Robijntjah schreef:Ooooh ik wil ook een ruffle maar ik weet nog steeds niet welke
tussen de zwarte en de grijze vind ik toch de zwarte het mooist (had eerder grijs verwacht )

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Ik vind zwart op mijn donkerbruine niet zo denk ik.
En op mijn schimmel met bruin tuig weet ik het ook niet...
Lottekuhh_x schreef:Ik heb ook de jeans rijbroek van PS met enkel grip bij de knieën en vind hem echt fantastisch! Ik heb al vaker een jeans rijbroeken gehad van verschillende merken, maar deze waren altijd vrij stug in vergelijking met een normale rijbroek. Deze van PS heeft dat niet en is echt heel soepel met veel stretch. Ik heb de broek nu iets langer dan een halfjaar en hij is nog zo goed als nieuwBij mij viel ie ook op maat. Bij normale broeken (Only) heb ik meestal maat 36 en heb deze ook in een 36. Dat van die kontzakken herken ik trouwens ook niet! Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Niemand heeft immers hetzelfde figuur en dezelfde verhoudingen, dus dat is een kwestie van proberen
@Edit: Mooi die merlot hierboven! Vind die kleur op de een of andere manier steeds mooier worden
anoukwendy schreef:Gaaf sydney
Kim heb je die bij ps besteld of ook ergens anders? Normaal zijn ze redelijk snel met versturen maar nu vind ik het wel erg lang duren, krijg ook geen reactie op mn mail ofzo over een kortingscode
Wederom dus niet hele goede service, mail wacht ik al een week op
Mooi texas!!
Lindor92 schreef:Is dat deze?
https://www.ruitergoed.nl/Webwinkel-Pro ... Ellie.html
https://www.psofsweden.com/ps-of-sweden ... blue-denim
Deze is met siliconen zit. Iemand die hem al heeft?
maessie schreef:Heb je de cob maat scarpati? Hoekje lijkt mij anders dan je bruine. Hij is wel echt heel gaaf!
Die van mij is als het goed is nu onderweg.
Hadden ze de Moss nog Marjo? Die van mij is ook onderweg, samen met de royal. De full was nu uitverkocht zag ik.
Appalin show jij jou setje ook eens even, die staat zo mooi! Vind deze set nog mooier dan de steelblue!
Miriammiddel, heb je ze bij avondlicht gemaakt? Ze tonen bij mij helemaal paarsig
maessie schreef:Heb je de cob maat scarpati? Hoekje lijkt mij anders dan je bruine. Hij is wel echt heel gaaf!
Die van mij is als het goed is nu onderweg.
Hadden ze de Moss nog Marjo? Die van mij is ook onderweg, samen met de royal. De full was nu uitverkocht zag ik.
Appalin show jij jou setje ook eens even, die staat zo mooi! Vind deze set nog mooier dan de steelblue!
Miriammiddel, heb je ze bij avondlicht gemaakt? Ze tonen bij mij helemaal paarsig