Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wen1986 schreef:Heeft iemand ervaring met de spijkerbroek van PS? Hoe is de kwaliteit? Ik zie dat er 98% katoen in zit dus ben een beetje bang dat hij snel gaat 'lubberen'..
gewoonmarie schreef:Wen1986 schreef:Heeft iemand ervaring met de spijkerbroek van PS? Hoe is de kwaliteit? Ik zie dat er 98% katoen in zit dus ben een beetje bang dat hij snel gaat 'lubberen'..
Ik heb die met alleen knie grip. Het is een mooie zachte stof. Ik heb hem nog niet zo lang, dus ik weet nog niet of die gaat lubberen.
Ik vind alleen de kontzakken niet mooi geplaatst en maakt je kont optisch best wat groter vind ik.
Als ik hem in een winkel had gepast had ik hem niet gekocht. Terug sturen vind ik altijd gedoe en heb hem daarom gehouden. Hij zit wel ook lekker.
Iriscope schreef:k_m wat heb je je paard keurig gebandageerd zeg. Ik ben echt pietje precies en kan me onwijs ergeren als er bandages om zitten die te hoog zitten, of niet mooi verdeeld over het been, of de sluiting niet mooi aan de buitenkant. Hier gaan mn tenen niet van krullen en dat zegt heel wat haha.
Iriscope schreef:Ik denk dat het van je figuur af hangt, ik vind de zakken juist heel erg flatterend!
Ik heb hem nog niet zo lang, maar hij zit super lekker, mn favo broek.
darkadia schreef:Mooi! Donkerder dan ik hem verwacht had.
Hier ook eindelijk even collectie foto’s gemaakt want ivm verhuizing ligt alles nu thuis om te wassen ipv de helft op stal.
[ [url=m/TkiNfh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aobzRU.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:darkadia schreef:Mooi! Donkerder dan ik hem verwacht had.
Hier ook eindelijk even collectie foto’s gemaakt want ivm verhuizing ligt alles nu thuis om te wassen ipv de helft op stal.
[ [url=m/TkiNfh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aobzRU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Heerlijk zo die verschillende kleuren
Farjen schreef:Ik heb steeds het probleem dat de ES te kort valt, ik zit altijd te klungelen met de singelstoten. De dekjes van PS valt mooier onder mijn zadelQua pasvorm ben ik meer fan van PS, ES durft schuiven..
En dit probleem heb ik bij beide paarden.
[ [url=m/u2jU79.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uR7tBn.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Sydney_Zorro schreef:Royal blue van ps gekregen voor mijn verjaardag
[ [url=m/70CE2x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je die bij ps zelf besteld? De mijne is nogsteeds niet verstuurd
Hij is wel mooi