Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ralphtdw

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:06

Zag trouwens dat Tommie visser helemaal te spreken is of de matrix

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 15:40

Linda heeft ook de matrix volgens mij en is er ook goed over te spreken.

Het is in mijn ogen niet normaal dat je steeds gebeld wordt en dat hij niet klaar is.
Die ervaring heb ik hier op stal ook niet trouwens. Werd netjes op tijd geleverd en hij kon ook snel komen passen.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:20

ralphtdw schreef:
Vriendin wacht al bijna 1 jaar en krijgt honderd smoesjes. Ze heb nu maar eens opgebeld als zadel er niet snel is steken Ze hem maar in hun .... Vind echt schandalig ze bellen elke keet je zadel is klaar en is gewoon niet waar. Is dit normaal? En ze vroeg me al wat ze kan doen ik heb echt geen idee

Ik weet niet of je contact opneemt met je fitter, of dat je rechtstreeks met Engie belt? Ik zou namelijk gewoon Engie zelf bellen. Dat werkt vaak beter dan via de fitter.

wilma12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:30

Ik heb ook de matrix. Heb er alleen nog maar 2x mee kunnen rijden. Iedere x pech.Heb nu door een ongelukje 2 gebroken tenen . Dus duurt weer even.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:49

Kan iemand van jullie mij uitleggen wat een los schouderkussen voor, of juist tegen heeft in vergelijking met een vast schouderkussen?

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:36

Vandaag is mijn zadel gekomen, omdat ik wat langer moest wachten dan normaal, kreeg ik er een mooi dekje en een leerverzorgingspakketje erbij. Ik ben ontzettend te spreken over de service, ik had een fijn leenzadel, goedde fitter en nu mij nieuwe mooie zadel. Kan niet wachten tot morgen... ga ik er lekker mee rijden.

@ralphdw: even bellen met Engie. Heb ik ook gedaan en werd super geholpen. Ze zijn heel druk dus doen het vast niet met opzet.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:19

zowel engie als jp zijn meerdere keren gebeld.
Wat er allemaal fout gaat is een raadsel.
En hun vinden het natuurlijk ook vervelend. Maar er is nu al een aantal keer gebeld van je zadel is er en elke keer krijgt E telefoon van Owh is niet de jouwe. Toen zal ze hem voor de kerst krijgen. Belt jp van jij hebt toch dit en dit zadel. Vriendin weer nee die heb ik niet. Zo is paar keer gegaan.
Maar hopelijk komt hij nu snel.

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:14

Hoe lang is de wachttijd op een zadel? Hun zeggen mij 4 maanden, anders laat ik ze nl liever eerder komen om aan te meten.....

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:19

Ik wacht nu ruim 5 maanden... Dus ik denk dat de levertijd wat langer is geworden dan 16 weken.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:39

Hier ook nog steeds onwijs blij met mijn Custom.
Ik rij er nu ongeveer een jaar mee.
Op mijn vorige zadel had ik nog wel eens last van mijn onderrug na het rijden, met de Custom nooit meer last van gehad.
Ik rij met Wolfgang Omni.

Kenjiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 21:46

Ik heb een tijd geleden een custom laten aanmeten op mijn paard door Marielle maar dit zadel heeft eigenlijk nooit fijn gelegen op mijn paard. Nu begint het zadel ook weer zo erg te schuiven dat ik niet 10 min kan rijden zonder het zadel weer goed te leggen. Dus ik dacht ik neem even contact op met Marielle maar ze reageert nergens op...

Nu zag ik dat Jan Pieter ook in mijn regio werkt (Eindhoven) Hoe vinden jullie hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 21:50

Als je Marielle belt, belt ze je vast terug.
Ik nog nooit problemen mee gehad. Snel contact en snel een afspraak. En bij mij is ze veel geweest. Heel veel... (door schuld van een ander.)

Dinsdag is ze er weer voor jaarlijkse check up

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 16:34

Ik gooi hier een balletje op.
Ben op zoek naar een 2e hands Custom. Wie weet wat?

