Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ralphtdw schreef:Vriendin wacht al bijna 1 jaar en krijgt honderd smoesjes. Ze heb nu maar eens opgebeld als zadel er niet snel is steken Ze hem maar in hun .... Vind echt schandalig ze bellen elke keet je zadel is klaar en is gewoon niet waar. Is dit normaal? En ze vroeg me al wat ze kan doen ik heb echt geen idee
Yadano78 schreef:Marielle zou ik idd even bellen, heb haar pas aan de lijn gehad. Ze had voorlopig geen tijd en zou er een paar weken uitliggen ivm een ingreep. Marc komt nu bij mij, iemand ervaring met hem?
Koortje schreef:Ik kom ook even volgen.
Ben bezig een nieuw paard te kopen, en vandaag is gebleken dat mijn nieuwe Prestige Milan hier helaas niet goed op ligt. Het is een nogal rondribbig paard. Heb eigenlijk mn zinnen gezet op een Custom, maar dan denk ik een tweedehands. Zowieso vanwege de levertijd, maar ook vanwege mijn budget.
Ik zou naar de groothandel waar ik mn Prestige heb gekocht terug kunnen gaan om het in te ruilen, maar zij doen geen Custom en zijn er ook geen fan van, dus dat gaat `m niet worden denk ik.
Zijn er type Custom zadels die beter passen bij een wat ronder paard?