PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:18

Heel gaaf die Raspberry set <3

Staat allebei heel mooi Urbiezira.

Voor degene die PS wel mooi vinden, maar de service niet zo goed vinden. Is het dan geen optie om via Ruitergoed, Iris van Meijl, Welfare Horse & Care etc te bestellen. Dan heb je hun service.

Wat ik zelf jammer vind is dat er nu zoveel gereleased word en dit allemaal beperkt beschikbaar is. Je moet sommige dingen echt op de dag van release kopen anders kan het niet meer. Terwijl ES, Lemieux, Anky etc. echt wel een paar maanden verkrijgbaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:20

Ik heb ineens zo’n zin om iets te kopen! Weet iemand ergens korting?

Wen1986

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:22

Afbeelding

Royal Blue, maar naar mijn mening echt heel anders dan op de productiefoto's van PS :( -alweer-

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:25

Lijkt wel meer indigo, dan royal blue.. ook mooi.. maar niet zoals de productfoto's nee... :=

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:31

xXutopiaXx schreef:
Lijkt wel meer indigo, dan royal blue.. ook mooi.. maar niet zoals de productfoto's nee... :=

Vind dat zo jammer.. op deze manier is het heel moeilijk in te schatten wat je koopt :(

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-21 11:54

Is zn naam ook echt handsome boy? Dan doet ie zn naam wel eer aan haha

Drico volgens mij is het niet overgenomen. Maar het is idd wel beter geweest dan wat het nu is

Aniek dat word voor mij lastig := heb ook het idee dat er hier in zweden geen verkooppunten zijn maar kan het mishebben. Heb igg nog nooit een winkel gezien die het verkoopt

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:54

Urbiezira schreef:
Hier geen ervaring met PS of the Horselet, maar had wel eerder wat gehoord over de slechte service van PS wat betreft de hoofdstellen. Doet mij toch 2x denken voordat ik die ooit eens zou aanschaffen.

Hier is mijn bestelling binnen van ES in ieder geval! Dus gister met de Parisian Blue gereden en eergisteren met de Champagne.

[ [url=m/RFS0pb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7l8vrp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig!!!

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:56

anoukwendy schreef:
Is zn naam ook echt handsome boy? Dan doet ie zn naam wel eer aan haha

Klopt <3 hij heeft in zijn paspoort echt de naam Handsome B.
De B is alleen niet van Boy maar van Beukenvallei, waar hij gefokt is :)
Als veulen al een heel knap dier maar het is natuurlijk altijd maar afwachten hoe ze worden. Maar deze doet absoluut zijn naam eer aan <3

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 12:21

Ik bestel wel via RG bijvoorbeeld, maar het gaat mij er meer om dat mn geld uiteindelijk nog bij PS terecht komt en als ze zulke slechte service geven, dat ik ze dat niet gun.
Daarbij zijn er veel klachten over The Horselet en bijvoorbeeld over limited editions die je enkel direct bij hen kunt kopen.

Laten we hopen dat ze de klanten wat serieuzer gaan nemen. Ben het ermee eens dat ze echt giga veel uitbrengen. Misschien gevalletje van te snel groot geworden zonder mee te groeien in de klantenservice afdeling?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 12:24

En toch blijft iedereen kopen....ben benieuwd of ze hun service gaan verbeteren.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 12:26

Handig om te weten; Ik las in een reactie op Instagram van PS dat als je ze nog eens mailt over hetzelfde onderwerp, je mail verplaatst wordt naar onderaan de lijst.
Niet echt ideaal, maar zo werken veel mail systemen wel, first in, first out.
Dus als je denkt, waar blijft mn antwoord, misschien beter PM op Instagram dan nog eens mailen, dan duurt een reactie dus enkel langer.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 12:33

Wen1986 schreef:
xXutopiaXx schreef:

Vind dat zo jammer.. op deze manier is het heel moeilijk in te schatten wat je koopt :(

Ja klopt... is niet in te schatten.. behalve dat 't ergens in de buurt van blauw zit waarschijnlijk, en je niet ineens roze krijgt.. :')

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 12:36

Wen1986, leuk dat hij van de Beukenvallei komt, ik volg hun via Instagram, hebben vaak gave paarden te koop ook!

Ik vind hem op jouw foto best lijken op de foto's bij bijvoorbeeld ruitergoed? Maar ik heb ook een beschadigde oogzenuw dus misschien ligt het aan mij :')

Vond toen het verschil bij de grijze velvet en de roze ruffle wel echt groot.

