Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pattypaard schreef:Even een positief dingetje over de service van PS of Sweden.
Ik heb 1,5 jaar geleden het Nirak hoofdstel gekocht. Hier is al 2 x de cheekpiece van afgescheurd bij mijn lompe vos. (Cheekpiece zit zowel aan bit als aan neusriem vast, gescheurd bij de kant van de neusriem)
Besloten er maar een mailtje aan te wagen om hun dit te melden. Niet met de vraag of verwachting van compensatie, maar meer met het idee van zo weten jullie het. Wellicht zijn er meer mensen met dit probleem.
Nu krijg ik 2 nieuwe cheekpieces opgestuurd van PS in een kleinere maat, als die weer voorradig is, omdat ze verwachten dat daar het probleem in zit. Super service!!
Denk dat ik de nieuwe collectie van ES niet zo geweldig vind, das positief voor mijn bankrekening haha!
CharxHebe schreef:De baselayer is inderdaad dun maar voelt opzich wel fijn. Kort vind ik nog reuze mee vallen en ik ben 1.85m. Alleen vind de pasvorm een beetje vreemd en vooral onder mijn oksels valt het een beetje raar of ligt dat aan mij?![]()
[ [url=m/LBIwvb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zxizUH.jpg]Afbeelding[/url] ]
orion456 schreef:blijkbaar zijn ze vooral goed in dekjes maken en de rest van de spullen valt tegen. Oh wacht de jassen en vesten zijn ook nog wel goed van kwaliteit. Maar peeskappen (ze schuiven heel erg om het been vind ik) en de shirts e.d. zijn slecht.
Venthe schreef:Stille meelezer hier.
Ik heb een rijlegging in de aanbieding voor de liefhebber...
Gaat om de Jasmine in de kleur Charcoal maat 38. Gisteren binnen gekregen maar mij toch echt te groot helaas
Mag hem niet retourneren omdat ik hem in de sale heb gekocht...
Normaal €85, ik heb er €79 voor betaald en je mag hem hebben voor €75 (incl verzenden)
Venthe schreef:Stille meelezer hier.
Ik heb een rijlegging in de aanbieding voor de liefhebber...
Gaat om de Jasmine in de kleur Charcoal maat 38. Gisteren binnen gekregen maar mij toch echt te groot helaas
Mag hem niet retourneren omdat ik hem in de sale heb gekocht...
Normaal €85, ik heb er €79 voor betaald en je mag hem hebben voor €75 (incl verzenden)
Laurie schreef:Waar heb je besteld? Het is niet toegestaan om artikelen in de sale uit te sluiten van het retourrecht.