Ik zou gaan voor helemaal zwart, dat is erg mooi op een schimmel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Nicky schreef:Inderdaad mooi hoofdstel. Welke Passier is dat?
Sizzle schreef:Veronique, jouw tweede foto met die zilveringelegde neus/frontriem die heb ik in S&T uitvoering van kieffer. Ik heb hem tweedehands gekocht en hoewel hij te smerig was om aan te pakken heb ik hem toch wel weer netjes gekregen. De foto is bepaald niet elegant, maar als ik een betere heb zal ik die ooit wel een keer plaatsen. Ik vond bij een schimmel meestel een iets dunnere neusriem sprekender dan zo'n dikke trouwens. Goud staat meestal ook niet mooi.
We zijn er mee aan het oefenen inmiddels, want over 1wp mogen we over. Ze loopt er super op en vooral de uitgestrekte gangen worden beter.
cle0o_o0 schreef:Bij S&T moet toch eerst de trens in de mond en daarna de stang? (in de winkel lieten ze het namelijk andersom zien als reden waarvoor te trens groter is dan de stang)
Starbreeze schreef:De reden waarom de trens groter is, is omdat deze gebroken is en de stang niet. De trens moet idd eerder de mond in dan de stang :)
_Nicky schreef:Ik heb de onderlegtrens een half maatje groter (14 cm) dan de stang (13,5 cm). Dat past prima naar mijn idee.