Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snissje schreef:Hoi ik meld mij even! Heeft iemand van jullie ervaring met de four seasons deken? Droogt deze goed? Of hebben jullie eventueel nog een suggestie ? Ben op zoek naar een goede zweetdeken die ool echt goed droogt. Paard is geschoren maar ik ben 2 natte fleecedekena verder als ze goed gewerkt heeft.
tanee_blaze schreef:Ik kom even binnen vallen.
Heeft iemand van jullie ervaring met de stealth air shoc xc boots?
Of deze stevig genoeg zijn voor de cross? En hoe deze vallen?
Zijn nu bij HorseHealth wel heel gunstig geprijsd!
Renee_S schreef:snissje schreef:Hoi ik meld mij even! Heeft iemand van jullie ervaring met de four seasons deken? Droogt deze goed? Of hebben jullie eventueel nog een suggestie ? Ben op zoek naar een goede zweetdeken die ool echt goed droogt. Paard is geschoren maar ik ben 2 natte fleecedekena verder als ze goed gewerkt heeft.
Geen ervaring met de four seasons, maar ik heb de thermo cooler voor in de winter en de carbon cooler voor s zomers. Echt fantastische dekens! Hij droogt er super goed onder, zijn lijf is echt sneller droog dan zijn nek. Het vocht komt heel goed op de deken te liggen, merk je vooral bij de thermo cooler goed. Dan is de bovenkant nat maar onderkant en paard zijn droog!
En ze staan erg mooi![]()
[ [url=m/HCJZtf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/flpFje.jpg]Afbeelding[/url] ]
tanee_blaze schreef:pol013 schreef:Ik heb ze ook en ze draaien inderdaad wel makkelijk. Ik moet altijd even pielen met de riempjes en dan blijven ze wel zitten.
Ze zijn zeker stevig genoeg. Ze gaan alleen van een ander principe uit. Niet van een harde schaal.
Welke maat heb jij en hoe groot is jouw paard?