Ik zag hem ook, waarom doe je hem weg? Nieuwprijs 2100 zag ik, is custom nu ineens zo veel duurder geworden nu de zadels populairder zijn? Vroeg ik me ineens af.
Ik wil hem eigenlijk helemaal niet kwijt, heb nog nooit zo'n fijn zadel gehad. Maar vanwege privé omstandigheden ben ik helaas genoodzaakt om hem met heel veel tegenzin te verkopen
Ik heb geluk gehad met leenzadel. Was geen custom voor handen en had dan gern zadel gehad. Kreeg toen een Top te leen! Super fijn.
Icrack
Geplaatst: 18-12-15 16:49
UltimOo schreef:
Ik wil hem eigenlijk helemaal niet kwijt, heb nog nooit zo'n fijn zadel gehad. Maar vanwege privé omstandigheden ben ik helaas genoodzaakt om hem met heel veel tegenzin te verkopen
Hé bah ....sterkte
wilma12
Geplaatst: 19-12-15 00:40
De website van custom ligt eruit. Tot morgen ochtend wij rijden om 7.30 weg.
Een flight geheel zwart. Deze zat mijn merrie en mij als gegoten bij de passervice begin deze week. Ik kreeg op dit nieuwe zadel een hele royale korting van the Boss himself... helemaal blij dus!
Laatst bijgewerkt door Icrack op 07-08-23 00:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben ook geweest. Heb een icon flight meegenomen. Wat een heerlijk zadel! Nu de 2 weken proeftijd is. We shall see.
wilma12
Geplaatst: 19-12-15 18:39
Vanmorgen geslaagd. Ik heb nu de wolfgang matrix, nieuw zadel voor een hele mooie prijs. Eens proberen of dit beter is. Paard liep hier wel meteen mee weg.
Het lijkt mij een goede oplossing en mijn flight verkochten ze misschien vandaag nog wel. Ik hoop het voor ze. Ik ben iig fijn geholpen vandaag.
Laatst bijgewerkt door wilma12 op 19-12-15 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt