Peerke_ schreef:Zebra print origineel genoeg ?
Riannetjehh schreef:Oh mijn god jaaa![]()
zou je die voor mij kunnen krijgen?
Peerke_ schreef:Komt van de zomer
zomer 2013 bedoel je?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ragenbol schreef:Mijn mild is erg vergroot waardoor mijn buik heel erg opgezet is waardoor ik geen normale rijbroeken pas.
Er was eerst een webshop die rijbroeken verkocht met een elastieken band aan de boven kant, beetje zoals bij een joggingsbroek, maar die verkoopt ze niet meer. Nu heb ik dus een heel groot probleem. Mijn rijbroeken zijn versleten en te klein, maar ik pas niks... Ik zou het zo fijn vinden als die rijbroeken weer op de markt komen..
wereld schreef:Ragenbol schreef:Mijn mild is erg vergroot waardoor mijn buik heel erg opgezet is waardoor ik geen normale rijbroeken pas.
Er was eerst een webshop die rijbroeken verkocht met een elastieken band aan de boven kant, beetje zoals bij een joggingsbroek, maar die verkoopt ze niet meer. Nu heb ik dus een heel groot probleem. Mijn rijbroeken zijn versleten en te klein, maar ik pas niks... Ik zou het zo fijn vinden als die rijbroeken weer op de markt komen..
Ik vind rijbroeken over het algemeer ook een erg strakke band hebben. Na een zwangerschap zit dat niet zo fijn meet door een wat dikkere buik. Ik zou idd ook graag een broek hebben die boven wat wijder is
Ragenbol schreef:Mijn mild is erg vergroot waardoor mijn buik heel erg opgezet is waardoor ik geen normale rijbroeken pas.
Citaat:De vraag naar shetlander spullen is al vaker gekomen.
Ik ben echt op zoek naar voorbeelden.
Wil je dan gewoon effen gekleurde zadeldekjes, halsters, bandages ?
Gypsylady schreef:Ragenbol schreef:Mijn mild is erg vergroot waardoor mijn buik heel erg opgezet is waardoor ik geen normale rijbroeken pas.
Hebben ze die niet bij amazonexl?
Supervixen schreef:Felgekleurde winterdekens of met een leuke print die mis ik ook wel ja. Al dat saaie donkerblauw, grijs en groen.. Ik ben helemaal blij met mijn roze deken van sectolin met ruitjes aan de onderrand. Heel lang gezocht naar een leuk kleurtje winterdeken.
ikke_draver schreef:hier ook iemand die leuke gekleurde winterdekens zou willen !
en ligt het trouwens aan mij of zijn de waterdichte dekens er alleen maar in zwart, donkerblauw of donkergroen ?
ik zoek er een aantal in verschillende kleuren voor een betaalbare prijs ( heb nu 3 friezen met dezelfde maat dus is het handig als ieder 1 aparte kleur heeft)

Mallow schreef:Wat ik echt mis? Een dekenverlenger voor een vliegendeken
Leuke felgekleurde hoofdstellen, maar dan de normale engelse. Geen endurance hoofdstellen..
Hannapony schreef:een NIET TE DUUR boomloos zadel dat lijkt op een gewoon zadel, dus van leer en dezelfde vorm zweetbladen enz. en bijv. meer betaalbare zadels met kussens en kniewrongen die dmv klitteband kan bevestigen en kan verstellen en kan vervangen ofzo dat zou echt ideaal zijn!!!!! nooit meer zadelmakerskosten!!! ideaal toch? en dan ook bijvoorbeeld dat je de beugelophanging kan veranderen van dressuur en springen. En dat je ook verschillende zittingen erbij kan aanschaffen zodat je precies hebt wat je wilt. Als zoiets betaalbaars op de markt komt wil ik nooit meer een ander zadel!!!!!!!!!!!!!!! En dan ook nog in iedere gewenste kleur en materiaal!!!
Hannapony schreef:Ik heb op horse event op zo'n wow zadel gezeten en die zitting zit echt geweldig goed!!!! alleen o zo duur je betaald voor zon zitting gewoon nieuw zo'n 300 euro! als zoiets op de markt komt in het goedkoop, namaak ofzo ben ik de eerste!
Ragenbol schreef:wereld schreef:Ik vind rijbroeken over het algemeer ook een erg strakke band hebben. Na een zwangerschap zit dat niet zo fijn meet door een wat dikkere buik. Ik zou idd ook graag een broek hebben die boven wat wijder is
Ze zaten zo lekker van die webshop. Heerlijk zonder knopen en rits. Gewoon lekker elastiek. Alleen het nadeel is wel dat ze geen leren zit stuk hebben zeg maar waardoor die snel slijt, dus dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn
Queelens schreef:Ik onthoud dit topic even ik heb regelmatig dat ik zeg van. he hebben ze dit of dat weer nergens te koop.
Wat ik mezelf nog kan herinneren zijn mooie luxere hoofdstellen met een lage neusriem.
Denk bijv aan rondgenaaid, zacht fijn onderlegd leer maar wel praktisch.
Of een niet al te duur mooi hoofdstel brede neusriem cognac onderlegd en praktisch.

