Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BertBaley

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:17

Ik vind best dat zij haar mening hier mag geven hoor :o

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:19

BertBaley schreef:

Niemand die zegt dat het niet mag, alleen de manier waarop word niet gewaardeert ;)

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:21

Dat vindt iedereen wel denk ik, maar dat hoefde ze niet op zo'n abrupte en veralgemenende manier te doen. :)
Ik had haar namelijk ook al geloofd als ze het wat rustiger had neergeschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:23

Inoterry schreef:
BertBaley schreef:

Niemand die zegt dat het niet mag, alleen de manier waarop word niet gewaardeert ;)

Nee want als je iets negatiefs over iemand zegt, dan moet je het altijd netjes verpakken!
Dat is het rare van de mens; als je laaiend positief bent over iemand dan mag je zeggen dat je die persoon geweldig vindt, of misschien wel het einde. Vind je iemand een prutser, dan moet je dat netjes verpakken.
Laat ik het dan speciaal voor jou en alle andere dames die zich tegen het hoofd gestoten voelen zeggen: ik vind Arno een zeer onkundige man die bij mijn paard zijn werk niet goed heeft uitgevoerd.

Zo nu is iedereen blij :)

mamendt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:20

Als ex arno brandt fan vind ik het persoonlijk geweldig dat eindelijk eens iemand de ballen heeft om ook een negatieve ervaring te delen...en ja, heel bokt krijg je dan over je heen want Arno is zo geweldig, knap lief , leuk kundig weet ik het niet allemaal!!! Af en toe lijkt dit topic eerder een zwijmelsoap....
Ik en vele anderen hebben een zeer negatieve ervaring met Brandt!! En tuurlijk hij is ook maar een mens...maar iedereen kan de beleefdheid opbrengen om zaken die verkeerd zijn ingeschat proberen om die tot een goed einde te brengen...maar als dingen fout gaan is Brandt niet thuis!!! waardeloos!!!!!

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:39

Dat is nou het mooie van een forum/topic, dat iedereen over een bepaald onderwerp zijn mening kan en mag geven. :)

Ik zit op week 10 :) ben benieuwd wanneer het zadel geleverd wordt.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:12

Inoterry schreef:
BertBaley schreef:

Dat begrijp ik :j

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:15

Ach,ik vind het prima om negatieve reacties te lezen.
Ook als ze minder vriendelijk gebracht worden.
Mijn zadel ligt top op het paard waar hij op aangemeten is.
Heb ook nog 2 hulsebos zadels,wordt ook altijd op afgegeven.
Liggen ook super.Maar misschien heb ik makkelijke peerden of ben ik zelf makkelijk.
Ik ga Arno iig niet verdedigen,dat moet hij zelf maar doen.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:26

Dat mag tie inderdaad zelf doen. Ik wil mijn zadel echt voor woensdag hebben anders ga ik gillen.
Merrie loopt nu echt niet fijn en ik wil echt weer normaal rijden.

Ga er ook langzaam een hard hoofd in krijgen. Had een sms dat hij het vandaag af zou maken.
Ik ben benieuwd! Ik ga morgenochtend gelijk weer bellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:29

Zooist schreef:
Dat mag tie inderdaad zelf doen. Ik wil mijn zadel echt voor woensdag hebben anders ga ik gillen.
Merrie loopt nu echt niet fijn en ik wil echt weer normaal rijden.

Ga er ook langzaam een hard hoofd in krijgen. Had een sms dat hij het vandaag af zou maken.
Ik ben benieuwd! Ik ga morgenochtend gelijk weer bellen!

