@Dabo: wat een ubergaaf sjabrak

Ken je site ook wel.. Je bent zo creatief
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

kaatje89 schreef:1e keer dat ik dit topic tegekom..
@Dabo: wat een ubergaaf sjabrak
Ken je site ook wel.. Je bent zo creatief
Zou denk ik wel erg schattig staan.
Wel een fotootje van het resultaat posten he?

Dabo schreef:Wow, petje af hoor, met de hand. Doe ik dus echt niet. Hoef ik ook niet, ik heb een naaimachine, en ik weet hoe die werkt![]()
![]()
Maar en pad? en dan nog schuimrubber, en een laagje, met bies.? wordt zwaar met de hand denk ik hoor!
En bies kun je evt ook met festonsteek aan alleen het bovenste stofje vastnaaien, is toch alleen maar om de randjes af te werken.
dovish schreef:Maar dat is toch heel plat en neemt geen vocht op toch? Wat is daar dan het voordeel van?
Chantal86 schreef:sarah_m schreef:Ik begrijp mijn naaimachientje niet! Help! Zijn er deskundigen aanwezig?
Zeg het maar...vertel op
what the problem
. Ik wil hem best kopieren en naar je opsturen hoor...Chantal86 schreef:Lieve schat, ik had je al een pb-tje gestuurd met me msn adres. Maar ik heb een jip en janneke handleiding liggen hier. Ik wil hem best kopieren en naar je opsturen hoor...
Weet niet of ik hem kan vinden op het net, maar dat wil ik ook nog voor je zoeken.. Met de plaatjes erbij:P
Staat er niets in de handleiding dan?