Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inoterry schreef:BertBaley schreef:Ik vind best dat zij haar mening hier mag geven hoor
Niemand die zegt dat het niet mag, alleen de manier waarop word niet gewaardeert
Zooist schreef:Dat mag tie inderdaad zelf doen. Ik wil mijn zadel echt voor woensdag hebben anders ga ik gillen.
Merrie loopt nu echt niet fijn en ik wil echt weer normaal rijden.
Ga er ook langzaam een hard hoofd in krijgen. Had een sms dat hij het vandaag af zou maken.
Ik ben benieuwd! Ik ga morgenochtend gelijk weer bellen!
mamendt schreef:Als ex arno brandt fan vind ik het persoonlijk geweldig dat eindelijk eens iemand de ballen heeft om ook een negatieve ervaring te delen...en ja, heel bokt krijg je dan over je heen want Arno is zo geweldig, knap lief , leuk kundig weet ik het niet allemaal!!! Af en toe lijkt dit topic eerder een zwijmelsoap....
Ik en vele anderen hebben een zeer negatieve ervaring met Brandt!! En tuurlijk hij is ook maar een mens...maar iedereen kan de beleefdheid opbrengen om zaken die verkeerd zijn ingeschat proberen om die tot een goed einde te brengen...maar als dingen fout gaan is Brandt niet thuis!!! waardeloos!!!!!
Rowdine schreef:Mensen, Arno brandt is echt een prutser eerste klas. Dat zadels scheef liggen en schuiven daar kan hij helemaal NIETS aan veranderen want de zadels die hij levert zijn nu eenmaal zo krom als een hoepel. Als je een wat ronder paard hebt, ga ajb niet naar Arno want dan is een bezoek van paard en ruiter aan de osteopaat een must.
En geloof niet in het standaard verhaal; nou ik zal je zadel meenemen en helemaal uit elkaar halen etc. Niks van waar. Gewoon een echt goed zadel kopen, wat meer geld uitgeven en Arno ver bij je paarden uit de buurt houden.
Het moet jullie toch ook opvallen bij dat alle ruiters en amazones met een ronder paard in dit topic problemen hebben?? Begin er gewoon niet aan, tenzij een heel standaard paardenrug.
En ja m'n verhaal is uit eerste hand.
(tipje: geld terug eisen en een ander zadel kopen!!)
Rowdine schreef:Nee hoor, mijn ervaring is waarheidWat iedereen daarmee doet moet ie zelf weten, maar ik
Kan oa zooist al vertellen dat het niks gaat worden.
Ik raad iedereen aan wat kritischer naar de ligging van zijn/haar zadel te leggen. Arno is niet zo perfect als sommigen hier denken en doen verkondigen.