Allemaal spuuglelijk! Kijken jullie eens in het setjes- en blingtopic in de huiskamer, daar hebben ze ook veel info over deze producten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lous schreef:Weet iemand waar ik die glitterzwepen met nepdiamand op de bovenkant kan vinden bij mij in de buurt, of te doen met het OV. Deze vallen af:
Hyporama
Verhoef Ruitersport
Hypo Brabant
Superhorse
kelliiee1993 schreef:
ik zag he3t hoofdstel bij EA
misschin is ie ook in de winkel te verkrijgn
Lous schreef:kelliiee1993 schreef:
ik zag he3t hoofdstel bij EA
misschin is ie ook in de winkel te verkrijgn
Dit is de oude collectie en niet meer zo makkelijk te vinden.
dewitje13 schreef:die zwepen vind ik wel stoerIk vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:(sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!
dewitje13 schreef:Ik vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:(sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!
MarvinSgatJ schreef:ik zou het niet weten.. hoop het wel voor joudewitje13 schreef:Ik vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:(sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!
Zijn ze ook in springzwepen?![]()
ik spring namelijk liever
MarvinSgatJ schreef:dewitje13 schreef:Ik vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:(sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!
Zijn ze ook in springzwepen?![]()
ik spring namelijk liever
rozanne schreef:Die peesjes
dewitje13 schreef:Ik vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:
[img] http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/3410310.gif[/img] (sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!