Voel ook zelf maar eens je krijgt er een naar drukpuntje van. Precies wat hier gezegd werd als een steentje in je schoen.
_Nicky
Geplaatst: 13-04-20 20:22
Ik stop hem ook altijd tussen de wrong en het zweetblad om die reden! Nooit schuivende dekjes gehad, ik gebruik geen lusjes.
nikysa90
Geplaatst: 13-04-20 20:26
Hier ook een monoblad zadel. Ik heb zo'n heel simpel zwart antislipmatje gekocht bij de Action. Met allerlei gaatjes. Heel dun en heel flexibel. Verkopen ze op een rolletje. En toen in de vorm van net iets kleiner dan mijn zadel geknipt. Die leg ik op al mijn gladde dekjes. Eakadron heeft er ook een paar. Alles blijft nu super liggen en je ziet het totaal niet!
Het geeft gewoon een heel irritant drukpuntje. Je laat je zadel helemaal pas en aanmeten en dan een glad dekje eronder en dan duw je zoiets ertussen. Zelf weten natuurlijk maar ik zou het je echt afraden. Of zelf een uur met een steentje onder de bal van je voet lopen
Zag ze daar inderdaad, vind die Pistache ofzo best wel mooi eigenlijk maar gaat m'n paard niet staan Zie ook een witte soort baselayer, misschien dat ik die wel bestel voor wedstrijden
Stal_Fiore
Geplaatst: 15-04-20 21:15
tinekevdp schreef:
Als je op haflingermadison zoekt dan moet die tevoorschijn komen als het goed is
Mijn hemel ik zag jouw collectie langskomen... respect en jaloers