Wat mis jij ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:43

Peerke_ schreef:
Zebra print origineel genoeg ? :P

Riannetjehh schreef:
Oh mijn god jaaa *\o/*
zou je die voor mij kunnen krijgen?

Peerke_ schreef:
Komt van de zomer :j

zomer 2013 bedoel je?

Hanna98

Re: Wat mis jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:40

een NIET TE DUUR boomloos zadel dat lijkt op een gewoon zadel, dus van leer en dezelfde vorm zweetbladen enz. en bijv. meer betaalbare zadels met kussens en kniewrongen die dmv klitteband kan bevestigen en kan verstellen en kan vervangen ofzo dat zou echt ideaal zijn!!!!! nooit meer zadelmakerskosten!!! ideaal toch? en dan ook bijvoorbeeld dat je de beugelophanging kan veranderen van dressuur en springen. En dat je ook verschillende zittingen erbij kan aanschaffen zodat je precies hebt wat je wilt. Als zoiets betaalbaars op de markt komt wil ik nooit meer een ander zadel!!!!!!!!!!!!!!! En dan ook nog in iedere gewenste kleur en materiaal!!!

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:43

Ik heb op horse event op zo'n wow zadel gezeten en die zitting zit echt geweldig goed!!!! alleen o zo duur je betaald voor zon zitting gewoon nieuw zo'n 300 euro! als zoiets op de markt komt in het goedkoop, namaak ofzo ben ik de eerste!

Ragenbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:45

Mijn mild is erg vergroot waardoor mijn buik heel erg opgezet is waardoor ik geen normale rijbroeken pas.
Er was eerst een webshop die rijbroeken verkocht met een elastieken band aan de boven kant, beetje zoals bij een joggingsbroek, maar die verkoopt ze niet meer. Nu heb ik dus een heel groot probleem. Mijn rijbroeken zijn versleten en te klein, maar ik pas niks... Ik zou het zo fijn vinden als die rijbroeken weer op de markt komen..

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:02

Ragenbol schreef:
Mijn mild is erg vergroot waardoor mijn buik heel erg opgezet is waardoor ik geen normale rijbroeken pas.
Er was eerst een webshop die rijbroeken verkocht met een elastieken band aan de boven kant, beetje zoals bij een joggingsbroek, maar die verkoopt ze niet meer. Nu heb ik dus een heel groot probleem. Mijn rijbroeken zijn versleten en te klein, maar ik pas niks... Ik zou het zo fijn vinden als die rijbroeken weer op de markt komen..

Ik vind rijbroeken over het algemeen ook een erg strakke band hebben. Na een zwangerschap zit dat niet zo fijn meet door een wat dikkere buik. Ik zou idd ook graag een broek hebben die boven wat wijder is
Laatst bijgewerkt door wereld op 22-09-12 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Ragenbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:09

wereld schreef:
Ragenbol schreef:

Ik vind rijbroeken over het algemeer ook een erg strakke band hebben. Na een zwangerschap zit dat niet zo fijn meet door een wat dikkere buik. Ik zou idd ook graag een broek hebben die boven wat wijder is

Ze zaten zo lekker van die webshop. Heerlijk zonder knopen en rits. Gewoon lekker elastiek. Alleen het nadeel is wel dat ze geen leren zit stuk hebben zeg maar waardoor die snel slijt, dus dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn ;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:24

Ik onthoud dit topic even ik heb regelmatig dat ik zeg van. he hebben ze dit of dat weer nergens te koop.
Wat ik mezelf nog kan herinneren zijn mooie luxere hoofdstellen met een lage neusriem.
Denk bijv aan rondgenaaid, zacht fijn onderlegd leer maar wel praktisch.

Of een niet al te duur mooi hoofdstel brede neusriem cognac onderlegd en praktisch.

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 23:00

Ragenbol schreef:

Hebben ze die niet bij amazonexl?

irene_sarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 08:16

Citaat:
De vraag naar shetlander spullen is al vaker gekomen.
Ik ben echt op zoek naar voorbeelden.
Wil je dan gewoon effen gekleurde zadeldekjes, halsters, bandages ?

Excuses voor de late reactie. Maar ik bedoelde inderdaad dingen als zadeldekjes, peesbeschermers en ook dekentjes!

Leuk trouwens, om te lezen dat je aan de slag gaat voor de leuke, betaalbare, winterdekens! Daar ben ik namelijk echt al 3 jaar naar op zoek. Ik ga de site in de gaten houden (:.

