Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en geen problemen.
, je hebt wel iets nodig met bv klittenband om het er om te kunnen krijgen en dat het vast blijft zitten.
Vaak gaat het heel goed, maar hij kan ook zo lekker in een krulletje lopen. Ziet er spectaculair uit (volgens sommige mensen) maar je hebt er niks aan. Zeker niet met een kort model pony. Hoe is jullie ervaring met dit hoofdstel met dat betreft? Ik weet dat sommige bitten juist wel uitnodigen tot aannemen of loslaten, hoe zou dat met dit hoofdstel zijn? Kortom: zou ik er baat bij hebben?
twijfel alleen heel erg tussen de competitie en multi bridle, k vind zwart mooier op m'n fries, en volgens mij is de competitie zwart en de multi bridle bruin. De competitie is duurder terwijl je er minder mee kan??? Das raar vindt ik. Ik wil wel wedstrijden gaan rijden, maar twijfel dan of ik die met een gewoon hoofdstel ga rijden of met het Rambo hoofdstel. Dit mag namelijk niet met de multi bridle... Ik rij eigenlijk zelden biatlons maar vind het wel leuk soms. Iemand tips voor mij welke ik t beste zou kunnen kopen? Anders bepaal ik morgen in de winkel welke ik wil haha. Alvast bedankt. Kim1987kim schreef:Oh dat wist ik niet. Dan neem ik die denk ik. Ik weet dat t mag als je het ringetje eraf haalt, maar is dat te doen zonder t hoofdstel te slopen?
Wat is t voordeel van de competitie? Alleen dat t ringetje daar al af is? Waarom is die dan duurder?

.