Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Heb vandaag een mailtje gekregen dat de mijne verstuurd is. Ik heb de standaard maat besteld overigens. Ben erg benieuwd naar de singel. Hoor er veel goede dingen over. Niet alleen op Bokt, want van de week was er een zadelmaker bij een stalgenoot en die was ook erg positief over de singel. Zij vertelde zelfs, dat het maken van de singel bijna net zo veel tijd vergt als een heel zadel!! (ha, ha, ze zal het wel overdreven hebben, maar het zegt wel iets over de prijs?!).
Ik had een neopreensingel van 55 cm, maar heb de fairfax nu in 70 cm besteld. Had eerst een 60 cm maar die was veeeeeeel te kort. Zat aan beide kanten zo'n 10 cm van mijn dekje af
_tarja_ schreef:Dus moet je de singel langer bestellen dan je normale singelmaat? Mijn pony heeft normaal maat 55, dus welke maat moet ik dan nu nemen?
cam schreef:Ik heb mijn singel al 2 weken in huis en er al een paar keer mee gereden en ik ben super blij.
Mijn merrie is super gevoelig en een drama met rijden.
Bij het minste gaat het hoofd de lucht in.
Vandaag les gehad en zo lekker gereden.
De gene waar ik les van had wist niet dan ik een andere singel had maar zei naar 10 minuten wauw wat gaan jullie hard vooruit![]()
Ook loopt ze en stuk ruimer.
Dus deze singel gaat niet retour.![]()
Oja ik heb een narrow en 65cm,dat is 15 cm langer dan mijn andere singel en hij zit precies tot mijn dekje. Dus perfect.
hesterve schreef:Goeie ervaring dus Cam! Ben zelf al 7 weken aan het wachten op de marron van 70 cm . De shop kan er ook niets aan doen maar mn geduld wordt zo behoorlijk op de proef gesteld. Had gehoopt dat ie voor mn z2debuut binnen zou zijn maar dat zit er waarschijnlijk niet in(koninginnedag).
Roelke_ schreef:Hoe weet je de levertijd..? Ik heb nog geen reactie gehad op mijn bestelling.. Ben benieuwd.
lotje5lotje schreef:tarja, hoeveel cm heeft jouw paard tussen de ellebogen???
lotje5lotje schreef:Mij was verteld van elleboog tot elleboog (binnenkant), maar in jouw geval is het dus duidelijk een Narrow!
Mijn paard heeft ongeveer 22 cm, en heeft een normale singel, maar toch twijfel ik of hij niet te breed is. Hij komt met de ellebogen tegen de singel aan tijdens het lopen. Heeft wel de singelplaats naar voren.
Vandaag nog maar eens proberen.....
hesterve schreef:Goeie ervaring dus Cam! Ben zelf al 7 weken aan het wachten op de marron van 70 cm . De shop kan er ook niets aan doen maar mn geduld wordt zo behoorlijk op de proef gesteld. Had gehoopt dat ie voor mn z2debuut binnen zou zijn maar dat zit er waarschijnlijk niet in(koninginnedag).