Ik een pot vet,singel en beugelriemen. Maar had samen met een vriendin korting bedongen ivm 2 zadels in 1x! Volgens mij heeft hij daar wel spijt van gehad.
moet er mischien maar ook aan gaan geloven met mijn pony ( die een klote rug heeft kwa zadels ) zit er hard over na te denken om arno brand een zadel aan te laten meten
Vala
Geplaatst: 19-10-10 17:44
@Zonnetje, ik ben niet dik, heb gewoon een stevig bekken, haha!
Ook ik kreeg een pot vet en een zadelhoes!
Wat heb jij gekregen Zooist? Een opvulbeurt?
Sannah
Geplaatst: 19-10-10 18:44
Ik heb ook geen pot vet gekregen, die waren op zei hij.... Wel een zadelhoes en heb nu eindelijk, na een paar weken, de beugelriemen per post opgestuurd gekregen. O ja, en heb ook een 18 inch terwijl ik helemaal geen dikke kont heb
Ik heb een kou gekregen door het wachten op woensdag op stal, en een nieuwe snelheidsrecord op zaterdag toen ik in OUde Tonge was en hij bij Breda en op weg was naar mijn huis met mijn zadel.
En een zadelhoes lijkt me niet meer dan logisch en de opvulbeurt ook. De eerste keer dan iig.
Vala
Geplaatst: 19-10-10 21:55
Ja joh, die eerste opvul"beurt" hoort er bij! Ik was denk ik de smiley vergeten ! Ik blief geen opvulbeurt hoor .
Zooist
Geplaatst: 19-10-10 22:21
Vraag gelijk mijn potje vet Amber??? Dan kom ik dat 7 november ophalen. Hihi!
Edit: heb net lekker met mijn oude zadel gereden. De nieuwe is dus nog steeds nieuw. Maar vond het zonde om er gelijk mee de zeikregen in te duiken.
zurano
Geplaatst: 20-10-10 18:39
ik vroeg me af of de kussens van arno brandt een beetje indrukbaar zijn.
Regen is ook niet zo best,eerst maar een paar keer invetten! Waar is trouwens mijn vorige post gebleven?Was dat te pikant voor dit topic? Malene:waar zien wij elkaar dan,7 november?
Joehoe!!! Mijn zadel is er!!! En godzijdank..hij zit lekker en lag goed op mijn paard... Het begon al weer lekker ..arno was anderhalf uur te laat, maare oke....kan gebeuren....nu nog even inrijden want de zweetbladen waren nog wat stug...en stonden nog ver uit elkaar...... Een pak van mijn hart dat ie past!! En ik heb gekregen!!!! 1 pot zadelcreme met spons, en een paar beugelriemen!!! Verder was hij het kalfsleer vergeten te tellen ( ik wou geen rundsleer) dus nog eens 100 euro in the pocket!!! Zo wordt ie wel rijk ..die Arno!!! Hoop dat het zadeltje mooi blijft liggen op mijn paardje en mij lekker blijft zitten!!!