Fanny_1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:59

Ik heb toevallig gisteren een appje naar Marielle gedaan. Tot nu toe ook nog niks gehoord. En 2 mensen die bij ons op stal staan die ieder een zadel in bestelling hebben, hebben anderhalve week geleden een berichtje gestuurd over de stand van zaken betreffende de zadels. Deze zadels zijn al geruime tijd geleden besteld. Helaas hebben zij ook nog steeds niks gehoord van Marielle. Ik hoop wel dat ze op kort termijn gaat reageren aangezien mijn zadel wat achterover gaat liggen. Ik hoop dat ze wel snel gaat reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 22:11

Zou je niet gewoon bellen in plaats van een berichtje? Lijkt me stukken handiger.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 22:15

vonneke schreef:
Zou je niet gewoon bellen in plaats van een berichtje? Lijkt me stukken handiger.

Een beller is sneller :D

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 22:19

Marielle zou ik idd even bellen, heb haar pas aan de lijn gehad. Ze had voorlopig geen tijd en zou er een paar weken uitliggen ivm een ingreep. Marc komt nu bij mij, iemand ervaring met hem?

Fanny_1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 12:45

Ze zegt zelf voorkeur te hebben voor een berichtje. Dus ja. ..

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 12:48

Gisteren heb ik een leenzadel gekregen. Mijn zadelmaker had een leenzadel opgestuurd gekregen, een advantage r met een dikke wrong, waar ik niet mee over weg kon. Ik heb wat forsere bovenbenen. Ik heb nu haar demozadel gehad om te houden dat ik mijn nieuwe zadel krijg. Echt top service!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 13:05

Yadano78 schreef:
Marielle zou ik idd even bellen, heb haar pas aan de lijn gehad. Ze had voorlopig geen tijd en zou er een paar weken uitliggen ivm een ingreep. Marc komt nu bij mij, iemand ervaring met hem?

Bij mij is Marc een aantal keer geweest! Hele vriendelijke man die de tijd neemt om te kijken naar je paard en zadel. Ik had net mijn Custom binnen toen ik een ander paard kocht, toen heeft hij weer zijn rug gemeten en mijn zadel erbij gepakt en hem passend gemaakt op dit paard.
Ik ben zeer goed over hem te spreken. :)

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 15:52

xx_Irisje schreef:
Ik gooi hier een balletje op.
Ben op zoek naar een 2e hands Custom. Wie weet wat?

Mag ik meeliften? :D

ClauGeli68

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 15:53

Vraag even aan de fitter in je regio. Er zijn nog zadels over van de demo sale. Die kunnen ze wellicht meenemen.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 15:54

Ik kom ook even volgen.

Ben bezig een nieuw paard te kopen, en vandaag is gebleken dat mijn nieuwe Prestige Milan hier helaas niet goed op ligt. Het is een nogal rondribbig paard. Heb eigenlijk mn zinnen gezet op een Custom, maar dan denk ik een tweedehands. Zowieso vanwege de levertijd, maar ook vanwege mijn budget.

Ik zou naar de groothandel waar ik mn Prestige heb gekocht terug kunnen gaan om het in te ruilen, maar zij doen geen Custom en zijn er ook geen fan van, dus dat gaat `m niet worden denk ik.

Zijn er type Custom zadels die beter passen bij een wat ronder paard?

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 16:19

Koortje schreef:
Ik kom ook even volgen.

Ben bezig een nieuw paard te kopen, en vandaag is gebleken dat mijn nieuwe Prestige Milan hier helaas niet goed op ligt. Het is een nogal rondribbig paard. Heb eigenlijk mn zinnen gezet op een Custom, maar dan denk ik een tweedehands. Zowieso vanwege de levertijd, maar ook vanwege mijn budget.

Ik zou naar de groothandel waar ik mn Prestige heb gekocht terug kunnen gaan om het in te ruilen, maar zij doen geen Custom en zijn er ook geen fan van, dus dat gaat `m niet worden denk ik.

Zijn er type Custom zadels die beter passen bij een wat ronder paard?

Ik had een rond geript paard, niet alle modellen van Custom zijn daar geschikt voor. Uiteindelijk lag voor haar de Wolfgang Omni het best. Maar de fitter maakt hem natuurlijk op maat voor je paard dus misschien is dat lastig als je er een tweedehands wilt kopen..

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 16:23

Ja ik kan natuurlijk altijd bellen om wat af te spreken en te kijken wat ze aan kunnen bieden.
Ik baal er wel van, want had gehoopt dat mn Prestige goed zou liggen maar nee... het schoof alle kanten op. Dus dan zit je al met een probleem dat je eigenlijk niet fatsoenlijk kan rijden en wil ik niet nog maanden hoeven moeten wachten op een nieuw zadel.
In die zin is Custom nu dan niet de meest handige keuze, maargoed...