Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CK88 schreef:2005 schreef:Wat voor type singels heeft custom? Heb al op de site gekeken, maar daar staan geen afbeeldingen. Ik zoek een dunne singel, maar wel zacht en anatomisch. Paard heeft altijd last van singels die in de ellebogen schuren. Het beste gaat tot nu toe met een recht, dun singeltje maar die snijdt weer teveel in haar buik. Ze wordt echt nijdig als je aansingelt.
Als ik jou was, zou ik dan eens gaan kijken naar fairfax singels [HAR] Fairfax Performance singels - Ervaringen? hier loopt er een heel topic over. Ze zijn belachelijk duur, maar doordat de druk anders verdeeld wordt ervaart het paard dit als zeer prettig!
Ik heb zelf een Eric le Tixerant singel, stuk goedkoper en daarbij wordt de druk ook anders verdeeld. Ik merkte gelijk verschil bij mijn paard!
Waarom wel duizenden euro's uitgeven aan een zadel en dan bezuinigen op een singel? Terwijl dat hetgene is wat het zadel op de plek houdt
Zeker bij een paard die al singelproblemen heeft zou ik dit uitproberen
Groetjes!
Citaat:Super fijn hoe ze dat met de leenzadels doen he, kun je gewoon lekker door rijden en weet je gelijk echt wat je besteld (hebt)!
vencedor schreef:die van CK88 ziet er niet zo knap uit na de hoosbui hahaha!
dit is mijn huidige. Mag ik lenen voor 6 weken.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 7421_n.jpg