PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wen1986

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 10:32

Heeft iemand ervaring met de spijkerbroek van PS? Hoe is de kwaliteit? Ik zie dat er 98% katoen in zit dus ben een beetje bang dat hij snel gaat 'lubberen'..

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 10:47

Ik vind de grenadine echt best klein bij mij. Vooral kort onderaan, moet echt proppen om de singel stoten door die lusjes te doen want mijn zweetblad komt er bijna over!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-21 10:54

k_m schreef:
Ik vind de grenadine echt best klein bij mij. Vooral kort onderaan, moet echt proppen om de singel stoten door die lusjes te doen want mijn zweetblad komt er bijna over!

Wat heb je verder voor dekjes van ps of es? Ik heb de grenadine ook en kan wel eens vergelijken voor je als je wil

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 11:01

Niks daarom kan niet vergelijken :+ Heb deze pas van iemand overgenomen. Ik heb wel een 18 inch zadel. En het kan opzich wel maar het is niet zo dat ie er echt nog mooi een stukje onderuit komt.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:05

k_m wat heb je je paard keurig gebandageerd zeg. Ik ben echt pietje precies en kan me onwijs ergeren als er bandages om zitten die te hoog zitten, of niet mooi verdeeld over het been, of de sluiting niet mooi aan de buitenkant. Hier gaan mn tenen niet van krullen en dat zegt heel wat haha.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:27

Wen1986 schreef:
Heeft iemand ervaring met de spijkerbroek van PS? Hoe is de kwaliteit? Ik zie dat er 98% katoen in zit dus ben een beetje bang dat hij snel gaat 'lubberen'..

Ik heb die met alleen knie grip. Het is een mooie zachte stof. Ik heb hem nog niet zo lang, dus ik weet nog niet of die gaat lubberen.
Ik vind alleen de kontzakken niet mooi geplaatst en maakt je kont optisch best wat groter vind ik.

Als ik hem in een winkel had gepast had ik hem niet gekocht. Terug sturen vind ik altijd gedoe en heb hem daarom gehouden. Hij zit wel ook lekker.

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:56

Royal blue van ps gekregen voor mijn verjaardag <3

Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:04

Mooi! Donkerder dan ik hem verwacht had.

Hier ook eindelijk even collectie foto’s gemaakt want ivm verhuizing ligt alles nu thuis om te wassen ipv de helft op stal.

Afbeelding
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:06

Die tekst op sommige dekjes tho..
If I were a Boy..? :')

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:08

gewoonmarie schreef:
Wen1986 schreef:

Ik heb die met alleen knie grip. Het is een mooie zachte stof. Ik heb hem nog niet zo lang, dus ik weet nog niet of die gaat lubberen.
Ik vind alleen de kontzakken niet mooi geplaatst en maakt je kont optisch best wat groter vind ik.

Als ik hem in een winkel had gepast had ik hem niet gekocht. Terug sturen vind ik altijd gedoe en heb hem daarom gehouden. Hij zit wel ook lekker.

Bedankt voor je reactie! Ik wil graag de nieuwe bestellen (Maggie) met volledig grip maar twijfel zo.. Nu je dit over die kontzakken zegt ga ik er wel even over denken, die is al groot genoeg van zichzelf namelijk :D :D :D

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:12

Ik denk dat het van je figuur af hangt, ik vind de zakken juist heel erg flatterend!
Ik heb hem nog niet zo lang, maar hij zit super lekker, mn favo broek.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:13

Iriscope schreef:
k_m wat heb je je paard keurig gebandageerd zeg. Ik ben echt pietje precies en kan me onwijs ergeren als er bandages om zitten die te hoog zitten, of niet mooi verdeeld over het been, of de sluiting niet mooi aan de buitenkant. Hier gaan mn tenen niet van krullen en dat zegt heel wat haha.

Hahaha super grappig dat je dat zegt. Ik ben zelf namelijk echt niet zo goed in bandageren :+ deze foto’s zijn van een klantje van mij, ik heb enkel de foto’s gemaakt haha.

Heb toevallig haar ook gezegd dat ik maar even en cursus bandageren moet gaan volgen bij haar!! Ik doe ze alleen om voor foto’s trouwens. :-)

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:15

Iriscope schreef:
Ik denk dat het van je figuur af hangt, ik vind de zakken juist heel erg flatterend!
Ik heb hem nog niet zo lang, maar hij zit super lekker, mn favo broek.

