aniek1985 schreef:De kortingscode van ES werkt op hun site ook op de andere producten.
Bedankt voor de tip!

Had mezelf gezegd dat als er ergens korting was, ik de steel blue zou bestellen dus nu toch overstag gegaan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
aniek1985 schreef:De kortingscode van ES werkt op hun site ook op de andere producten.
bliksemflits schreef:Heeft iemand hier bijv die lichtblauwe baselayer en hoe beval die? De kwaliteit van ES hun coltruitjes vond ik echt om te janken voor die prijs, maar hoe is de baselayer?
bliksemflits schreef:Heeft iemand hier bijv die lichtblauwe baselayer en hoe beval die? De kwaliteit van ES hun coltruitjes vond ik echt om te janken voor die prijs, maar hoe is de baselayer?
Tessawodan schreef:bliksemflits schreef:Heeft iemand hier bijv die lichtblauwe baselayer en hoe beval die? De kwaliteit van ES hun coltruitjes vond ik echt om te janken voor die prijs, maar hoe is de baselayer?
Ik ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van de baselayers. Ik vind de coltruitjes ook van slechte kwaliteit, die heb ik om die reden ook geretourneerd.
Tessawodan schreef:@stal_fiore Je reactie zag ik inderdaad, ik was ook alleen benieuwd naar de baselayer en dacht dat jij het over de coltruitje had en die vind ik persoonlijk van waardeloze kwaliteit
Stal_Fiore schreef:Tessawodan schreef:@stal_fiore Je reactie zag ik inderdaad, ik was ook alleen benieuwd naar de baselayer en dacht dat jij het over de coltruitje had en die vind ik persoonlijk van waardeloze kwaliteit
Nee sorry, ik bedoel de baselayer. Die heb ik van de steel blue. Mijn post hierboven ging over de baselayer.
Coltrui heb ik in de olive kleur. Inderdaad ook niet fantastisch.
Pattypaard schreef:Even een positief dingetje over de service van PS of Sweden.
Ik heb 1,5 jaar geleden het Nirak hoofdstel gekocht. Hier is al 2 x de cheekpiece van afgescheurd bij mijn lompe vos. (Cheekpiece zit zowel aan bit als aan neusriem vast, gescheurd bij de kant van de neusriem)
Besloten er maar een mailtje aan te wagen om hun dit te melden. Niet met de vraag of verwachting van compensatie, maar meer met het idee van zo weten jullie het. Wellicht zijn er meer mensen met dit probleem.
Nu krijg ik 2 nieuwe cheekpieces opgestuurd van PS in een kleinere maat, als die weer voorradig is, omdat ze verwachten dat daar het probleem in zit. Super service!!
Denk dat ik de nieuwe collectie van ES niet zo geweldig vind, das positief voor mijn bankrekening haha!
Stal_Fiore schreef:Tessawodan schreef:Ooh geeft niet! Dus de baselayer is wel van betere kwaliteit?
Ik vind hem niet geweldig. De stof is erg dun. De lengte is erg kort. Valt bij mij niet echt mooi.
bliksemflits schreef:Even gephotoshopt, vind dit wel erg gaaf staan maar kreeg van een fotograaf net foto's door van de Pistache in het echt (haar sponsorruiter heeft een samenwerkingen met ES dus ze hebben deze kleur al geshoot) en daar is hij een stuk grijzer. Ze zegt ook dat hij in het echt dus niet zo mooi groen is en ES de kleuren best versterkt heeft op de verkoopfoto's![]()
[ [url=m/jp9v4O.jpg]Afbeelding[/url] ]
EDIT: Zie deze nu bij ES zelf, vind hem zo echt niet mooi. Jammer!
[ [url=m/k4N5Iq.jpg]Afbeelding[/url] ]