heb ook nog een setje barefoot veiligheidsbeugels van barefoot te koop eventueel met bruine beugelriemen van barefoot.
zien er mooi uit die dekjes, jammer dat ze er niet in "zadel vorm" zijn
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Liz89_ schreef:Excuus als dit al eerder is gevraagd. Maar heeft iemand ervaring en/of meer informatie over onderstaand zadel?
Vind hem er namelijk wel fijn uitzien, maar staat op zich niet veel informatie in de advertentie. Heb op internet en hier al gezocht op de naam Booijmans, maar kan niks vinden. Zou fijn zijn als er een website van bestaat
Zit voorzichtig aan te denken om een boomloos zadel aan te schaffen (onderstaand heeft flexibele boom, I know) en ben nog allerlei informatie aan het inwinnen. Het gaat vooral om een comfortabel zadel voor wat langere buitenritten, doorgaans is dit maar één keer per week. In eerste instantie zat ik te denken aan de BF Cheyenne Drytex, maar de prijs van onderstaande advertentie sprak me ook wel weer aanEen BF + alle benodigdheden vind ik nog wel aardig wat kosten, en aangezien ik niet zo vaak kan rijden (muv vakanties enzo natuurlijk), twijfel ik nog.
http://dieren.marktplaats.nl/paarden-en ... zadel.html?
Berdien schreef:Goede ervaring dus met de HKM dekjes. Inlages zijn ook voldoende voor onder een zadel met VPS?
Ze zijn nogal een stuk goedkoper van die van BF/Grandeur en geen dik pak wol eronderDaar gaat het me om, ik heb anders echt oververhitte ruggetjes in de zomer.
Shyla schreef:Het lijkt mij op de FreeMax en die heeft geen BOOM ook niet Flexibel het is gewoon een stuk schuim, dus echt niet zonder goed pad met inlages te gebruiken.
Bovenaan staat ook kunststof en in de omschrijving staat suede
Dit is weer zo'n geval, lekker makkelijk geld verdienen
uudje schreef:Jolindaa schreef:Ik heb op mijn arabisch volbloed nu ook mijn barefoot london liggen, maar bij het rijden duwt zijn schouder het zadel enorm naar achter...
Is het nu zo dat dit zadel daarom gewoon niet geschikt is voor zijn lichaamsbouw of valt hier iets op aan te passen?
Heb je het zadel dan niet te ver naar voren liggen, als hij die met zijn schouder wegdrukt, want dat is meestal het probleem als een zadel te veel op de schouder drukt en dus te ver naar voren ligt.