PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:28

Robijntjah schreef:
Ooooh ik wil ook een ruffle maar ik weet nog steeds niet welke :')

tussen de zwarte en de grijze vind ik toch de zwarte het mooist (had eerder grijs verwacht ) :D.

Anoniem

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:29

Ik vind zwart op mijn donkerbruine niet zo denk ik.

En op mijn schimmel met bruin tuig weet ik het ook niet...

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:45

Robijntjah schreef:
Ik vind zwart op mijn donkerbruine niet zo denk ik.

En op mijn schimmel met bruin tuig weet ik het ook niet...

snap ik, die van mij is kastanje rood als bruinkleur dus daar staat het wel weer heel netjes bij.
misschien dan toch grijs? staat op elke kleur bruin denk ik wel erg netjes 9of je moet van veel kleur houden). en op een schimmel past het denk ik ook goed, weet niet wat voor type schimmel je hebt. of donderblauw....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:48

Afbeelding
Afbeelding

Mijn dames.

Ik twijfel tussen pink of plum of grijs. Denk ik :+

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:58

Robijntjah schreef:
[ [url=m/Hro7jh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A8Fu0Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn dames.

Ik twijfel tussen pink of plum of grijs. Denk ik :+

inderdaad alle 2 heel leuk!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:02

Denk dat de Navy ook heel mooi zou zijn!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:02

Ik heb de Moss besteld...
Via een vriendin die korting heeft bij Ruitergoed, dat wel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:04

De navy lijkt mij ook sjiek maar donkerblauw heb ik al liggen....
Wel een ander dekje maar toch :+

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:07

Die royal blue is wel chique maar op de productfoto’s lijkt het wel een andere kleur blauw. Deze lijkt te veel op de deep sapphire naar mijn smaak.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:08

Oh ik denk dat plum heel mooi staat op allebei je ladies!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:39

De Merlot Crystal is er, wat is hij mooi!! <3 Blij dat ik hem toch gekocht heb! *\o/*

Afbeelding

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:47

Ik heb ook de jeans rijbroek van PS met enkel grip bij de knieën en vind hem echt fantastisch! Ik heb al vaker een jeans rijbroeken gehad van verschillende merken, maar deze waren altijd vrij stug in vergelijking met een normale rijbroek. Deze van PS heeft dat niet en is echt heel soepel met veel stretch. Ik heb de broek nu iets langer dan een halfjaar en hij is nog zo goed als nieuw :D Bij mij viel ie ook op maat. Bij normale broeken (Only) heb ik meestal maat 36 en heb deze ook in een 36. Dat van die kontzakken herken ik trouwens ook niet! Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Niemand heeft immers hetzelfde figuur en dezelfde verhoudingen, dus dat is een kwestie van proberen ;)

@Edit: Mooi die merlot hierboven! Vind die kleur op de een of andere manier steeds mooier worden

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:52

Hij is in het echt nog mooier dan op welke foto dan ook.. de kleuren komen wel aardig overeen met bovenstaande foto. Echt zo blij mee!!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:06

Lottekuhh_x schreef:
Ik heb ook de jeans rijbroek van PS met enkel grip bij de knieën en vind hem echt fantastisch! Ik heb al vaker een jeans rijbroeken gehad van verschillende merken, maar deze waren altijd vrij stug in vergelijking met een normale rijbroek. Deze van PS heeft dat niet en is echt heel soepel met veel stretch. Ik heb de broek nu iets langer dan een halfjaar en hij is nog zo goed als nieuw :D Bij mij viel ie ook op maat. Bij normale broeken (Only) heb ik meestal maat 36 en heb deze ook in een 36. Dat van die kontzakken herken ik trouwens ook niet! Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Niemand heeft immers hetzelfde figuur en dezelfde verhoudingen, dus dat is een kwestie van proberen ;)

@Edit: Mooi die merlot hierboven! Vind die kleur op de een of andere manier steeds mooier worden

Is dat deze?
https://www.ruitergoed.nl/Webwinkel-Pro ... Ellie.html

https://www.psofsweden.com/ps-of-sweden ... blue-denim
Deze is met siliconen zit. Iemand die hem al heeft?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-21 18:37

Gaaf sydney <3

Kim heb je die bij ps besteld of ook ergens anders? Normaal zijn ze redelijk snel met versturen maar nu vind ik het wel erg lang duren, krijg ook geen reactie op mn mail ofzo over een kortingscode
Wederom dus niet hele goede service, mail wacht ik al een week op

Mooi texas!!

