Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Friesfanaat schreef:Ik maak morgen even een lijstje, kom erop terug!

Friesfanaat schreef:Friesfanaat schreef:Ik maak morgen even een lijstje, kom erop terug!
Morgen is vandaag
Volgende kleuren heb ik te koop:Oak
Ice Blue
AzureRioja
Huntergreen
Mulberry
Peacock
Musk
Rose Truffle
En nog 2 uit de Glacé collectie
Ink Blue Glacé
Musk Glacé
Alle dekjes maximaal 5 tot 10 keer gebruikt en na gebruik netjes gewassen en altijd in huis bewaard.

subtiel maar wel ook mooi
mooney schreef:Ik heb alleen fern suede op een vos, mocht je die foto willen zien.
Nou mijn black friday aankoop is binnen hoor (gaat zich in een hoekje zitten schamen). De dames zijn helemaal klaar met steeds even model moeten staan haha.
Cranberry
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Rosemary
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lilac
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
nuevo_mien schreef:Wat een mooie aankopen komen er voorbij!
Ik ben op zoek naar het LeMieux Heritage GP Squares Beige spring/vz dekje.
Bij HypoStore helaas niet op voorraad. Was wel mooi geweest met de earlybird korting.
Wie weet waar ik deze kan bestellen?
wie van jullie heeft ervaring met de brushing boots bij de achterbenen? Bij de voorbenen gebruik ik een ander model beschermers, maar voor achter vind ik deze juist interessant. Daar hoeft alleen de binnenkant beschermd. Maar ik heb geen idee welke maat ik moet bestellen. Merrie is nog geen 1,65m maar wel wat grover beenwerk vergeleken met andere kwpners. Vroeger met normale peesbeschermers had ze altijd maat full en dat was soms maar amper vast te maken. En dat was voor... Diezelfde beschermers achter zijn niet eens vast te krijgen. Maar ik weet dus niet of een L of juist XL een betere keuze is. (Gewoon de normale variant, geen fleece en bont, in bruin)