Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
maessie schreef:Die is gaaf hè bottraining! Daar moet je wel mazzel mee hebben om die nog te vinden ben ik bang..
Ik heb net de lemieux baselayer in oak nog voor erbij besteld, denk dat dat heel mooi past
Matheno schreef:Mijn eerste ES was Emerald in 2017 alweer, na een hardnekkige verslaving aan Eskadron.
2018 ging mijn rijpaard met pensioen en heb ik ES Emerald verkocht voor 25 euro aan een jonge bokker
Heb hem intussen alweer nieuw gehaald.
Eerste PS was geloof ik ook Emerald, of Moss. Dat weet ik niet meer precies.
Maanlicht schreef:Ik baal flink... Het Corduroy Hunter green dekje wat ik besteld heb uit Ierland is toch niet op voorraad... Is er nog iemand die hem wil verkopen? Ik wil hem echt super graag dus wil er ook best wat voor betalen.
BOTtraining schreef:Hi iedereen, nieuw hier, zie veel mooie dingen voorbij komen! Olive is ook super mooi zeg!
Mocht er iemand de Corduroy Hunter Green Dressuur Full hebben liggen en er vanaf willen, dan hoor ik dat graag. Heb het internet afgezocht, maar kennelijk viel hij in meerdere landen nogal in de smaak haha.
[ [url=m/8jVmv4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jenara schreef:Het is dat ik geen fan ben van de stof, maar die groene corduroy staat wel echt heel mooi inderdaad!
Mijn eerste PS was dus de wine, ik weet nog dat ik echt maanden heb gespaard om 1 PS dekje te kunnen kopen en toen de wine online kwam kon ik hem eindelijk kopen als verjaardagscadeau'tje voor mezelf. Ik verdiende toen echt nog heel weinig, dus ik was er zoo blij mee!
Mijn eerste ES was dan de royal classic die ik kreeg voor kerstmis.
Mijn vorige vraag was precies een beetje verdwenen onder alle reacties, maar heeft er iemand een vergelijking tussen de nieuwe matt harnacky en de steel blue?
Jenara schreef:Het is dat ik geen fan ben van de stof, maar die groene corduroy staat wel echt heel mooi inderdaad!
Mijn eerste PS was dus de wine, ik weet nog dat ik echt maanden heb gespaard om 1 PS dekje te kunnen kopen en toen de wine online kwam kon ik hem eindelijk kopen als verjaardagscadeau'tje voor mezelf. Ik verdiende toen echt nog heel weinig, dus ik was er zoo blij mee!
Mijn vorige vraag was precies een beetje verdwenen onder alle reacties, maar heeft er iemand een vergelijking tussen de nieuwe matt harnacky en de steel blue?
miriammiddel schreef:Iemand toevallig de volgende dekjes in full dressuur te koop:
purple gold
maroccan blue
steel blue
Eventueel kan ik ze ruilen tegen dezelfde kleur in maat COB dressuur. Purple gold is 1x mee gereden en met de rest is nog niet mee gereden.
Heb eventueel ook nog de volgende dekjes in COB dressuur te ruil: Bordeaux, deep olivine, ice blue pearl, emerald, Winter rosé en de Parisian blue. Meesten nog ongebruikt zelfs.
Marieke1495 schreef:Jenara schreef:Het is dat ik geen fan ben van de stof, maar die groene corduroy staat wel echt heel mooi inderdaad!
[ [url=m/I6KTqz.jpg]Afbeelding[/url] ]
romyvs schreef:Maanlicht schreef:Zoek je een dressuur of springdekje?
Dressuur