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 08:20

Gypsylady schreef:
Ragenbol schreef:

Hebben ze die niet bij amazonexl?

Heb eten op de site gekeken, maar zie er geloof ik geen helaas

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:39

De nieuwe collectie van Weatherbeeta!!
Ik erger me steenkapot eraan dat ik steeds weer mijn dekens uit engeland moet laten komen.

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 12:29

Leuke gekleurde dekjes met een ster. En bijpassend oornetje/kleding/zweetdeken. Van lamicell zijn ze er geweest, kan ze alleen nergens meer vinden..

Hier een foto (sorry als ik hem niet mag gebruiken..)
http://i45.tinypic.com/2yv0w2d.jpg

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 08:06

Wat ik heel erg mis zijn gekleurde bitloze hoofdstellen. Bijvoorbeeld wit, beige of een felle kleur.
Ik zoek ook een niet-elastische dekensingel (anders glijden ze zo makkelijk naar achteren) en singelstoten. En ik mis dan ook nog halsters met een minder lang 'tussenstukje' tussen de neus- en de keelriem. Zoals ze nu zijn passen ze mijn paardje nooit :(

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 09:52

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 14:15

Felgekleurde winterdekens of met een leuke print die mis ik ook wel ja. Al dat saaie donkerblauw, grijs en groen.. Ik ben helemaal blij met mijn roze deken van sectolin met ruitjes aan de onderrand. Heel lang gezocht naar een leuk kleurtje winterdeken.

saffiralove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 14:17

Nou toch wel van die spullen voor kleine paardjes.
Zoals shetlander en falabella, mini's.
Voor shetties is nog wel aardig wat.
Maar als je naar falabella's en mini's gaat kijken word het toch wat minder.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 14:21

Ragenbol schreef:

Heb je al eens aan een endurance rijbroek gedacht? Ik ken verschillende modellen die geen rits/knoop of wat dan ook hebben. Plus dat ze er ook zijn met een leren zitvlak.

ikke_draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 14:36

Supervixen schreef:
Felgekleurde winterdekens of met een leuke print die mis ik ook wel ja. Al dat saaie donkerblauw, grijs en groen.. Ik ben helemaal blij met mijn roze deken van sectolin met ruitjes aan de onderrand. Heel lang gezocht naar een leuk kleurtje winterdeken.

hier ook iemand die leuke gekleurde winterdekens zou willen !

en ligt het trouwens aan mij of zijn de waterdichte dekens er alleen maar in zwart, donkerblauw of donkergroen ?
ik zoek er een aantal in verschillende kleuren voor een betaalbare prijs ( heb nu 3 friezen met dezelfde maat dus is het handig als ieder 1 aparte kleur heeft)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 14:56

Ik heb niet alle 16 pagina's doorgelezen. Maar wat ik mis is een mooiere bitloze hoofdstellen.
Ik ben bijv helemaal weg van lakneusriem (mooiste wit onderlegd), maar ik ga mn paardje bitloos inrijden. Dus een sidepull en/of kaakgekruist hoofdstel met een mooie neusriem (lak) en bling frontriem.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 19:33

ikke_draver schreef:

en ligt het trouwens aan mij of zijn de waterdichte dekens er alleen maar in zwart, donkerblauw of donkergroen ?
ik zoek er een aantal in verschillende kleuren voor een betaalbare prijs ( heb nu 3 friezen met dezelfde maat dus is het handig als ieder 1 aparte kleur heeft)

kijk maar eens goed rond, leuke kleuren zat, als ik bij de EJ binnenloop zie ik de meest gekke kleuren en motieven. Jammergenoeg zijn al mijn deken na twee weken gebruik grijs van het rollen in de modder, hij weet helaas altijd het stukje blub te vinden in een droge wei of paddock.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 13:54

Even een kleine update voor de nieuwsgierige.

De afgelopen weken heb ik een aantal producten laten maken, een deel hiervan is al onderweg naar mij.
Dit zijn alleen maar proef exemplaren zodat ik de maten en kwaliteit kan controleren.
Zodra deze zijn goedgekeurd, duurt het nog een tijdje voor de productie helemaal op gang komt en de eerste levering in Nederland is.

Er werd gevraagd om leukere vliegendekens, die komen mee met enkele printjes.
Zodra ze er zijn zal ik foto's regelen :j
Springmutsjes/Oornetjes in maat shet en mini shet. heb ik laten maken in heel veel kleurtjes.
(o.a. roze, baby-blauw, oranje, limegroen, paars, turquoise..)