irene_sarah schreef:Citaat:De vraag naar shetlander spullen is al vaker gekomen.
Ik ben echt op zoek naar voorbeelden.
Wil je dan gewoon effen gekleurde zadeldekjes, halsters, bandages ?
Excuses voor de late reactie. Maar ik bedoelde inderdaad dingen als zadeldekjes, peesbeschermers en ook dekentjes!
Leuk trouwens, om te lezen dat je aan de slag gaat voor de leuke, betaalbare, winterdekens! Daar ben ik namelijk echt al 3 jaar naar op zoek. Ik ga de site in de gaten houden (:.
Rambogirl schreef:De nieuwe collectie van Weatherbeeta!!
Ik erger me steenkapot eraan dat ik steeds weer mijn dekens uit engeland moet laten komen.
Priscilla__ schreef:Leuke gekleurde dekjes met een ster. En bijpassend oornetje/kleding/zweetdeken. Van lamicell zijn ze er geweest, kan ze alleen nergens meer vinden..
Hier een foto (sorry als ik hem niet mag gebruiken..)
http://i45.tinypic.com/2yv0w2d.jpg

Marietjeeh schreef:Wat ik heel erg mis zijn gekleurde bitloze hoofdstellen. Bijvoorbeeld wit, beige of een felle kleur.
Ik zoek ook een niet-elastische dekensingel (anders glijden ze zo makkelijk naar achteren) en singelstoten. En ik mis dan ook nog halsters met een minder lang 'tussenstukje' tussen de neus- en de keelriem. Zoals ze nu zijn passen ze mijn paardje nooit

kiki1976 schreef:Ik vond dit dekje wel grappig (in het echt leuker dan op de foto)
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... west-jeans
Maar die prijs

Supervixen schreef:Felgekleurde winterdekens of met een leuke print die mis ik ook wel ja. Al dat saaie donkerblauw, grijs en groen.. Ik ben helemaal blij met mijn roze deken van sectolin met ruitjes aan de onderrand. Heel lang gezocht naar een leuk kleurtje winterdeken.

paardenluf schreef:Nou toch wel van die spullen voor kleine paardjes.
Zoals shetlander en falabella, mini's.
Voor shetties is nog wel aardig wat.
Maar als je naar falabella's en mini's gaat kijken word het toch wat minder.......

ikke_draver schreef:Supervixen schreef:Felgekleurde winterdekens of met een leuke print die mis ik ook wel ja. Al dat saaie donkerblauw, grijs en groen.. Ik ben helemaal blij met mijn roze deken van sectolin met ruitjes aan de onderrand. Heel lang gezocht naar een leuk kleurtje winterdeken.
hier ook iemand die leuke gekleurde winterdekens zou willen !
en ligt het trouwens aan mij of zijn de waterdichte dekens er alleen maar in zwart, donkerblauw of donkergroen ?
ik zoek er een aantal in verschillende kleuren voor een betaalbare prijs ( heb nu 3 friezen met dezelfde maat dus is het handig als ieder 1 aparte kleur heeft)

Tamadine schreef:Ik heb niet alle 16 pagina's doorgelezen. Maar wat ik mis is een mooiere bitloze hoofdstellen.
Ik ben bijv helemaal weg van lakneusriem (mooiste wit onderlegd), maar ik ga mn paardje bitloos inrijden. Dus een sidepull en/of kaakgekruist hoofdstel met een mooie neusriem (lak) en bling frontriem.