..Allemaal spuuglelijk! Kijken jullie eens in het setjes- en blingtopic in de huiskamer, daar hebben ze ook veel info over deze producten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..Lous schreef:Weet iemand waar ik die glitterzwepen met nepdiamand op de bovenkant kan vinden bij mij in de buurt, of te doen met het OV. Deze vallen af:
Hyporama
Verhoef Ruitersport
Hypo Brabant
Superhorse
kelliiee1993 schreef:
ik zag he3t hoofdstel bij EA
misschin is ie ook in de winkel te verkrijgn
(sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer! 
Lous schreef:kelliiee1993 schreef:
ik zag he3t hoofdstel bij EA
misschin is ie ook in de winkel te verkrijgn
Dit is de oude collectie en niet meer zo makkelijk te vinden.
dewitje13 schreef:die zwepen vind ik wel stoerIk vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:(sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!
maar ik rij niet met zweep anders had ik er wel 1 gekocht denk ik
dewitje13 schreef:Ik vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:(sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!
ik spring namelijk liever
MarvinSgatJ schreef:ik zou het niet weten.. hoop het wel voor joudewitje13 schreef:Ik vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:(sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!
Zijn ze ook in springzwepen?![]()

MarvinSgatJ schreef:dewitje13 schreef:Ik vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:(sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!
Zijn ze ook in springzwepen?![]()
hmmmm brengt me op een idee
maar ik zou ze niet kopen, de steentjes zouden er bij mij toch wel uitvallen weet ik zeker, maar dat geldt ook voor de sporen. De peesjes vind ik lelijk.. ik zou ze iig zelf nooit kopen..

rozanne schreef:Die peesjes
Die wil ik zo graag hé!!

dewitje13 schreef:Ik vind die bling sporen e.d. best mooi. Dit dan, een glitter blingzweep voor dressuur:
[img] http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/3410310.gif[/img] (sorry geen HAR) . Vind ik ook best vergezocht. Die peesjes zijn ook best wel stoer!
die beugels ving ik egt super omdat ik ook zo'n blingbling hoofdstel heb
en die ga ik ook zeker kopen, ben alleen bang dat idd de steentjes er uit gaan vallen.