Ook komen er diverse dekens mee.
In eerste instantie vooral zweetdekens, om de prints te bekijken.
Winterdekens zijn erg zwaar, en de kosten zijn vrij hoog als deze naar Nederland moeten met het vliegtuig. dus deze komen pas over een paar maanden.
Bij de zweetdekens krijgen we bijpassende dekjes, bandages e.d.

Gekleurde hoofdstellen.
Leerwaren komen ook vrij snel deze kant op.
In eerste instantie komen er zwarte hoofdstellen met kleur onderlegd. (luxe frontriem, steentjes)

Een andere fabriek maakt de roze en baby-blauwe hoofdstellen, en gaat nu ook wat andere kleurtjes maken.
Die zijn nog niet begonnen, dus dat duurt nog even.

Ik vergeet nu vast heel veel producten te vermelden.. maar er komt van alles.
Niet alles zal direct in productie worden genomen, ik heb namelijk geen geldboom in de tuin -O-

Mallow schreef:
Wat ik echt mis? Een dekenverlenger voor een vliegendeken :D

Leuke felgekleurde hoofdstellen, maar dan de normale engelse. Geen endurance hoofdstellen..

Zie hierboven.

Hannapony schreef:
een NIET TE DUUR boomloos zadel dat lijkt op een gewoon zadel, dus van leer en dezelfde vorm zweetbladen enz. en bijv. meer betaalbare zadels met kussens en kniewrongen die dmv klitteband kan bevestigen en kan verstellen en kan vervangen ofzo dat zou echt ideaal zijn!!!!! nooit meer zadelmakerskosten!!! ideaal toch? en dan ook bijvoorbeeld dat je de beugelophanging kan veranderen van dressuur en springen. En dat je ook verschillende zittingen erbij kan aanschaffen zodat je precies hebt wat je wilt. Als zoiets betaalbaars op de markt komt wil ik nooit meer een ander zadel!!!!!!!!!!!!!!! En dan ook nog in iedere gewenste kleur en materiaal!!!

Hannapony schreef:
Ik heb op horse event op zo'n wow zadel gezeten en die zitting zit echt geweldig goed!!!! alleen o zo duur je betaald voor zon zitting gewoon nieuw zo'n 300 euro! als zoiets op de markt komt in het goedkoop, namaak ofzo ben ik de eerste!

Beide het zelfde antwoord.
Ik krijg binnenkort informatie over zadels.
Ik wil goede kwaliteit spullen leveren vooral dingen die jaren mee moeten gaan.
In November krijg ik enkele zadels om de kwaliteit te bekijken en die wil ik eerst een tijdje uitproberen.
Daarna ga ik opzoek naar het ideale zadel, en kijken of ik dit kan laten maken.

Ragenbol schreef:

Ragenbol schreef:
wereld schreef:
Ik vind rijbroeken over het algemeer ook een erg strakke band hebben. Na een zwangerschap zit dat niet zo fijn meet door een wat dikkere buik. Ik zou idd ook graag een broek hebben die boven wat wijder is

Ze zaten zo lekker van die webshop. Heerlijk zonder knopen en rits. Gewoon lekker elastiek. Alleen het nadeel is wel dat ze geen leren zit stuk hebben zeg maar waardoor die snel slijt, dus dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn ;)

Heb je misschien een merk van deze broek ?
Dan zal ik eens kijken of ik het ergens kan laten maken.

Queelens schreef:
Ik onthoud dit topic even ik heb regelmatig dat ik zeg van. he hebben ze dit of dat weer nergens te koop.
Wat ik mezelf nog kan herinneren zijn mooie luxere hoofdstellen met een lage neusriem.
Denk bijv aan rondgenaaid, zacht fijn onderlegd leer maar wel praktisch.

Of een niet al te duur mooi hoofdstel brede neusriem cognac onderlegd en praktisch.

Volgensmij ben ik zo'n cognac kleurig hoofdstel ergens tegen gekomen, weet alleen niet meer of ik er een besteld heb of niet..
Ik zal eens zoeken naar een foto, en dan PB ik die :j

Lage neusriemen zijn indd niet veel verkrijgbaar, ik zal eens rondkijken.

irene_sarah schreef:
Citaat:
De vraag naar shetlander spullen is al vaker gekomen.
Ik ben echt op zoek naar voorbeelden.
Wil je dan gewoon effen gekleurde zadeldekjes, halsters, bandages ?

