Tsooj schreef:Ben jij wel helemaal normaal?
Dat mag Joost weten.

Leuk, zo'n eerste post zeg.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blupie schreef:ik zelf heb een ascot dresuur zadel van zm .
en ben er erg tevreden over heb het nu anderhalf jaar en past nog erg goed. ( en niet alleen volgens mij maar ook volgens mijn instructriese) .
kynshiri schreef:ik heb de maten van mijn paards rug genomen en wist perfect wat voor zadel ik nodig had. plus hij ligt als gegoten op haar rug
als dat nog niet voldoet als bewijs kan ik je ook zeggen dat ze niet meer knorrig is tijdens het rijden (wat ze met haar vorig zadeltje wel had)
en ik weet waar je naartoe wilt; inderdaad als je nx van zadels of vorm van de rug van je paard afweet, kan je best een zadelmaker laten komen om alles mooi voor jou op te meten, maar in mijn geval is dit nu echt wel niet het eerste zadeltje dat ik ga kopen of passen op een paard hoor. ik heb al wel vaker een paard opgemeten of mensen geholpen met zadelproblemen enz
kynshiri schreef:ach ja als jij het zegt ja ...
jullie mogen toch uitgebreid zeggen wat jullie er slecht aan vinden, ok waarschijnlijk hebben ze daar ook dikke prul (heb ik al gezegd hierboven ergens)
maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eigenlijk tevreden ben van de mijne...sorry als dat niet in jullie woordenschat past
kynshiri schreef:ach ja als jij het zegt ja ...
jullie mogen toch uitgebreid zeggen wat jullie er slecht aan vinden, ok waarschijnlijk hebben ze daar ook dikke prul (heb ik al gezegd hierboven ergens)
maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eigenlijk tevreden ben van de mijne...sorry als dat niet in jullie woordenschat past
trutje schreef:Wij hebben thuis ook een dressuurzadel van de zadelmarkt. Hij zit heerlijk en hij ligt perfect op de rug van onze merrie. Deze merrie heeft onder het zadel al meerdere streken uitgehaald en allerlei race wedstrijdjes gehouden, maar met dit zadel op ontspant ze goed en treed ze met haar achterhand goed onder.
Ik kan me best voorstellen dat die hele goedkope zadeltjes niet de beste kwaliteit hebben maar als je er wat verstand van hebt kun je er een goed zadel weghalen.
Siilke schreef:en ten derde! ik lees dat veel mensen niet om kunnen met de geplakte boom, nu (het is misschien iets heel anders maar ...) ik weet niet maar het hout van veel bedden worden ook aan elkaar geplakt en ik heb nog nooit een artikel gelezen '' meisje/jongen valt door gelijmd bed en breekt rug'' ! deze bedden zijn volgens mij ook prima kwaliteit!