Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilangok schreef:Oke bedankt allemaal. Nu is Bart wel heel wat afgevallen vergeleken met die foto, en zou ik liever eerst een normale arizona testen (maarja, waar dan hé ).
darkadia schreef:ilangok schreef:Oke bedankt allemaal. Nu is Bart wel heel wat afgevallen vergeleken met die foto, en zou ik liever eerst een normale arizona testen (maarja, waar dan hé ).
Hoezo nog een normale Arizona testen? Of bedoel je de maat 0?
Ik heb n maat 1 te koop incl alle accesoires...nog in zeer goede staat.
Chique kleur die bordeaux Florac! Vind het model alleen nog steeds beetje gek zo met die 'hap eruit aan de voorkant...
Safiera schreef:En met ruiter er op (de meest voorkomende situatie) lijkt het alwéér anders natuurlijk!
Ik zou trouwens ook wel graag eens een foto zien van zo'n korte Ghost met een 'normale' vorm pad.
Type Cheyenne/Kifra. Dit is wel mooi minimalistisch zo, maar weet niet of ik het prettig zou vinden om telkens een rijbroek onder de haren, huidvet en paardenzweet te hebben
Citaat:-Hoe is het kunststof van Ghost? Zijn er al voorbeelden, ook van de kleuren?-
Het liefst een bruin zadel. Moet geschikt zijn voor sprongetjes. Graag dijwrong.
Pony is maar 1,40 m dus wellicht het best een piccolo in het geval van Ghost. Maar, mijn zusje, die hem het meest rijd, heeft netjes een maatje 38 en past overal in. Ik daarentegen heb 42/44...
Zou leuk zijn als ik er toch weer af en toe eens op kon. Ik durf niet echt te rijden maar bijv. uitstappen ofzo. Dat gaat alleen niet lekker in een veel te klein zadel.
mirijam schreef:Ik kom ook weer eens binnen vallen (wat gaat dit topic snel)
Ik vind de Arizona heel mooi staan en qua maat kan het nog prima naar mijn idee.
Ik hobbel nu al ruim een maand op m'n Atlanta rond (heerlijk)
Wil alleen nog graag endurance fenders ipv de western fenders....
Ik kom alleen geregeld zeker als pony lief druk is of te hard draaft tegen de pommel met mijn ja ehhh uhmschaambeen (om het netjes te verwoorden)
Beuegls zitten goed beugelzool op hoogte van enkel en naar mijn idee niet te kort.
Wat zou het nog meer kunnen zijn?
tjaakje schreef:mirijam schreef:Ik kom ook weer eens binnen vallen (wat gaat dit topic snel)
Ik vind de Arizona heel mooi staan en qua maat kan het nog prima naar mijn idee.
Ik hobbel nu al ruim een maand op m'n Atlanta rond (heerlijk)
Wil alleen nog graag endurance fenders ipv de western fenders....
Ik kom alleen geregeld zeker als pony lief druk is of te hard draaft tegen de pommel met mijn ja ehhh uhmschaambeen (om het netjes te verwoorden)
Beuegls zitten goed beugelzool op hoogte van enkel en naar mijn idee niet te kort.
Wat zou het nog meer kunnen zijn?
Ruilen?
Kwetal schreef:Ik vind het bruin een beetje grijsachtig, maar dat klinkt ook weer lelijker dan het is. Maar het is niet warm van kleur - BZ, misschien is het bekapschort een mooi voorbeeld? Dat was ook bruin vlgs mij. Het kaneel is levendiger, maar wel lichter uiteraard en op een groot vlak best wel aanwezig LOL