PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 12:27

aniek1985 schreef:
De kortingscode van ES werkt op hun site ook op de andere producten.

Bedankt voor de tip! :D

Had mezelf gezegd dat als er ergens korting was, ik de steel blue zou bestellen dus nu toch overstag gegaan :+ heb de beenbeschermers en het shirtje van Harry's Horse ook maar ineens besteld, even kijken hoe dat matcht!

bliksemflits

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 12:53

Heeft iemand hier bijv die lichtblauwe baselayer en hoe beval die? De kwaliteit van ES hun coltruitjes vond ik echt om te janken voor die prijs, maar hoe is de baselayer?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 12:54

Bij hypostore werkt de kortingscode ESVIP ook *\o/*

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:03

bliksemflits schreef:
Heeft iemand hier bijv die lichtblauwe baselayer en hoe beval die? De kwaliteit van ES hun coltruitjes vond ik echt om te janken voor die prijs, maar hoe is de baselayer?

Ik heb het truitje, en ik moet zeggen dat ik de kwaliteit niet fantastisch vindt. De stof is erg dun. Ook vind ik de lengte erg kort, hij valt bij mij echt boven mijn broek rand.

In de praktijk betekent dat dat ik dit truitje bijna nooit aantrek. Dan pak ik liever de polo van Harry horse

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:10

bliksemflits schreef:

Ik ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van de baselayers. Ik vind de coltruitjes ook van slechte kwaliteit, die heb ik om die reden ook geretourneerd.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:23

bliksemflits schreef:

Die komt straks binnen bij mij! Zal het laten weten:)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:33

Ja graag charxhebe! Ik twijfel toch erg over die pistache maar wil daar wel de baselayer bij dan :) Als die kwaliteit ook minder is laat ik hem sowieso schieten.

Vandaag trouwens met de Forest Green gereden, staat ook erg mooi vind ik!
Afbeelding

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:47

bliksemflits schreef:
Ja graag charxhebe! Ik twijfel toch erg over die pistache maar wil daar wel de baselayer bij dan :) Als die kwaliteit ook minder is laat ik hem sowieso schieten.

Vandaag trouwens met de Forest Green gereden, staat ook erg mooi vind ik!
[ [url=m/GlH8Hn.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:56

Ik heb die steel blue baselayer. Heb m 2x aangehad en gewassen vind het wel een fijn dun stofje. Maar met dit weer rijd ik liever met korte mouwen. Jammer dat ze nu ook geen t-shirts of polo’s hebben.

Mooi die forest green zeg!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:49

Even een positief dingetje over de service van PS of Sweden.
Ik heb 1,5 jaar geleden het Nirak hoofdstel gekocht. Hier is al 2 x de cheekpiece van afgescheurd bij mijn lompe vos. (Cheekpiece zit zowel aan bit als aan neusriem vast, gescheurd bij de kant van de neusriem)
Besloten er maar een mailtje aan te wagen om hun dit te melden. Niet met de vraag of verwachting van compensatie, maar meer met het idee van zo weten jullie het. Wellicht zijn er meer mensen met dit probleem.

Nu krijg ik 2 nieuwe cheekpieces opgestuurd van PS in een kleinere maat, als die weer voorradig is, omdat ze verwachten dat daar het probleem in zit. Super service!! *\o/*

Denk dat ik de nieuwe collectie van ES niet zo geweldig vind, das positief voor mijn bankrekening haha!
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 16-04-20 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:50

Tessawodan schreef:
bliksemflits schreef:

Ik ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van de baselayers. Ik vind de coltruitjes ook van slechte kwaliteit, die heb ik om die reden ook geretourneerd.

Heb je mijn reactie gelezen boven jouw bericht? :o

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:54

De coltruitjes heb ik zelf ook gehad en weer weggedaan vanwege de kwaliteit, ik vroeg specifiek naar ervaringen met de baselayer en dus niet naar die van de truitjes ;)
Zoals in m'n eigen reactie al staat vind ik die hun geld niet waard.

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:58

@stal_fiore Je reactie zag ik inderdaad, ik was ook alleen benieuwd naar de baselayer en dacht dat jij het over de coltruitje had en die vind ik persoonlijk van waardeloze kwaliteit :)

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:58

Tessawodan schreef:
@stal_fiore Je reactie zag ik inderdaad, ik was ook alleen benieuwd naar de baselayer en dacht dat jij het over de coltruitje had, die vind ik persoonlijk van waardeloze kwaliteit :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 16:12

Tessawodan schreef:
@stal_fiore Je reactie zag ik inderdaad, ik was ook alleen benieuwd naar de baselayer en dacht dat jij het over de coltruitje had en die vind ik persoonlijk van waardeloze kwaliteit :)

Nee sorry, ik bedoel de baselayer. Die heb ik van de steel blue. Mijn post hierboven ging over de baselayer.