Oooohh nu weet ik het nog niet, hahaha. Ik denk dat ik hem dan maar gewoon ga bestellen, kan ik in ieder geval passen. Valt hij op maat? Op de site staat van wel maar ik vind dat nog wel eens afwijken. Hoop ook maar dat hij dan mooi blijft.. die broeken van HV Polo waar zoveel katoen in zit lubberen namelijk zo snel :( daarom mijn twijfel..
Heb tegenwoordig alleen nog maar Pikeur, maar die jeans variant daarvan is heel slecht van kwaliteit :(

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:21

Ik heb steeds het probleem dat de ES te kort valt, ik zit altijd te klungelen met de singelstoten. De dekjes van PS valt mooier onder mijn zadel :) Qua pasvorm ben ik meer fan van PS, ES durft schuiven..
En dit probleem heb ik bij beide paarden.

Afbeelding

Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-21 13:23

Sydney_Zorro schreef:

[ [url=m/70CE2x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je die bij ps zelf besteld? De mijne is nogsteeds niet verstuurd
Hij is wel mooi <3

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-21 13:24

darkadia schreef:

Hier ook eindelijk even collectie foto’s gemaakt want ivm verhuizing ligt alles nu thuis om te wassen ipv de helft op stal.

[ [url=m/TkiNfh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aobzRU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! Heerlijk zo die verschillende kleuren <3

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:26

Ja, bij mij valt ie op maat. Bijvoorbeeld van een H&M Jeans heb ik maat 36, van de Ellie broek ook.

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:35

Iriscope schreef:
Ja, bij mij valt ie op maat. Bijvoorbeeld van een H&M Jeans heb ik maat 36, van de Ellie broek ook.

Super, dank je voor je reactie!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 14:04

Moooooii Sydney! Kan niet wachten tot de mijne eindelijk geleverd word!

Mooie collectie zo Darkadia!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 14:08

anoukwendy schreef:
darkadia schreef:

[ [url=m/TkiNfh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aobzRU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! Heerlijk zo die verschillende kleuren <3

Dank! De Brick orange gaat woensdag ingeruild worden voor een wine. Toch net even te heftig kleurtje. Maar ik houd wel van wat fellere kleuren, omdat ze op een bruine en een schimmel komen. En ik wil alleen dekjes die op beiden staan haha. Dus alles met een lichte rand valt af...
De violet is helaas aan 1 kant iets gaan pillen/beschadigd doordat ie schoof onder mijn zadel :(

Daarom heb ik de rest nu in maat cob. Daar heb ik dat niet bij.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:13

Farjen schreef:
Ik heb steeds het probleem dat de ES te kort valt, ik zit altijd te klungelen met de singelstoten. De dekjes van PS valt mooier onder mijn zadel :) Qua pasvorm ben ik meer fan van PS, ES durft schuiven..
En dit probleem heb ik bij beide paarden.

[ [url=m/u2jU79.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uR7tBn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja dit heb ik dus ook met die grenadine. Is dit een kent en masters zadel? Ik heb de kunsstof versie. Had geen idee dat die lange zweetbladen hadden.

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:39

anoukwendy schreef:
Sydney_Zorro schreef:

[ [url=m/70CE2x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je die bij ps zelf besteld? De mijne is nogsteeds niet verstuurd
Hij is wel mooi <3

Had hem bij ruitergoed besteld, samen met de baselayer, inderdaad donkerder dan verwacht maar misschien nog wel mooier daardoor :j

Hier ook weer eens een nieuwe collectiefoto van mij nu ik er weer een paar bij heb!

Afbeelding

Afbeelding

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:46

Sydney_Zorro, wat een tof verjaardagscadeau! Ik vind hem heel chique, twijfelde er ook nog over. Maar als jij ook al zegt dat hij donkerder is dan je verwachtte, ik zoek juist naar iets lichter/helder dus dan wacht ik ook nog even de light blue en de petrol af. Maak je ook nog even een foto van op het paard? :D

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:22

Yeey !!!! op marktplaats een brick orange full dr gevonden *\%/* *\%/*
* weet iemand waar ik passende shirts / vesten kan kopen ?

en zaterdag kwamen de grey en black ruffle binnen van ps <3 <3 <3 dat wordt weer in super netjes lessen met het droge weer :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:25

Ooooh ik wil ook een ruffle maar ik weet nog steeds niet welke :')