Overtuig mij; Anky pads.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

blacklight

Re: Overtuig mij; Anky pads.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:38

Ik heb er 3, ben er super tevreden over en gebruik nooit andere dekjes. Ben ook geen type die 30 dekjes in de kast heeft liggen. Maar 3 is wel zo handig als ze in de was zitte of nat zijn.
en owja:
-heb ze al een tijdje en de kleur is nog perfect
- zijn nog nooit verschoven.
- mijn paard heeft nog nooit schuurplekjes of andere dingen eraan over gehoude

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 14:13

Ik had altijd nog een beetje mijn twijfels aan de Ankypads als ik sommige reacties van bokkers las. Ondertussen vond ik de pads wel erg mooi, maar was er nog niet een die ik per sé wilde hebben. Tot ik ongeveer een maand geleden hélemaal verliefd werd op de Chocolate. Lovers Ik wilde me niet wagen aan een modetint a la PK o.i.d. en deze is gewoon helemaal geweldig! Hij verschuift niet en ligt prima op zijn plek, ik moet er alleen wel om denken dat ik de pad bij de schoft optrek want hij ligt zo muurvast dat als ik al aangesingeld heb ik hem niet eens meer op kan hijsen. Vork Conclusie: geweldig mooie pad, ligt prima, ziet er na het wassen weer als nieuw uit (zolang gebruik ik hem overigens nog niet zeg ik er even bij). Haha!

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:45

Ik heb zelf 8 Anky dekjes en vind ze helemaal geweldig. Ze passen goed, blijven goed op mijn paard liggen, nemen het zweet netjes op en blijven gewoon netjes, bij de HH dekjes zie je ze na vaak wassen echt van kwaliteit minderen en bij de anky vind ik ze er langer netjes uit zien. ik heb 1 dekje van de anky al meer als een jaar en ziet er nog super uit

En dat hij geen lusjes heeft vind ik juist wel fijn Haha! niet steeds dat gepiel

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:52

Ik heb ook een aantal Anky dekjes.
Ik vind er mooie kleuren tussen zitten.
Bij mij schuift geen enkele pad, geen schuurplekken.
Kortom, erg tevreden!

Nadeel: €50 Knipoog

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 11:30

Ik ben ook fan van de anky pads Haha!
mijn paard zweet ontzettend snel en die dunne dekjes kan ik na 2 keer rijden dan in de was gooien omdat ze helemaal hard zijn geworden en daarbij drogen ze niet snel.
anky pads worden niet zo hard.
Bijkomend voordeel is dat ze in veel leuke kleuren zijn
Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 11:32

De nepperts vind ik net zo goed! Heb zowel de echte als de nepperts en merk totaal geen verschil (sorry voor de die-hard Anky pad fans).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:03

Vrij oud topic --> slotje Lachen