Celebi schreef:Die je nu hebt heeft al superveel stof boven de gespen.. Zou mooi zijn om er gelijk eentje uit te zoeken waarbij de gespen op het einde liggen, dan kom je met je dekjes en andere zadel niet in de knoop, maar dan kun je wel een stukje langer gaan zonder problemen.
Iemand zei hier trouwens laatst dat je prima over je dekje kunt gaan. Nou in mijn geval toevallig niet. Ik singel altijd exact tot het dekje (dat komt perfect uit zegmaar qua lengte), maar het nieuwe Lemieux dekje is dus een centimeter langer en nu komt het niet uit. Normaal niet zo erg, maar ik gebruik dus de kleine singelstoot lusjes op het dekje voor stabiliteit en dan kan je niet over maar tot het dekje singelen. Stond er toevallig vandaag dus bij stil dat het voor mij gewoon echt niet werkt.

Deze heb ik al jaren voor ander paard. Dus dit ben ik gewend zeg maar qua "stof" boven de gespen haha. Vandaar dat ik die hierboven niet zo veel vond. Maar alles is relatief

Deze krijgt van alles wat net wat wrijft plekjes, dus singel over het dekje wil ik om die reden echt niet idd.
Ik ga gewoon rustig verder kijken naar een alternatief. Dank voor meekijken!! Altijd fijn!