Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:wat een achterlijke opmerking.
Citaat:ik vind het ook prachtig,dergelijke uitdossing. dat hoort bij de cultuur,en ongetwijfeld ook een stuk geschiedenis.
JoSav schreef:Je verdere mening over paarden- en vrouwenwelzijn kan ik alleen maar beamen, want comfort voor het paard (en vrouw) dient ten allen tijde voorop te staan. Een vrouw kan dan nog, afhankelijk van de cultuur en samenleving, de KEUZE maken mooie, maar oncomfortabele hakjes of kledij aan te trekken ook al weet ze qua welzijn en bio-ethisch wel beter.
Huertecilla schreef:Ik ben voor morgenavond voor een gewichtige opening als armornament meegevraagd. Inclusief kleding´verzoek´![]()
Ik ga voor míjn welzijn niet verder dan gemoderniseerd Miami vice achtig
Niet omdat ik me voor een uitzondering niet formeler wil kleden, maar omdat het dan niet bij een uitzondering blijft.
JoSav schreef:Dat Turkmeense zadel (uit Afghanistan; voordat mensen verward raken) is inderdaad erg gaaf.
Ik word hebberig van zo'n mooi zadel...
Hoe zoiets er dan aangekleed en wel uitziet
Nog een
Bovenaanzicht
Links een Turkmeens zadel uit Iran Het rechter is een handgemaakt racezadel.
Een van de varianten van een Turkmeens zadel uit Turkmenistan
Dame te paard op antiek Turkmeens zadel.
Achteraanzicht
Silouet
Turkmeens dzhigitovka zadel
Tot slot, voor de liefhebbers wat anders: een Turks cirit zadel.
Tot zover weer mijn nuttige bijdrage... *kruipt weer onder steen*
Babootje schreef:(Laat dat nou net geen probleem zijn)Jaaa prachtig!!! (Maar dan moet je wel een akhal teke erbij hebben)
Cambiar schreef:Huertecilla schreef:Ik ben voor morgenavond voor een gewichtige opening als armornament meegevraagd. Inclusief kleding´verzoek´![]()
Ik ga voor míjn welzijn niet verder dan gemoderniseerd Miami vice achtig
Niet omdat ik me voor een uitzondering niet formeler wil kleden, maar omdat het dan niet bij een uitzondering blijft.
Foto's![]()
!!
JoSav schreef:Bij de plaatselijke zadelmaker is geloof in het boze oog ook goed vertegenwoordigd (10 punten voor diegene die het cirit zadel als eerste spot!)
JoSav schreef:Nog even over het cirit zadel dat ik eerder postte...
Voor diegenen die zich afvragen waar dat nu voor gebruikt wordt (cirit dus, letterlijk "speer" oftewel speerwerpen te paard):
Citaat:Miami Vice achtig de straat over. *stelt zich uiteraard ontzettend hip en functioneel wit pak voor*
Cambiar schreef:Even kort vraagje over viltpad. Ik heb nog een correctorsok liggen en heb nog een corrector besteld. Voor onder correctorpad wil ik viltpad leggen.