:Net een berichtje terug van Arno: mijn zadel gaat terug naar Engeland voor reparatie (zullen wel nieuwe zadelrokjes en zweetbladen opgezet worden) en ik krijg tijdelijk een leenzadel. Nou, lijkt mij een keurige oplossing dus voor dit moment ben ik erg tevreden
Haha ja dit is was hij tegen iedereen zegt. Je zadel gaat echt niet naar Engeland hoor
Rowdine schreef:Horseware schreef:Net een berichtje terug van Arno: mijn zadel gaat terug naar Engeland voor reparatie (zullen wel nieuwe zadelrokjes en zweetbladen opgezet worden) en ik krijg tijdelijk een leenzadel. Nou, lijkt mij een keurige oplossing dus voor dit moment ben ik erg tevreden
Haha ja dit is was hij tegen iedereen zegt. Je zadel gaat echt niet naar Engeland hoor
Solvej schreef:Vooral grappig dat er geklaagd werd dat een aantal mensen Arno herhaaldelijk zouden 'verdedigen' maar het ook bijna constant dezelfde mensen zijn die keer op keer hun zelfde klaagzang doen![]()
Wij zijn na 3 aangemeten zadels en 1 tweedehands waarbij alledrie de paarden een compleet andere bouw en rug hadden, nog altijd volledig vol lof!
A_nouk schreef:Rowdine schreef:
Lees al een paar dagen mee en heb wijselijk mijn mond gehouden maar,
Met alle respect maar dit is zo'n zinloze reactie...
Dat jij niet tevreden bent mijn service dat kan, maar je draafd wel erg door in het opleggen van jou mening bij andere mensen.
Ik ben ook wel eens niet tevreden met een geleverde service, dat wil niet zeggen dat iedereen op de wereld niet blij is met hetzelfde product.....
Je punt is ondertussen wel duidelijk !het is je goed recht je eigen ervaring en mening te delen maar je kunt ook doorslaan..
Ik ben tot nu toe nog steeds heel tevreden met het tweedehands zadel dat Arno mij verkocht heeft en hij prima service geleverd. Jammer dat er ook slechte ervaringen tussen zitten maar dat is helaas het risico van mensenwerk.
JLD schreef:Jaaa, ik heb nu een albion.Had een hulsebos SPIJJJTT dat ik heb...
heb op een stal op een brandt gereden.. in de zevende hemel, nog fijner als mijn hulsebosje was.
Voor mijn nieuwe paard wil ik een brandt laten aanmeten !!
Ik ben wel opzoek naar een type met gedwongen zit, aangezien ik mijn rug verkeerd gebruik, en ik op een zadeltje van arno zat met gedwongen zit op die stalling wil ik ook voor dat zadel gaan. ecter geen idee meer welk type.
iemand enig idee??