Ik wens je alle succes en hoop oprecht dat het zadel goed terug komt. Mijn zadel heeft hij ook meegenomen, uit elkaar gehaald, naar eigen zeggen zelfs naar Engeland gestuurd, en uiteindelijk kwam deze precies hetzelfde terug: Scheef.
Hopelijk heeft hij voor jou wat meer in petto :)

Overigens heeft Arno bij mij genoeg tijd gehad om zichzelf te verdedigen en om zichzelf te verbeteren. Als hij er dan een potje van maakt, tja, dan houdt het op.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:57

nou ik vind een arno zadel ook erg fijn en ga er dan ook zeker 1 bestellen, iedereen heeft wel eens iets waar je wel of niet tevreden over bent maar dan hoef je niet nog iemand zo af te zeiken op bokt.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:15

Moderatoropmerking:
Zullen we het even vriendelijk houden onderling? Iedereen is vrij om zijn of haar mening te geven. Maar probeer dit wel op een respectvolle manier te doen, ookal ben je niet tevreden of zijn of haar diensten.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:16

Ik heb een fries met een best moeilijke (korte) en ronde rug en achter overbouwd. Arno heeft best wel wat moeten puzzelen om een zadel voor haar te maken, maar het zadel ligt perfect en ik ben meer dan 100% tevreden, net als mijn dochter ook, die ook een zadel van hem heeft voor haar paard en het AB zadel van ons vorige paard (waar ook moeilijk een goed passend zadel voor te vinden was) lag ook als een huis.
Ik geloof best dat er ook mensen zijn met negatieve ervaringen (hij zou een heilige moeten zijn als hij perfect was en alleen maar perfect werk zou leveren ;) ) Kan dus alleen maar voor ons zelf spreken dat wij in ieder geval zeer tevreden zijn met zijn geleverde werk.

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:16

Amen. Geld ook voor mij. Allereerst wil bijna niemand een AB zadel als inruil. Ik heb hem moeten verkopen met €500,-- verlies. Dus fouten maken okee maar hij maakt dure fouten waar een ander jaren voor spaart en waar je zelf dus niets van terug ziet.

mamendt schreef:
Als ex arno brandt fan vind ik het persoonlijk geweldig dat eindelijk eens iemand de ballen heeft om ook een negatieve ervaring te delen...en ja, heel bokt krijg je dan over je heen want Arno is zo geweldig, knap lief , leuk kundig weet ik het niet allemaal!!! Af en toe lijkt dit topic eerder een zwijmelsoap....
Ik en vele anderen hebben een zeer negatieve ervaring met Brandt!! En tuurlijk hij is ook maar een mens...maar iedereen kan de beleefdheid opbrengen om zaken die verkeerd zijn ingeschat proberen om die tot een goed einde te brengen...maar als dingen fout gaan is Brandt niet thuis!!! waardeloos!!!!!

extasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 16:23

iedereen maakt fouten, dus ook arno. ik heb 3 jaar lang verschillende zadels geprobeerd, en een ab zadel is het enige wat past, niet schuift, en niet drukt. mijn osteopaat heeft me dit zadel zelf geadviseerd.
daarbij staan brandt zadels bijna nooit op internet te koop... dat zegt al genoeg denk ik... dat ze weinig te koop aan worden geboden, en dat er dus veel mensen erg blij mee zijn. ik heb voor mijn 2e paard nu ook weer een brandt zadel. ik ben er blij mee, en zou geen ander zadel meer willen. ik heb met andere zadelmakers weer een slechte ervaring, dus zo zie je maar weer, over iedere zadelmaker is wat te kletsen.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 16:51

Mijn hoofdstel is vandaag naar me verzonden!
Dat is toch wel zo'n 6 weken sneller dan gedacht...

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:16

Ik krijg hopelijk donderdag mijn eigen zadel terug. Dat hoor ik vandaag...........

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:20

zal voor ju duimen! :)
ik ben benieuwd wanneer de mijne klaar is.. zit nu in week 10/11

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:22

Ik hoop het zeker voor je! Helaas ben ik inmiddels ook een illusie armer en een ervaring rijker. Voor mij nooit meer iets van Arno Brandt. Jammer.

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:29

ik bedacht me van de week, in vette galop buiten, dat ik niet had aangesingeld. Zadel lag kaarsrecht.. en het waren maar 3 gaatjes.

Net als anderen weet ik zeker dat hij heus niet overal tevreden mensen kan houden. Maar is dat niet bij elke zadelmaker, tandarts, dierenarts enz ? Zo zit de wereld in elkaar.

