Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jepsica schreef:Groot verschil is dat Arno de boom alleen kan vervangen maar niet kan versmallen of verbreden en dat kan custom wel.
listiglistje schreef:Koortje schreef:Oh ik hoor net dat ze er nog rond de 1000,- voor geven... even goed onthouden!
Die kun je dus beter privé verkopen ipv inruilen of naar een opkoper...is pas nieuw toch!
VWestra schreef:Waarom heb je geruild als ik vragen mag?? Ik heb nu een flight:) Maandag komt de fitter voor de eerste opvulsessie sinds ik het zadel heb ontvangen.
Mijn dekjes schuiven ook naar achter. ik heb nu alleen nog een dekje van le Mieux, deze ligt perfect! ook beter anatomisch gevormd en mooie fijne stof. Ik heb deze via Aimee van past mijn zadel? gekocht. gewoon via Facebook een bericht gestuurd.
Wilma, jammer dat jij en je paard zo in de lappenmand zitten/hebben gezeten. Als jullie beide weer fit zijn ga je dan de zoektocht overnieuw doen?
jolo25 schreef:Ik heb sinds een maand een zadel van Custom na heeeeeeeeeel veel ellende zadels van bekende merken en zadelmakers. Top service en helder en duidelijk zonder verkoop praatjes. Mijn paard heeft in jaren niet zo fijn en ontspannen gelopen. Het is weer een genot om samen te werken met hem. Had ik jaren geleden maar dit besluit genomen om deze, toch best dure aanschaf te doen.