Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heleennn schreef:Ik ben op zoek naar een donker groene set (dekje, peeskappen voor en kogelbeschermers Of strijklapjes van achter). Geen legergroen aar echt het chique donkergroen zeg maarPeeskappen van HKM in donkergroen lijken overal uitverkocht... wie kan helpen?
Daphara schreef:Weer een setje klaar, de PS of Sweden Prosecco & handmade oornetje, ik wacht nog op het label “handmade” die komt in het midden van de ruimte onder de hartjesband.
[ [url=m/c6lWOR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6eno30.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u5RAo7.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_ankieee schreef:Heleennn schreef:Ik ben op zoek naar een donker groene set (dekje, peeskappen voor en kogelbeschermers Of strijklapjes van achter). Geen legergroen aar echt het chique donkergroen zeg maarPeeskappen van HKM in donkergroen lijken overal uitverkocht... wie kan helpen?
Misschien eens kijken naar de Forest Green collectie van Equestrian Stockholm? Die is erg chique en donker groen! Of PS of Sweden en dan kleur Emerald
Heleennn schreef:Kramer ben ik al een paar dagen aan het screenen en twijfelen om te bestellen... hoe vallen de peeskappen van kramer?
Daphara schreef:Weer een setje klaar, de PS of Sweden Prosecco & handmade oornetje, ik wacht nog op het label “handmade” die komt in het midden van de ruimte onder de hartjesband.
_Lorette_ schreef:Prachtig zo met dat oornetje!
Weten jullie of er een donker dekje is met een roze accentkleur (een strook of rand/bies) die past bij het dusty pink jasje van Equestrian Stockholm? Ik ben al heel wat webwinkels afgegaan, maar kan alleen geheel roze dekjes vinden of dekjes met een rose gold accent en dat heeft net teveel een oranje toon.
_Lorette_ schreef:Prachtig zo met dat oornetje!
Weten jullie of er een donker dekje is met een roze accentkleur (een strook of rand/bies) die past bij het dusty pink jasje van Equestrian Stockholm? Ik ben al heel wat webwinkels afgegaan, maar kan alleen geheel roze dekjes vinden of dekjes met een rose gold accent en dat heeft net teveel een oranje toon.