Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blijheid schreef:Er zitten kussens onder, maar ik dacht dat er ook nog een pad onder moet......ik weet het niet meer zeker eigenlijk
Maar jou dochter heeft een C-pony toch? Ik denk dat het dan sowieso lastig word, op mijn (weliswaar vrij korte, maar toch) grote E-pony was de Ghost al echt te lang, lag zowat op zijn kontEen c-pony zal er helemaal onder verdwijnen ben ik bang.
Tenzij je dochter hem op je Fries wil gebruiken, dan heb ik niks gezegd
Zilfstar schreef:Blijheid schreef:Er zitten kussens onder, maar ik dacht dat er ook nog een pad onder moet......ik weet het niet meer zeker eigenlijk
Maar jou dochter heeft een C-pony toch? Ik denk dat het dan sowieso lastig word, op mijn (weliswaar vrij korte, maar toch) grote E-pony was de Ghost al echt te lang, lag zowat op zijn kontEen c-pony zal er helemaal onder verdwijnen ben ik bang.
Tenzij je dochter hem op je Fries wil gebruiken, dan heb ik niks gezegd
hmmmm ga ik toch weer twijfelen. Met opmeten leek het wel te kunnen nml. Leek mij vrij ideaal: weinig zweetblad, volledig verstelbaar qua singelophanging enzo. Pffft lastig hoor.
Helenalena schreef:Hmmm.. ik heb mijn cheyenne nu net max 3 weken. Tweedehands via MP gekocht, maar was nog helemaal nieuw.. tenminste 1x op een paard gelegd. Zaten verder ook totaal geen gebruikerssporen op..
Maar nu: Heb een paar keer de seatsaver los gehaald en zie nu dat het klittenband dat aan de cantle vast zit los begint te raken.. hoe kan ik dit weer netjes repareren?? Garantie heb ik denk ik niet, ik heb namelijk geen aankoopbon.. grmpfff
Akke_sSpring schreef:Volgens mij is er iemand die ook wel op bokt zit die goed bekend is met reparaties aan boomloze zadels misschien kun je haar eens benader. Volgens mij woont ze in Limburg maar kan je je zadel ook gewoon naar haar opsturen.