Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kunga schreef:Op de stand waarop ik hem nu heb staam staat hij gelijk aan een sidepull, pas als ik de teugels een vakje lager doe krijgt het een lichte hefboomwerking. Al wou ik hem eigenlijk alleen showen en was hij niet op jouw post gericht.
Kunga schreef:Op de stand waarop ik hem nu heb staam staat hij gelijk aan een sidepull, pas als ik de teugels een vakje lager doe krijgt het een lichte hefboomwerking. Al wou ik hem eigenlijk alleen showen en was hij niet op jouw post gericht.
darkadia schreef:Kunga schreef:Op de stand waarop ik hem nu heb staam staat hij gelijk aan een sidepull, pas als ik de teugels een vakje lager doe krijgt het een lichte hefboomwerking. Al wou ik hem eigenlijk alleen showen en was hij niet op jouw post gericht.
Staat mooi!
Maar het lijkt dat je teugel voor het kinriempje zit op de foto? (DUs vanaf de neus gezien eerst teugel, dan kinriem, dan bakstukken? Dan heb je al de lichte hefboomwerking. Ik heb hem nog weleens overwogen voor het buiten rijden, maar voor dressuurmatig en contactteugel vind ik hem niet geschikt persoonlijk.
plutolover schreef:Wie kan mij helpen
Ik ben opzoek naar een bruin Hoofdstel waar de jukbenen zo vrij mogelijk liggen.
Mijn jonge Haf heeft een schiefel op zijn jukbeen. En op advies van dierenarts is het beste dat de Hoofdstel niet tegen aan komt. Dit zou namelijk de schiefel kunnen activeren (hoeft niet)
Hij is nu nog maar 2,5 jaar. Maar kijk graag even rond.
Ik heb Micklem geprobeerd maar die ligt juist echt op de jukbenen
[ [url=m/z5pjrs.jpg]Afbeelding[/url] ]
plutolover schreef:Buget maakt me niet zo veel uit. Mijn andere Haf heeft ook een Hoofdstel van 200€ en als ik er jaren mee kan doen (beetje mee groeit) ben ik blij
Ik ga er eens naar kijken dank jullie wel alvast meer opties altijd fijn
De HH heart bridle heb ik voor mijn andere Haf. Die is Ind fijn. Maar zoek nog een ‘rij Hoofdstel’ al zit ik er verlopig nog niet op
En natuurlijk is het per paard en Hoofdstel wisselend hoe ze vallen
plutolover schreef:Vabdaag de kaptoom om gehad, deze loopt er net langs (kan net) voor mooie zou ik wat meer ruimte willen.
Hoofdstel van Stanley mijn andere Haf komt er wel echt tegen aan.
Hij groeit nog wel wat met zijn hoofd. Dus ik hoop dat ik wat passend vind en anders hopelijk niet de schieffel trigert we gaan het zien..
Heb wel al een lijstje van hoofdstellen.
lotte002 schreef:hier ook nog steeds erg tevreden met mijn schockemohle beta.
[ [url=m/1g4Uua.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zag op de site van EquiBling dat die nu ook een hele mooie in de collectie heeft.
https://www.equibling.nl/product/lequi- ... t-normaal/
.