Hoe saai zeg, alleen zwart. Dat ie maar gauw ergens bij een tester blijft hangen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:moonfish schreef:De ghost vind ik geweldig maar ik krijg maar geen reactie, een nieuwe florac piccolo vind ik toch wel zonde: er komen kleine kinderen op.
Wat wil je weten? Heb ik iets gemist?
Raamzicht schreef:De ghost is er ook nog in kindermaat. Dus kleiner dan de piccolo. Weet niet of daar een kleine maat 36 in past alleen.. En ga je wslk ook niet tweedehands vinden..
Jackytje schreef:Ik val even binnen als het niet erg is met een vraagje.. Onlangs heb ik dus een Trekker Ultimate Luxury gekocht voor mijn Tinker merrihttp://www.kifrahorse.nl/webshop/k ... rting.html. Ik had al reeds een Trekker Pro Endurance, waar ik gewoon DOL op was. De zadels passen prima en zitten heerlijk. Echter dient mijn nieuwe zadel niet enkel voor mij, maar ook voor mijn moeder. Mijn moeder is echt niet veel zwaarder dan ik, maar heeft wel een euhm.. iets groter achterwerkHet probleem is dus dat dit iets meer op de cantle komt. Ik vermoed dat de Trekker standaard op 18 inch staat qua zitting, dus die kan niet groter.. Nu, als mijn moeder dus op het zadel zit, vond ik het erg in de rug drukken van mijn merrie. Natuurlijk is dit zonder pad..
[ Afbeelding ]
Ik heb het al reeds gevraagd aan de zadelpasser, wat ik het beste kan doen. Zij zei dat ik de kussens wat meer naar achteren kon doen of dus gebruik moet gaan maken van een pad met inlages. Ik heb een pad op het oog, een Torsion aangezien ik regelmatig langere afstanden rijd. Maar die is direct nogal duur en aangezien we toch graag eens een rondje willen rijden zonder discomfort van mijn paard kwam ik een Norton Endurance pad tegen in de aanbieding. De vraag is.. is dit voldoende? Er zitten geen verwisselbare inlages in. (is in principe niet nodig met een Trekker zadel natuurlijk..) Of kan iemand mij een andere, goede en niet al te dure pad aanraden die ik tijdelijk zou kunnen gebruiken?
http://www.ekkia.co.uk/products/saddle- ... /--Z02801/
moonfish13 schreef:Hoeveel scheelt suede of wol Kwetal?
De oude ghost is ook zeker een optie, op dit moment stel ik mooi op plaats 20..