Coltrui heb ik in de olive kleur. Inderdaad ook niet fantastisch.

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 16:20

Stal_Fiore schreef:
Tessawodan schreef:

Nee sorry, ik bedoel de baselayer. Die heb ik van de steel blue. Mijn post hierboven ging over de baselayer.

Coltrui heb ik in de olive kleur. Inderdaad ook niet fantastisch.

Ooh geeft niet! Dus de baselayer is wel van betere kwaliteit? :)

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 16:24

Pattypaard schreef:
Even een positief dingetje over de service van PS of Sweden.
Ik heb 1,5 jaar geleden het Nirak hoofdstel gekocht. Hier is al 2 x de cheekpiece van afgescheurd bij mijn lompe vos. (Cheekpiece zit zowel aan bit als aan neusriem vast, gescheurd bij de kant van de neusriem)
Besloten er maar een mailtje aan te wagen om hun dit te melden. Niet met de vraag of verwachting van compensatie, maar meer met het idee van zo weten jullie het. Wellicht zijn er meer mensen met dit probleem.

Nu krijg ik 2 nieuwe cheekpieces opgestuurd van PS in een kleinere maat, als die weer voorradig is, omdat ze verwachten dat daar het probleem in zit. Super service!! *\o/*

Denk dat ik de nieuwe collectie van ES niet zo geweldig vind, das positief voor mijn bankrekening haha!

Ik heb de nirak nu ook bijna 2 jaar maar ik heb dit nog niet gehad.

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 16:46

Happy days hier!
Gisteren dus mijn brick orange binnen gekregen, vandaag meteen uitgetest!
Ik heb nu een veelzijdigheidszadel en geen dressuurzadel meer, dus had ik eens de cob genomen ipv de full
en eigenlijk paste hij echt perfect!

Afbeelding

En dan vandaag de Rose Breeze binnengekregen en mijn nieuwe PS of sweden rijlegging in charcoal,
wauww wat combineren die mooiii! Heb meteen even mijn andere roze kleding mee op foto gegooid,
vind het het echt prachtig! Heerlijk dat hij echt perfect matcht met mijn Superdry trui :p

Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 16:51

Tessawodan schreef:

Ik vind hem niet geweldig. De stof is erg dun. De lengte is erg kort. Valt bij mij niet echt mooi.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 17:02

Dunne stof van een baselayer vind ik juist fijn! En draag altijd high waist broeken dus dat scheelt ook wel iets. Ik ga er toch is over nadenken dan, dankjewel!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 17:25

Even gephotoshopt, vind dit wel erg gaaf staan maar kreeg van een fotograaf net foto's door van de Pistache in het echt (haar sponsorruiter heeft een samenwerkingen met ES dus ze hebben deze kleur al geshoot) en daar is hij een stuk grijzer. Ze zegt ook dat hij in het echt dus niet zo mooi groen is en ES de kleuren best versterkt heeft op de verkoopfoto's -O-
Afbeelding

EDIT: Zie deze nu bij ES zelf, vind hem zo echt niet mooi. Jammer!
Afbeelding

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:22

Stal_Fiore schreef:
Tessawodan schreef:

Ik vind hem niet geweldig. De stof is erg dun. De lengte is erg kort. Valt bij mij niet echt mooi.

Oke dankjewel! Een dunne stof vind ik zelf niet heel erg. Ik heb toch de gok gewaagd, ik ben benieuwd!

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:22

bliksemflits schreef:
Even gephotoshopt, vind dit wel erg gaaf staan maar kreeg van een fotograaf net foto's door van de Pistache in het echt (haar sponsorruiter heeft een samenwerkingen met ES dus ze hebben deze kleur al geshoot) en daar is hij een stuk grijzer. Ze zegt ook dat hij in het echt dus niet zo mooi groen is en ES de kleuren best versterkt heeft op de verkoopfoto's -O-
[ [url=m/jp9v4O.jpg]Afbeelding[/url] ]

EDIT: Zie deze nu bij ES zelf, vind hem zo echt niet mooi. Jammer!
[ [url=m/k4N5Iq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik krijg als het goed is morgen de pistache incl. baselayer en de crystal grey binnen, ik wil dan wel ook nog wel foto’s maken.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:58

Ja een foto mag altijd natuurlijk :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 19:03

Foto’s zijn altijd goed!

Ik was eerst heel enthousiast over de crystal grey, maar op eigen foto’s lijkt hij me toch te zilver...