Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Femke_x schreef:Ik ben net gebelt door de ruitersport bij mij in de buurt, zij hebben bij verschillende leveransiers en bij andere mensen geinformeerd of een bontje nou slecht is voor je zadel, ONZIN!! Het kan geen kwaad voor je zadel! En dat is natuurlijk vrij logisch aangezien dat stuk leer van je zadel veel sterker is dan een bontje.
Ik ben het er mee eens dat een goed liggend zadel geen bontjes enz nodig heeft, maar mocht je daar toch mee rijden is het niet zo dat je zadel gaat vervormen of wat dan ook!
_Femke_x schreef:Ik ben net gebelt door de ruitersport bij mij in de buurt, zij hebben bij verschillende leveransiers en bij andere mensen geinformeerd of een bontje nou slecht is voor je zadel, ONZIN!! Het kan geen kwaad voor je zadel! En dat is natuurlijk vrij logisch aangezien dat stuk leer van je zadel veel sterker is dan een bontje.
Ik ben het er mee eens dat een goed liggend zadel geen bontjes enz nodig heeft, maar mocht je daar toch mee rijden is het niet zo dat je zadel gaat vervormen of wat dan ook!
Ikima schreef:_Femke_x schreef:Ik ben net gebelt door de ruitersport bij mij in de buurt, zij hebben bij verschillende leveransiers en bij andere mensen geinformeerd of een bontje nou slecht is voor je zadel, ONZIN!! Het kan geen kwaad voor je zadel! En dat is natuurlijk vrij logisch aangezien dat stuk leer van je zadel veel sterker is dan een bontje.
Natuurlijk zeggen ze dat het onzin is, anders kunnen ze dingen niet meer verkopen.
Ik geloof mijn zadelmaker eerder dan een ruitersportzaak die eraan moet verdienen.
Ikima schreef:Goh Femke, ben je altijd zo vriendelijk? Tuurlijk kan ik lezen "bij verschillende leveranciers en andere mensen". Die ändere mensen" zegt mij namelijk niets, dat kan ook de slager om de hoek zijn.
want het lijkt me toch daat het wel een beetje lekkerder veert enzo?