Barefoot cheyenne promotie 2x L2 onderling gereden op stal 210 & 214 punten.

Degene die eerste werd in de B had een oude Ghost.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Oryani schreef:Pmarena, een poosje terug had je het over een losse zitversmaller voor de Barefootzadels. Enig idee wanneer die er aan komt?
Ik heb er hier 1 liggen en 1 is er nog bij iemand om te testen...bedenk ik me nu dat ik daar niks meer van gehoord heb
Ik zal het nog eens navragen inderdaad wanneer ze "echt" komen
Zinook schreef:@Kitty even een vraag over die Burioni 'western'pad. Ik ben meer op zoek naar een mooie felrood dekje en die zijn maar weinig te vinden. Burioni heeft mooie kleurtjes. Maar mijn paard is erg gevoelig op zijn rug. Ik rijd o.a in een dekje met een 3 mesh inlage die jullie verkopen met daarboven op een moosgummi of bij zwaardere ritten in een ander pad een dunnere 3mesh inlage met daarboven op een hd inlage. Waar zijn deze Burioni pads mee te vergelijken, en dan bedoel ik eigenlijk, met welke inlage....
Ik denk dat ik pech heb, maar als ik het niet vraag zal ik het antwoord nooit weten.
Kitty_ schreef:Zinook schreef:@Kitty even een vraag over die Burioni 'western'pad. Ik ben meer op zoek naar een mooie felrood dekje en die zijn maar weinig te vinden. Burioni heeft mooie kleurtjes. Maar mijn paard is erg gevoelig op zijn rug. Ik rijd o.a in een dekje met een 3 mesh inlage die jullie verkopen met daarboven op een moosgummi of bij zwaardere ritten in een ander pad een dunnere 3mesh inlage met daarboven op een hd inlage. Waar zijn deze Burioni pads mee te vergelijken, en dan bedoel ik eigenlijk, met welke inlage....
Ik denk dat ik pech heb, maar als ik het niet vraag zal ik het antwoord nooit weten.
Ik heb hier toevallig een mooie rode Burioni Westernpad liggen
Hier hard ingeknepen:
[ [url=m/Ewshrm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Normaal:
[ [url=m/ohlgCP.jpg]Afbeelding[/url] ]
De pads zijn prima voor paarden met wat spekjes naast de ruggengraat, maar minder geschikt wanneer je nu al met extra inlagen werkt, omdat de inlagen in deze pad niet verwisselbaar zijn.
Ik kan zo geen voorbeeld noemen waarmee deze inlagen te vergelijken zijn. Dry F is een soort schuim wordt alleen door Burioni gebruikt/gemaakt.
Tip: Mocht je snel antwoord willen, mail dan even. Ik krijg via Bokt en Facebook op verschillende manieren berichten, wat niet altijd overzichtelijk is.
Pippaa schreef:Op de foto is het ook een heel klein oppervlak waar wordt gedrukt, maar dan ziet het er nog stevig uit. Met druk op een groter oppervlak wordt het natuurlijk nog beter verdeeld.
[***] schreef:Ik kom hier weer even meepraten gezien mijn mooie dressuurzadel blijkbaar funest is voor mijn pony en ik waarschijnlijk (tijdelijk?) weer overga naar boomloos ... Er was toch ergens iemand met een passervice toch? Of zijn er meerdere? Is er ook iemand die er geen probleem mee heeft om naar de middle of nowhere te rijden?Mijn ervaring met mensen tot hier krijgen is zeer slecht, dus dit zal ook wel weer niet lukken
maar kan het maar vragen. Het gaat om Belgisch Limburg (wel dicht tegen de Nederlandse grens). Iemand een idee?