Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paint_Lover

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:58

Ik heb gister eindelijk te horen gekregen dat mijn zadel de 16e binnen is en dat hij m de 18e komt brengen... Heb dan ruim 19 weken gewacht en n paar dagen later staat mn wedstrijddebuut gepland.... Ach, heb n prima leenzadel gekregen maar zal wel blij zijn als mn nieuwe er eindelijk is.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 15:31

Ik kon een ander leenzadel komen halen. Had
mijn wedstrijd al afgezegd dus is niet nodig. Had er ook geen tijd voor om ergens heen te rijden.

Hoop nu wel dat mijn zadel rap klaar is want komend weekend heb ik tweedaagse met kür en die wil ik nog wel even oefenen.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 19:36

balen zooist.. idd hopen dat hij hem snel klaar heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:04

Mensen, Arno brandt is echt een prutser eerste klas. Dat zadels scheef liggen en schuiven daar kan hij helemaal NIETS aan veranderen want de zadels die hij levert zijn nu eenmaal zo krom als een hoepel. Als je een wat ronder paard hebt, ga ajb niet naar Arno want dan is een bezoek van paard en ruiter aan de osteopaat een must.
En geloof niet in het standaard verhaal; nou ik zal je zadel meenemen en helemaal uit elkaar halen etc. Niks van waar. Gewoon een echt goed zadel kopen, wat meer geld uitgeven en Arno ver bij je paarden uit de buurt houden.

Het moet jullie toch ook opvallen bij dat alle ruiters en amazones met een ronder paard in dit topic problemen hebben?? Begin er gewoon niet aan, tenzij een heel standaard paardenrug.
En ja m'n verhaal is uit eerste hand.
(tipje: geld terug eisen en een ander zadel kopen!!)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:11

Mijn paard heeft zeker geen standaard rug en mijn zadel ligt prima, niks geen klachten over, geen osteopaat nodig oid, gewoon perfekt! Mijn zadel is ook absoluut niet krom.
Om Arno een prutser te noemen vind ik laster. Zeg gewoon dat je niet tevreden bent, dat is toch voldoende?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:12

En wat is volgens jou een echt goed zadel dan? Ik heb zoveel merken geprobeerd, voor enkele maanden en nergens bleef paard onder lopen. Behalve onder de AB en dat hij regelmatig langs moet komen is hier omdat paard ineens spieren kreeg onder zijn zadel en af ging vallen. Nog nooit heeft een zadel zo keurig gelegen op mijn paard. En wat meer geld uitgeven? Ja, dat hebben we gedaan en dat waren helemaal drama zadels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:16

Vala schreef:
Mijn paard heeft zeker geen standaard rug en mijn zadel ligt prima, niks geen klachten over, geen osteopaat nodig oid, gewoon perfekt! Mijn zadel is ook absoluut niet krom.
Om Arno een prutser te noemen vind ik laster. Zeg gewoon dat je niet tevreden bent, dat is toch voldoende?

Laster?? Ervaring uit 1ste hand, en gewoon de waarheid. Veel zaken toezeggen, niets nakomen en liegen. Tja dan ben je imo gewoon een prutser.
Niet iedereen hoeft Arno de hemel in te prijzen, respecteer ook de mening van een ander!! En voor sommigen; doe er wat mee, beter wordt het niet!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:17

Ik respecteer je mening absoluut, alleen niet de manier waarop je die geeft ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:19

MyWishMax schreef:
En wat is volgens jou een echt goed zadel dan? Ik heb zoveel merken geprobeerd, voor enkele maanden en nergens bleef paard onder lopen. Behalve onder de AB en dat hij regelmatig langs moet komen is hier omdat paard ineens spieren kreeg onder zijn zadel en af ging vallen. Nog nooit heeft een zadel zo keurig gelegen op mijn paard. En wat meer geld uitgeven? Ja, dat hebben we gedaan en dat waren helemaal drama zadels.

Luc childeric bijvoorbeeld :) Je plaatste zelf nog een bericht een paar blz terug dat je zadel schuift? Naar rechts en naar voren? Nou dat had ik ook precies zo!! Arno kan daar niets aan veranderen want de boom is gewoon scheef.
Kijk mij maakt het niet uit hoor, ik probeer jullie alleen maar te waarschuwen. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:20

Vala schreef:
Ik respecteer je mening absoluut, alleen niet de manier waarop je die geeft ;)

Dan weet je niet wat laster inhoud, ook niet erg, maar beschuldig mij daar niet van ajb als jij het niet eens bent met de manier waarop mensen uitspreken dat ze GEEN FAN ZIJN VAN MR BRANDT.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:27

Ook ik kan de manier hoe jij je mening ventileert niet echt waarderen. Dat jij een slechte ervaring hebt met Arno Brandt kan en er is niks mis met het delen van slechte ervaringen. Arno is een mens en een mens maakt nu eenmaal fouten. Er zijn zat mensen te vinden die wel positieve ervaringen hebben met Arno en met zijn zadels en jij brengt jouw mening als waarheid. Dat komt een beetje over alsof de rest van dit topic, die wel tevreden zijn, geen idee heeft waar ze het over hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:31

