Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vala schreef:Mijn paard heeft zeker geen standaard rug en mijn zadel ligt prima, niks geen klachten over, geen osteopaat nodig oid, gewoon perfekt! Mijn zadel is ook absoluut niet krom.
Om Arno een prutser te noemen vind ik laster. Zeg gewoon dat je niet tevreden bent, dat is toch voldoende?
MyWishMax schreef:En wat is volgens jou een echt goed zadel dan? Ik heb zoveel merken geprobeerd, voor enkele maanden en nergens bleef paard onder lopen. Behalve onder de AB en dat hij regelmatig langs moet komen is hier omdat paard ineens spieren kreeg onder zijn zadel en af ging vallen. Nog nooit heeft een zadel zo keurig gelegen op mijn paard. En wat meer geld uitgeven? Ja, dat hebben we gedaan en dat waren helemaal drama zadels.
Rowdine schreef:MyWishMax schreef:En wat is volgens jou een echt goed zadel dan? Ik heb zoveel merken geprobeerd, voor enkele maanden en nergens bleef paard onder lopen. Behalve onder de AB en dat hij regelmatig langs moet komen is hier omdat paard ineens spieren kreeg onder zijn zadel en af ging vallen. Nog nooit heeft een zadel zo keurig gelegen op mijn paard. En wat meer geld uitgeven? Ja, dat hebben we gedaan en dat waren helemaal drama zadels.
Luc childeric bijvoorbeeldJe plaatste zelf nog een bericht een paar blz terug dat je zadel schuift? Naar rechts en naar voren? Nou dat had ik ook precies zo!! Arno kan daar niets aan veranderen want de boom is gewoon scheef.
Kijk mij maakt het niet uit hoor, ik probeer jullie alleen maar te waarschuwen. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Marleen74 schreef:Rowdine,ik heb even in je berichten geschiedenis gespiekt......maar je bent over weinig positief.
Dat je het niet eens bent met Arno of de goede berichten(ook uit eerste hand) hier....prima.We hebben het gelezen.Dank je wel voor je uitgsproken mening.
Blij dat je een zadel hebt gevonden wat bij jou en je paard past
Inoterry schreef:Tsja, mijn tweedehands AB, met volledig rechte boom, lag na aanpassing van Arno ook als een huis op mijn vorige paard. Dat is ook een waarheid!