Excuses voor de late reactie. Maar ik bedoelde inderdaad dingen als zadeldekjes, peesbeschermers en ook dekentjes!

Leuk trouwens, om te lezen dat je aan de slag gaat voor de leuke, betaalbare, winterdekens! Daar ben ik namelijk echt al 3 jaar naar op zoek. Ik ga de site in de gaten houden (:.

Halsters, bandages en oornetjes ben ik op aan het wachten, om de maten te kunnen controleren.
Fleecedekentjes heb ik hier inmiddels al liggen in het roze (en zijn alweer bijna op) Heb nog de maten 105, 125, en 135.

Rambogirl schreef:
De nieuwe collectie van Weatherbeeta!!
Ik erger me steenkapot eraan dat ik steeds weer mijn dekens uit engeland moet laten komen.

Ik heb een mailtje gestuurd of ze nog dealers zoeken in NL, maar nog geen reactie op gekregen.

Priscilla__ schreef:
Leuke gekleurde dekjes met een ster. En bijpassend oornetje/kleding/zweetdeken. Van lamicell zijn ze er geweest, kan ze alleen nergens meer vinden..

Hier een foto (sorry als ik hem niet mag gebruiken..)
http://i45.tinypic.com/2yv0w2d.jpg

Volgensmij had een bokker er deze zelf opgemaakt.
Maar ik kan eens kijken wat er mogelijk is :j

Marietjeeh schreef:
Wat ik heel erg mis zijn gekleurde bitloze hoofdstellen. Bijvoorbeeld wit, beige of een felle kleur.
Ik zoek ook een niet-elastische dekensingel (anders glijden ze zo makkelijk naar achteren) en singelstoten. En ik mis dan ook nog halsters met een minder lang 'tussenstukje' tussen de neus- en de keelriem. Zoals ze nu zijn passen ze mijn paardje nooit :(

Ik ben bezig met gewone leren bitloze hoofdstellen / side pulls :j
In het zwart en lichtbruin/beige.

Dekensingels heb ik of had ik nog ergens liggen, ik zal eens kijken of ik er nog aan kan komen.

Het halster zal ik eens naar zoeken, misschien dat ik die een aantal kan laten maken.

kiki1976 schreef:
Ik vond dit dekje wel grappig (in het echt leuker dan op de foto)
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... west-jeans
Maar die prijs -O-

Die kunnen we wel goedkoper maken :j
Heb de foto naar de fabriek gestuurd.

Supervixen schreef:

Ik ben er mee bezig voor volgend jaar winter :j

paardenluf schreef:
Nou toch wel van die spullen voor kleine paardjes.
Zoals shetlander en falabella, mini's.
Voor shetties is nog wel aardig wat.
Maar als je naar falabella's en mini's gaat kijken word het toch wat minder.......

Een aantal producten krijg ik ook in mini-shet, dus dan kan ik even kijken of dat klein genoeg is of dat het nog iets kleiner moet :)

ikke_draver schreef:
Supervixen schreef:

Staat op het lijstje :j
Ik heb overigens nu een leuke friezen collectie binnen!

Tamadine schreef:
Ik heb niet alle 16 pagina's doorgelezen. Maar wat ik mis is een mooiere bitloze hoofdstellen.
Ik ben bijv helemaal weg van lakneusriem (mooiste wit onderlegd), maar ik ga mn paardje bitloos inrijden. Dus een sidepull en/of kaakgekruist hoofdstel met een mooie neusriem (lak) en bling frontriem.

Ben ik mee bezig. Ook Side Pulls :j
We gaan ze zo maken dat er gewoon een normale frontriem op kan. Dan kun je zelf wisselen.
En dan kan ik ook vragen voor lak neusriemen.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:55

Toppie! super bezig. +:)+

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:04

Vliegendeken zebraprint voor mijn shet! Is schijnbaar super getest bij Zebras die geen last hebben van knutten en vliegen en dazen door hun print;) De vliegende beesten raken gedeorinteerd door de strepen:) Als je die binnen krijgt in maat shetlander 80cm graag;) En voor paard 205cm en nog een aankomende shetlander;0 Dan ben ik klant voor 3 zebravliegendekens!

Heb ik straks 3 zebras in de weide. Wat zal het verkeer raar opkijken wat langs rijdt van zn deken en masker;)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 14:05

Ik zit op de vliegendekens met zebra print te wachten.
Binnenkort openen we een site waar je al spullen kunt reserveren :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:06

Een leuk vliegendeken met hals en met print.