Ik heb zowel een Premium plus als een Iberica in de aanbieding. deze zijn wel wat gebruikt, niet heel erg veel. Ik moet alleen even kijken welke maat het is. Ik woon in Workum
Mijn schaap hangt gewoon open en bloot in de kelder.
Ik vind het model van de Grandeur Tomentum Endurance wel leuk, maar het materiaal waar het schaap op ligt, zo lelijk.
Vind het model van de Iberica wel erg fijn, alleen het gebrek aan een A-zitting maakt het altijd pijnlijk om ermee te rijden op dagen dat mijn heupen opspelen.
DeBuurvrouw
Geplaatst: 21-01-16 20:11
Even een pad geleend die zo'n 65 cm lang is. Ben benieuwd naar jullie mening.
Voor een bbp moet dit kunnen want je zit zelf toch op het voorste gedeelte dus als het langer is en mee kan bewegen dan komt er op geen druk achter op de rug.
Kyno
Geplaatst: 08-02-16 16:56
Heb vandaag de premium plus besteld voor mijn poown en mij. Kan niet wachten tot hij binnen is!
Haha dankjewel! Lees zoveel positiefs en rij zelf eigenlijk altijd zonder zadel (wel met 'gewoon' schapenvachtje en dekensingel als dekje) en vond dat ik nu wel eens een echt mooi fellsattel had verdiend.
Vandaag binnen gekregen en natuurlijk direct geprobeerd. Ik ben absoluut fan! Wat een heerlijk zadel/bbp. Voel me er ook erg zeker in moet ik zeggen... hij zit heerlijk stabiel. Ben er echt verliefd op en Ninthe liep er super mee!