PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:54

Knuffel voor iedereen die nu niet kan rijden.

O wat mooi, die champagne!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:57

Ik kan al een week of 5 amper rijden door een blessure maar met dit weer vind ik dat echt minder erg :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:59

Balen voor iedereen die nu niet kan rijden..

Ik heb even gephotoshopt. Ik hoopte dat het toch niet mooi zou staan maar ik vind het nog mooier dan verwacht :+
Afbeelding

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:34

Balen idd dit weer. Wij hebben gelukkig een binnenbak.

Die corduroy staat goed hoor! Hopelijk nog te vinden op marktplaats.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:35

Queijo schreef:
Balen idd dit weer. Wij hebben gelukkig een binnenbak.

Die corduroy staat goed hoor! Hopelijk nog te vinden op marktplaats.

Ik had een oproepje geplaatst, maar geen reacties.
Heb hem nu in Ierland nog gevonden, moest ietsje meer betalen, en het was de allerlaatste, maar ik heb hem besteld *\o/*

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:36

Maanlicht schreef:

Ik heb even gephotoshopt. Ik hoopte dat het toch niet mooi zou staan maar ik vind het nog mooier dan verwacht :+
[ [url=m/a5yRXh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Curduroy staat mooi op een schimmel

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:37

Matheno schreef:
Maanlicht schreef:

[ [url=m/a5yRXh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Curduroy staat mooi op een schimmel

[ [url=m/FMh69g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, prachtig! Met cognac en bruin tuig nog mooier denk ik. Dan komt de bies zo mooi uit <3

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:45

Maanlicht schreef:
Vanmorgen gereden met het Champagne dekje en jasje
[ [url=m/XutEEg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ym2d3h.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GDGvYJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!
Ik heb gisteren een springzadel besteld, en door deze foto’s heb ik het champagne dekje erbij besteld :')

Die curduroy hunter green en latte liggen hier nog met de kaartjes in de kast. Mijn dressuurzadel past niet top, dus kan mijn dekjes niet gebruiken voorlopig… -O-

Hier gelukkig bij beide paarden een binnenbak ter beschikking

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:47

Oh als ik al deze foto's zie van de huntergreen corduroy ben ik echt enorm blij dat ik hem ook heb! Heb er alleen nog niet mee gereden dus hij ligt al een maand in de kast _O- Binnenkort maar eens gebruiken als het ooit stopt met regenen.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 18:07

Afbeelding

Hier ook echt fan van het dekje

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 18:08

Wij zijn lid van een binnenbak maar is elke avond bezet ivm les en weekends wedstrijd :roll:

Toktokmiauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 18:14

anoukwendy schreef:
Toktokmiauw schreef:

Nou mocht je hem ooit kwijt willen, dan houd ik me aanbevolen. Wat een prachtig ding!

Voor een goed bod mag die van mij weg ;)

Je hebt een pb :D

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 18:14

Ik ben ook lid van een club met een binnenbak waar ik gewoon mag rijden maar ik wil niet op vreemd terrein gaan rijden als paardlief 2 weken niet gewerkt heeft _O- Dus moet alsnog wachten tot de bak droog is :')

Wel jammer dat de binnenbak zo vaak bezet is Kimley! Als je dan doordeweeks werk hebt oid kan je er eigenlijk geen gebruik van maken..

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 18:24

Wij hebben een binnenbak maar nu met dit weer ook vaak niet te doen qua drukte... zeker icm jong en snel oveprikkeld paard met soms weinig stuur :+ longeer hem ook graag altijd ff voor ik erop stap maar mogen binnen niet longeren en buiten staat alles blank, dus hier ook ff passen :=

Ik wil echt heel graag de Chrystal Grey als die uit komt, en de Monaco staat ook op de lijst <3 maar we zijn onze vakanties aan het boeken voor dit jaar, net een nieuw zadel gekocht dus moet ff verstandig met mijn geld omspringen _O-

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 18:36

Ik krijg mijn hunter green Curduroy morgen als het goed is, eindelijk! Ben wel benieuwd of dat staat op een Fries.

Verder beetje aan het opruimen, diverse sets te koop gezet gezien ik ze toch niet gebruik..

