Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaylee schreef:Die balken zijn leuk!!!
Inmiddels is het probleem opgelost met het gat in het zadel heb het weer goed dichtgemaakt met twee componenten lijm . Heb er verder al een hele poos niks meer mee gedaan ik ben nog opzoek naar leernaalden en garen.
idefix4 schreef:kaylee schreef:Die balken zijn leuk!!!
Inmiddels is het probleem opgelost met het gat in het zadel heb het weer goed dichtgemaakt met twee componenten lijm . Heb er verder al een hele poos niks meer mee gedaan ik ben nog opzoek naar leernaalden en garen.
Heb je die al? Ze zijn er in diverse maten. Ik heb er verschillende.
Leen schreef:Ik heb weer een nieuw zadel, ziet er heel degelijk uit, is ook van een goed -oud- merk.
Singelstoten waren nog prima, deze heb ik alleen geverfd omdat ze alledrie een andere kleur hadden. Kniewrong heb ik er helemaal afgehaald omdat dit een suede was. Dat heb ik niet graag dus ben er een nieuwe bovenkant op aan het zetten.
Om jullie een idee te geven: bij aankoop
[ [url=m/QB1rXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar op het moment ziet hij er al helemaal anders uit!
Ik heb een heel aantal voor-foto's gemaakt, ik zal dan ongeveer dezelfde plaatsen als vergelijking wanneer hij klaar is.
MelissaV schreef:Leen schreef:Ik heb weer een nieuw zadel, ziet er heel degelijk uit, is ook van een goed -oud- merk.
Singelstoten waren nog prima, deze heb ik alleen geverfd omdat ze alledrie een andere kleur hadden. Kniewrong heb ik er helemaal afgehaald omdat dit een suede was. Dat heb ik niet graag dus ben er een nieuwe bovenkant op aan het zetten.
Om jullie een idee te geven: bij aankoop
[ [url=m/QB1rXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar op het moment ziet hij er al helemaal anders uit!
Ik heb een heel aantal voor-foto's gemaakt, ik zal dan ongeveer dezelfde plaatsen als vergelijking wanneer hij klaar is.
Ik heb precies dezelfde liggen, krijg hem echter niet verkocht helaas :p
Is inderdaad een heel goed merk maar niemand ken het helaas