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:11

De Royal Blue vandaag binnengekomen, ik vind hem nog mooier dan op de productfoto’s <3
Baal stiekem wel een heel klein beetje van de plaatsing van het labeltje, die zit bij mijn Chocolate veel mooier.

Afbeelding

Afbeelding

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:22

Wellicht leuk voor mensen om de royal blue te vergelijken met de marrocan blue van ES en de neptuna van PS. Vond het in het schemer, en bij deze dekjes, ook wel ergens een wat paarsige gloed op zitten.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:45

Heb je de cob maat scarpati? Hoekje lijkt mij anders dan je bruine. Hij is wel echt heel gaaf!
Die van mij is als het goed is nu onderweg.

Hadden ze de Moss nog Marjo? Die van mij is ook onderweg, samen met de royal. De full was nu uitverkocht zag ik.

Appalin show jij jou setje ook eens even, die staat zo mooi! Vind deze set nog mooier dan de steelblue!

Miriammiddel, heb je ze bij avondlicht gemaakt? Ze tonen bij mij helemaal paarsig :j

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:45

anoukwendy schreef:
Gaaf sydney <3

Kim heb je die bij ps besteld of ook ergens anders? Normaal zijn ze redelijk snel met versturen maar nu vind ik het wel erg lang duren, krijg ook geen reactie op mn mail ofzo over een kortingscode
Wederom dus niet hele goede service, mail wacht ik al een week op

Mooi texas!!

Dat kan nog wel even duren, gemiddelde reactie tijd hier was 3 weken :=

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:52

Lindor92 schreef:

Het is die bovenste ja, de Ellie. Ik denk dat er nog weinig ervaringen zijn met de full seat versie aangezien deze vrij nieuw is. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik kan wel over de Ellie (alleen kniepgrip) zeggen dat deze niet glad is en (voor mij) voldoende grip biedt. Vergeleken met mijn andere rijbroeken met kunstleren of siliconen zitvlak (Pikeur) voel ik geen verschil. Zelf heb ik ook een rijbroek met alleen kunstleren kniestukken en die is erg glad, ter vergelijking.

Mooie kleur die royal blue scarpati! <3 Ik snap goed dat je je lichtelijk ergert aan het label, al heb ik het wel eens veel erger gezien. Dat is ook m'n grootste 'angst' als ik een PS dekje bestel. Soms zie ik wel eens dekjes voorbij komen waarvan ik denk hoe dan... vooral bij de wat oudere collecties. Gelukkig is die van jou nog wel acceptabel, maar snap dat je het liever zoals je chocolate had gehad!
Laatst bijgewerkt door Lottekuhh_x op 22-02-21 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:53

maessie schreef:
Heb je de cob maat scarpati? Hoekje lijkt mij anders dan je bruine. Hij is wel echt heel gaaf!

Hadden ze de Moss nog Marjo? Die van mij is ook onderweg, samen met de royal. De full was nu uitverkocht zag ik.

Appalin show jij jou setje ook eens even, die staat zo mooi! Vind deze set nog mooier dan de steelblue!

Miriammiddel, heb je ze bij avondlicht gemaakt? Ze tonen bij mij helemaal paarsig :j

Ik heb ze met minimaal licht gemaakt inderdaad, begon net wat schemerig te worden. Dus denk dat het overdag wellicht wel weer heel anders lijkt.

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 19:58

maessie schreef:

Viel mij ook op toen ik de foto's bekeek, maar het is een full. Als ik de foto's van PS bekijk zie ik ook een afgeronde hoek ipv een 'vierkante'.

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:46

Hoi hoi! Weet iemand hoe de PS of Sweden beschermers vallen? Valentino heeft van ES voor M en achter L nodig.
Weet iemand of cob van PS te vergelijken is met ES?

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:54

Nou voorruit Maessie, hier is mijn setje. Nog niet helemaal compleet, het oornetje komt deze week nog binnen. De ES Midnight white. Ik heb de Eskadron springschoenen erbij, daar ben ik gek op. Die zijn lekker in maat Xxl en passen top bij mijn tank.
Afbeelding

En ik zou nog heel graag de olive of die nieuwe Coffee met dat neprandje aanschaffen.... maar dat mag niet van mezelf.
Ik ben nog niet gewend aan de ruffle.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:57

De L beschermers op een ranke van 1.78
Afbeelding

Dezelfde op een 1.65 met forser beenwerk
Afbeelding

En bij een D NRPS pony met veel bloed en rank beenwerk

Afbeelding

Ik vind ze op het 1.65 paard nog het beste

Appalin prachtige set! Olive staat denk ik ook prachtig op jouw paard. Ik heb hem ook een ben fan van die kleur