Ik zal een foto plaatsen als ik wedstrijd heb gehad heb er ook nog een dekje bij, wit met bruine bies.
Saaams
Geplaatst: 28-06-16 18:50
Heeft iemand enig idee onder welke kleur dit zadel valt?
Is het cognac of tabacco?
Heeft iemand ervaring met tribal beugelriemen?
kleinvosje
Geplaatst: 28-06-16 19:52
Kleur lijkt my Tobacco. Ik heb de beugelriemen destijds mee laten komen in de kleur van mijn zadel en de gewenste lengte. Fijne riemen die niet uitrekken. Helaas zijn ze gestolen op het KNHS centrum tijdens een examen. Nu heb ik andere.
Saaams
Geplaatst: 02-07-16 21:22
Mijn zadelkleur schijnt "Military" te heten... Hoe vind ik daar nou beugelriemen bij Heb CM maar gemaild of ze die op kort termijn kunnen maken.
Ja bij mij staat het ook op de bon haha. M'n singel is de kleur van de stoten (slag donkerder dan zadel) en die heeft een andere naam. Misschien met zadel en al even die kant op?
De kleur en bijpassende naam is ook nog beïnvloedbaar door het leer. Het ene neemt meer kleur op dan het andere, waardoor ze van elkaar afwijken maar wel dezelfde naam hebben.
Ik heb beiden, en bij beiden geen last van m'n knieën, heupen, rug. Met 'normale' beugels wel. Ze zijn bij agradi nu 95 euro. Ik vind ze een aanrader. Fijn veel grip, en het voetbed kantelt ook, maar dat lukt niet om te testen met je handen.
Ik ben eigenlijk dusdanig enthousiast erover dat ik er aan zit te denken m'n sprenger op marktplaats te zetten, en voor aan het zadel van m'n merrie een paar zwarte BR te kopen.
Oh die beugels!! Zoiets zoek ik al een tijdje.. Waar heb je ze gekocht? En is de kanteling van voetbed zelfde als bij de compositi? In de omschrijving niks over te vinden?