Zo hoef ik Van Rijs absoluut nooit meer te zien, terwijl half Zuid Holland dat de meest kundige zadelmaker vindt die bestaat...So be it! Ik ben tevreden met allebei mijn AB zadels. Een ander met zijn hulsebos, Stubben, kieffer of pietjepuk zadel.

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:35

Ik heb Arno ook nog een mail gestuurd. Even voor de controle vd ligging. En mijn nieuwe zadel is (vooral in verhouding met mijn oude AB) echt nog erg hard.
Heb er na het rijden gewoon last van. Maar ga er vanuit dat dit aangepast kan worden, want dit rijdt niet fijn.

Jammer Anoukie, ik dacht dat je altijd wel tevreden was over Arno!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:36

Rowdine schreef:
Mensen, Arno brandt is echt een prutser eerste klas. Dat zadels scheef liggen en schuiven daar kan hij helemaal NIETS aan veranderen want de zadels die hij levert zijn nu eenmaal zo krom als een hoepel. Als je een wat ronder paard hebt, ga ajb niet naar Arno want dan is een bezoek van paard en ruiter aan de osteopaat een must.
En geloof niet in het standaard verhaal; nou ik zal je zadel meenemen en helemaal uit elkaar halen etc. Niks van waar. Gewoon een echt goed zadel kopen, wat meer geld uitgeven en Arno ver bij je paarden uit de buurt houden.

Het moet jullie toch ook opvallen bij dat alle ruiters en amazones met een ronder paard in dit topic problemen hebben?? Begin er gewoon niet aan, tenzij een heel standaard paardenrug.
En ja m'n verhaal is uit eerste hand.
(tipje: geld terug eisen en een ander zadel kopen!!)

Ben zo blij dat ik het niet gedaan heb. Na veel zadelellende heb ik ook Arno Brandt gebeld. Ik de geschiedenis erbij gezegd dat ik wilde dat het zadel nu eindelijk echt goed zou passen en dat me eerlijk moest zeggen als hij t niet kon maken. Nou, hij fixte het wel. Kreeg ik een leenzadel dat zo op het oog wel goed lag, maar waar mijn paard zo onder in protest kwam met steigeren en al (hij had in zijn hele leven nog nooit gesteigerd). Toen heb ik afgebeld. Ik dorst het toch niet aan.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:42

Hoe dat zo Anouk?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 10:03

Rowdine schreef:
Nee hoor, mijn ervaring is waarheid :) Wat iedereen daarmee doet moet ie zelf weten, maar ik
Kan oa zooist al vertellen dat het niks gaat worden.
Ik raad iedereen aan wat kritischer naar de ligging van zijn/haar zadel te leggen. Arno is niet zo perfect als sommigen hier denken en doen verkondigen.

Verder ben ik inmiddels zowiezo anti "maat" zadel. Heb zelf ook een "op maat" verhaal achter de rug. Geen Brandt overigens hoor. Zadel bleef naar voren schuiven, wipte van achter etc en ettelijke keren langs geweest te zijn bleef "..." maar beweren dat het goed lag. Na een jaar prutsen aan het zadel concludeerden we dat het niet goed ging komen. Lag volgens hem aan de model dat ik had gekozen (mijn schuld dus) en hij kon wel een ander zadel maken, maar dan moest ik natuurlijk wel bijbetalen. Daar was ik het niet mee eens, ik had tenslotte een maatzadel gekocht en voorgesteld dan maar een 2nd opinion bij een gerenommeerde zadelmaker te doen. Toen kreeg ik mijn geld terug :D :D :D
Kennisje van mij heeft ook een "..." zadel. Doet hetzelfde als bij mij (schuift erg naar voren). Maar zij heeft het niet in de gaten, nu wel inmiddels geloof ik. Maar gaat dan toch niet terug.
Sommige mensen zullen klagen, anderen niet want ze hebben toch een "..." zadel. Dat moet goed zijn!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 10:44

Ik krijg maandag een nieuw zadel.. Mijn zadel blijft ook naar voren schuiven, dat zullen alle zadels blijven doen. Zo is de bouw van mijn paard nu eenmaal. Dus Arno heeft iets nieuws verzonnen wat hem iig meer schoudervrijheid moet laten houden. Ben erg benieuwd!