dat maakt ze zacht en kwetsbaar Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat maakt ze zacht en kwetsbaar MissyNr1 schreef:Bij mijn paardje schuift het dekje naar achter na het rijden. Lemieux dekjes doen dat niet. Zadel is paar maanden geleden nog gecheckt. Hebben jullie daar ook last van? Het verhoogde deel aan de voorkant (het kussentje zeg maar) komt dan tegen de voorkant van mn zadel aan te liggen
Dat had ik een keer, toen was het dekje iets naar achteren geschoven. Het zadel is wel mooi blijven liggen maar de singel zat gewoon los kwam ik na tijd achter
Mazzel gehad dus
Maar verder blijft het zowel met zadel als met bareback pad allemaal mooi liggen. Ik had wel een keer een HKM, die schoof niet naar achteren maar zakte naar beneden op de schoft en ging achter het zadel vouwen. En Equito trok strak achter het zadel, echt strak op de ruggengraat. Zowel bij mijn vorige zadel (springzadel) als mijn dressuurzadel nu als bareback pad. Dus dat zal aan het model van mijn paard liggen denk ik. Igniss schreef:Zertab schreef:Ik heb deze combinatie nu gevondenkan wel toch?
Es Maroon met Anky shirt. En een zelfgemaakte frontriem door Igniss
[ [url=m/jiTLnK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het prima uitziet!
(Mocht je de achterkant vervangen willen hebben door leer, let me know haha. Dat kan nu)

De Maroon staat ook heel mooi trouwens! Zertab schreef:De PS golden erop gelegd
[ [url=m/wRHP32.jpg]Afbeelding[/url] ]
En gestapt met het setje wat ik gister stuurdeES Maroon dekje.
[ [url=m/XVmFel.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nynkex01 schreef:Kan ik hier nog iemand blij maken met spullen? Een emerald full dressuur met bijpassend jasje maat S en kappen van kramer greenLake in maat m en l
En een ps monogram cranberry met een bijpassend shirtje maat XS, maar kan ook prima door als een S.
_MelisS schreef:Zertab schreef:De PS golden erop gelegd
[ [url=m/wRHP32.jpg]Afbeelding[/url] ]
En gestapt met het setje wat ik gister stuurdeES Maroon dekje.
[ [url=m/XVmFel.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeh toch wel heel gaaf die Golden!
De Maroon heb ik net verkocht haha, vond hm op mijn paard te flets maar hij staat op die van jou echt heel gaaf!

want ja hengstig, dan krult ze zich heel snel op.