Nee hoor, mijn ervaring is waarheid :) Wat iedereen daarmee doet moet ie zelf weten, maar ik
Kan oa zooist al vertellen dat het niks gaat worden.
Ik raad iedereen aan wat kritischer naar de ligging van zijn/haar zadel te leggen. Arno is niet zo perfect als sommigen hier denken en doen verkondigen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:32

Rowdine schreef:
MyWishMax schreef:

Luc childeric bijvoorbeeld :) Je plaatste zelf nog een bericht een paar blz terug dat je zadel schuift? Naar rechts en naar voren? Nou dat had ik ook precies zo!! Arno kan daar niets aan veranderen want de boom is gewoon scheef.
Kijk mij maakt het niet uit hoor, ik probeer jullie alleen maar te waarschuwen. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

Toch heeft hij er al wat aan veranderd en ligt het keurig recht en stil, ook als ik vergeet aan te singelen, wat ik bij al de andere zadels niet hoefde te proberen.

En perfect is Arno niet nee, maar ik ben erg blij met het zadel en de manier waarop paard eronder loopt. Ook de DA en fysio zijn erg tevreden.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:35

Niemand is perfect :)* en over alle merken en alle zadelmakers/passers is door iemand wat te melden.
Ik geloof heus wel dat er gevallen zijn waarbij het niet goed gaat.
In mijn geval is het prima gegaan en ben ik nog steeds ontzettend blij met mijn zadel.

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:37

Rowdine,ik heb even in je berichten geschiedenis gespiekt......maar je bent over weinig positief.
Dat je het niet eens bent met Arno of de goede berichten(ook uit eerste hand) hier....prima.We hebben het gelezen.Dank je wel voor je uitgsproken mening.
Blij dat je een zadel hebt gevonden wat bij jou en je paard past _/-\o_

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:42

Tsja, mijn tweedehands AB, met volledig rechte boom, lag na aanpassing van Arno ook als een huis op mijn vorige paard. Dat is ook een waarheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:45

Marleen74 schreef:
Rowdine,ik heb even in je berichten geschiedenis gespiekt......maar je bent over weinig positief.
Dat je het niet eens bent met Arno of de goede berichten(ook uit eerste hand) hier....prima.We hebben het gelezen.Dank je wel voor je uitgsproken mening.
Blij dat je een zadel hebt gevonden wat bij jou en je paard past _/-\o_

Och och wat flauw ;) Maargoed een beetje kinderachtigheid is nooit weg natuurlijk.
Ik heb bijna heel dit topic doorgelezen en wil jullie aanraden ook eens kritisch naar jezelf te kijken. Steeds als iemand een negatieve ervaring over Arno post gaan er minimaal 5 dames in de verdediging. Mij best hoor, ik bedoel, ik ben blij dat ik van het kreng van een zadel af ben en m'n geld terug heb. Dat jullie het nodig vinden om hem op een dergelijke manier te verdedigen zegt mij genoeg.

Nou succes ermee, ik wens jullie alle plezier of ellende met je brandt zadel. Ik wilde slechts waarschuwen, maar blijkbaar mag dat niet.
Doeiiiiii Arno gang :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-06-12 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:46

Inoterry schreef:
Tsja, mijn tweedehands AB, met volledig rechte boom, lag na aanpassing van Arno ook als een huis op mijn vorige paard. Dat is ook een waarheid!

Haha ja alleen is jouw ervaring positief en die van mij niet. Dan is mijn mening ineens waarheid? Kom op zeg. Prima dat jij een goede ervaring hebt, daar zeg ik toch niets over??

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:50

Ja, jij ventileert jouw mening als waarheid. Ik deel een positieve ervaring en krijg nu het idee dat dat van jou niet mag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:53

Inoterry schreef:
Ja, jij ventileert jouw mening als waarheid. Ik deel een positieve ervaring en krijg nu het idee dat dat van jou niet mag.

Nee ik ventileer mijn ervaring als waarheid, dat is iets anders. Jij mag prima een positieve ervaring hebben. Dat is helemaal jouw pakkiean!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:55

Arno wordt niet verdedigd, jij plaatst een negatieve ervaring en er wordt allereerst gereageerd op de manier waarop je dit plaatst en vervolgens plaatsen een aantal mensen hun goede ervaring. Uit het feit dat er steeds meerdere goede ervaringen volgen op een slechte ervaring blijkt dat er, gelukkig, meer mensen tevreden zijn dan ontevreden. En dat heeft niks met verdedigen te maken in mijn ogen.
Jij bent blij dat je van je zadel af bent, wij zijn blij dat we dat zadel hebben!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:07

Rowdine.. je mening geven doe je dmv "ik vind hem een prutser" niet "hij is een prutser". Maar goed, bedankt voor het delen van je ervaring. Gelukkig is mijn ervaring anders :)

Jessica1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:14

Nou ik ben ook blij met mijn ab zadel. Heb een paard wat vrij rond is en zo goed als geen schot. En ligt perfect. Dus ook op een geen standaard paarden rug...

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:17

Ik ben tot nu toe ook zeer tevreden over Arno Brandt. Eerste zadel ( na 5 zadels ) die vrij stil ligt EN in balans.. Mijn paard is zeer rond en heeft een diepe, weke rug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:22

Nou super toch :) Geniet ervan.