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 18:50

Ik overweeg om mijn hunter green corduroy weg te doen in full dressuur tegen een goed bod als ik mijn springversie binnen heb (die komt morgen als het goed is). :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 19:36

Flubberboot schreef:
Ik ben ook lid van een club met een binnenbak waar ik gewoon mag rijden maar ik wil niet op vreemd terrein gaan rijden als paardlief 2 weken niet gewerkt heeft _O- Dus moet alsnog wachten tot de bak droog is :')

Wel jammer dat de binnenbak zo vaak bezet is Kimley! Als je dan doordeweeks werk hebt oid kan je er eigenlijk geen gebruik van maken..

Ja dat is best wel vervelend ja.. :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:41

Wij hadden vandaag de Merlot Crystal erop <3 We hebben met de Franklin ballen gereden, dus mijn lichaam is weer helemaal gecorrigeerd :D Werkt echt super voor mij :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:52

Texas02 schreef:
Wij hadden vandaag de Merlot Crystal erop <3 We hebben met de Franklin ballen gereden, dus mijn lichaam is weer helemaal gecorrigeerd :D Werkt echt super voor mij :)

[ [url=m/oSeCyE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ei7JvI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oQffJD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TL5GYe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6FyNdD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HfMkuD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9VNzMg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7oFbGp.jpg]Afbeelding[/url] ]

toepasselijk met deze storm :))

Staat goed!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:24

Haha, daar had ik nog niet eens aan gedacht, met storm Franklin _O- Dank je! :)

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:27

Heeft iemand hier toevallig kleding van mrs ros? Ik kwam het shirt en de rijleggings tegen in porcelain blue en vroeg me af of dat toevallig bij de steel blue van ES zou passen (of een andere blauwtint)

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:32

Mooi de merlot gold!
Is dat wat, rijden met die ballen? Doe je dat met hulp?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:12

Samantha_ schreef:
Mooi de merlot gold!
Is dat wat, rijden met die ballen? Doe je dat met hulp?

Ik vind het echt fantastisch.. Het helpt me echt. Ik heb eigenlijk altijd last van de onderrug, schouders en nek. Het zit dan ook echt vast. En als ik met de ballen rijd, is het daarna zo veel beter! Bijna goed zelfs, soms zelfs echt goed.. En als het dan weer minder word, neem ik ze weer mee en rijd ik er weer mee. Het zit bij mij in de bekken en met de ballen kun je ze op bepaalde manieren laten kantelen waardoor je lichaam corrigeert. En de schouders gaan ervan ontspannen. Ik heb een paar keer les gehad met de Franklin ballen en toen heb ik besloten om ze zelf te kopen zodat ik ze kan gebruiken wanneer ik ze nodig ben. Ik zou er wel eerst even les mee nemen, dan krijg je ook een beetje een gevoel voor hoe en waar je ze kunt gebruiken. Je moet leren om je bewust te worden van je lichaam, om te voelen waar je vast zit, of dat je misschien scheef zit.. Er zijn zo veel verschillende manieren om ze te gebruiken dat dit voor iedereen weer anders kan zijn. Het ligt er echt net aan wat je nodig bent. Dus daarom zou ik wel eerst even met instructie doen zodat je je er eerst van bewust wordt wat je doet en waar je ze nodig bent. Op een gegeven moment ga je dit steeds beter aanvoelen. Niet alleen met de ballen trouwens, ik ben mij in het dagelijkse leven ook veel bewuster geworden van mijn lichaam.

De eerste keer dacht ik echt dat weet ik niet, ik was ook bang dat het meer pijn zou gaan doen maar dat was niet zo. Wat fijn was dat na die tijd, zo ontspannen gereden en ook de dagen daarna.. Echt fantastisch.. Maar wat hebben we een lol gehad, we gebruikten ze voor het eerst in de groepsles :+ :D Iedereen wat anders en als complete idioten door de bak, want het lijkt dus echt super grappig :D

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-22 23:23

Jenara schreef:
Heeft iemand hier toevallig kleding van mrs ros? Ik kwam het shirt en de rijleggings tegen in porcelain blue en vroeg me af of dat toevallig bij de steel blue van ES zou passen (of een andere blauwtint)

Ja, 1 jas. Ondanks dat ik hem lelijk vind (gewonnen, niet gekocht :D ) zit hij wel erg fijn en is het goede kwaliteit. Qua kleur kan ik je niet helpen, alles wat er toen lag was zwart.

Coshina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:32

Ik sta op een manege met een binnenbak. Rij normaal 2x per week mee in een groepsles. Op Dinsdag, donderdag en zondag zijn er geen lessen, dus kunnen we zelf aan de slag. De buitenbak is nu echt niet begaanbaar :n
Een groot zwembad.