Urbiezira, dekjes staan hem goed!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 13:15

Is het ook niet puur een stuk nabewerking in bijv photoshop? Want bij elke fotograaf lijken ze weer anders dus het is maar net ook hoe ze die foto's weer bewerken.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 13:22

Matheno schreef:
anoukwendy schreef:
Ik was toch nieuwsgierig en ben onder 3 post gaan kijken, maar ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over het feit dat ze zoveel tijd spenderen aan het reageren met hartjes enzo op alle reacties maar mails zijn te moeilijk om te antwoorden? Waar ligt dan eigenlijk de prioriteit?

Misschien is dat een andere afdeling?

Dat durf ik met zekerheid te zeggen, ja.
Instagram, ook contact, is over het algemeen onlineredactie en mails vaak redactie communicatie. Bij grotere bedrijven dan iig. Kleinere bedrijven hebben vaak redactie alles in één.

Maargoed, dan mogen die natuurlijk wel alsnog het balletje doorspelen :+

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-21 13:23

Iriscope schreef:
Handig om te weten; Ik las in een reactie op Instagram van PS dat als je ze nog eens mailt over hetzelfde onderwerp, je mail verplaatst wordt naar onderaan de lijst.
Niet echt ideaal, maar zo werken veel mail systemen wel, first in, first out.
Dus als je denkt, waar blijft mn antwoord, misschien beter PM op Instagram dan nog eens mailen, dan duurt een reactie dus enkel langer.

Jaa die reactie las ik ook. Snap best dat ze de oudste mails eerst behandelen maar hoeveel mails hebben ze dan wel niet als wr 3/4 weken geen reactie komt? :=

Kimley, er reageerde laatst een fotograaf hier geloof ik die zei dat ze bijna niet worden geshopt? Al moet ik ook zeggen dat het lijkt of de foto’s heel erg veranderd worden in kleur

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 13:30

Nou ik zie de setjes bij meerdere fotografen voorbij komen en dan zijn ze elke keer verschillen van kleur :')

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-21 13:35

Kimley schreef:
Nou ik zie de setjes bij meerdere fotografen voorbij komen en dan zijn ze elke keer verschillen van kleur :')

Jaa dat vind ik ook idd :=

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-21 13:36

Mijn giraffe in no boundries grey, vind hem best chique <3 wel apart dat het dunne randje gewoon leer is en die brede lak :=
Afbeelding
Afbeelding

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 14:08

Haha Wen, onze paarden hebben bijna dezelfde naam! :D Ik geloof dat Anouk het over die van mij had, die heet inderdaad ook echt Handsome Boy, maar die van jou is ten minste net zo knap! <3 Dank voor het complimentje weer!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 14:13

De Moss is binnen en hij is zo mooi <3

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 15:49

anoukwendy schreef:
minetje schreef:
Ik doe ze wel in een waszak, anders beschadigd het logo vaak ookal doe ik hem binnenstebuiten. 2 dekjes tegelijk zou ik zelf niet doen. Ik heb ooit gegoogled op xl waszak en toen wel een aantal gevonden, die waren toen alleen niet op voorraad dus mijn oma heeft er zelf 1 gemaakt met precies de afmetingen van een dekje *\o/*

Op facebook is er weer een heel topic met gezeur over ps, mensen die de royal blue hebben ontvangen vinden hem totaaaal niet op royal blue lijken.. Em de navy schijnt zo goed als zwart te zijn.

Mijn bestelling is nog niet eens verzonden..
Heb idd die royal en navy besteld maar als de navy is zoals die bruine op de foto’s gaat ie terug := die vond ik echt lelijk

Ik ben trouwens ook wel benieuwd waar dat te lezen is?

Ik denk dat die navy wel mooier is als de bruine maar wel heeel donker. Ik ben benieuwd naar je royal! Als je hem ooit krijgt :')

Poeh ik heb eigenlijk nieteens opgelet waar dat topic was.. Zou het niet meer weten :x

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 16:44

urosa schreef:
Wen1986, leuk dat hij van de Beukenvallei komt, ik volg hun via Instagram, hebben vaak gave paarden te koop ook!

Ik vind hem op jouw foto best lijken op de foto's bij bijvoorbeeld ruitergoed? Maar ik heb ook een beschadigde oogzenuw dus misschien ligt het aan mij :')

Vond toen het verschil bij de grijze velvet en de roze ruffle wel echt groot.

Ja hè, ik volg ze ook nog. Ze hebben hele knappe paarden .

Mijn foto lijkt wel op sommige foto's inderdaad, maar niet op de foto's die ze buiten nemen, die zijn echt zo anders. Ik denk ook wel dat er wat gephotoshopt wordt..

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 17:27

Vandaag Royal binnen gekregen :)

Afbeelding

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 17:30

Prachtig! Ik moet ff op mijn handen zitten ivm APK volgende week. Anders had ik de Royal en morgen de Plum Ruffle zeker gekocht. Ben altijd te voorzichtig met uitgeven :D