Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
woepsie90 schreef:Is er geen centraal topic over singels?
Hoe weet ik welke maat singel ik moet hebben? Engels volbloed van 165/167 cm met Ghost zadel... Hoor goeie dingen over de FRA supersingel maar die is alleen als dressuur variant - dus kort? - te krijgen?
woepsie90 schreef:Is er geen centraal topic over singels?
Hoe weet ik welke maat singel ik moet hebben? Engels volbloed van 165/167 cm met Ghost zadel... Hoor goeie dingen over de FRA supersingel maar die is alleen als dressuur variant - dus kort? - te krijgen?
Kwetal schreef:woepsie90 schreef:Bah, wat zit er een lelijke grijze bies op die zwarte vhz supersingel
Dan kies je toch voor Westip? Die is helemaal zwart (of naar wens met cognac- of bordeauxkleurige bies) of in bruin uiteraard
Whizper08 schreef:Kitty_ schreef:Komen er nog mensen naar Equiday?
Ik neem zaterdag naast de Freemax zadels ook deze leuke pad mee
[ [url=m/wLNUr9.png]Afbeelding[/url] ]
Past deze ook onder een Barefoot Arizona Kitty?
_PatriciaH schreef:Sorry dat ik de vraag moet stellen maar heb de berichten terug gekeken en weet dat het al eerder gezegt is maar kan het niet vinden..
Waar kan ik voor de Ghost van die (sweetflaps ofzoiets) dingen om de singelstoten kopen?
Mijn Tinker is nogal rond en de stoten knellen echt in haar buik terwijl we echt niet mega strak aansingelen
xyzutu2 schreef:Wat toevallig, ik heb er net zelf een gemaakt.Eens kijken of die goed blijft liggen.
Welk model heeft de Trekker seatsaver precies? Ik zie namelijk verschillende soorten voorbij komen, met of zonder hoesje over de voorboog en met of zonder 'rokje' achter de cantle.
Buitenzinnig schreef:xyzutu2 schreef:Wat toevallig, ik heb er net zelf een gemaakt.Eens kijken of die goed blijft liggen.
Welk model heeft de Trekker seatsaver precies? Ik zie namelijk verschillende soorten voorbij komen, met of zonder hoesje over de voorboog en met of zonder 'rokje' achter de cantle.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... 37t2_VytKg
Het is één van Christ
Fabster schreef:Mag ik nog 1 singelvraag stellen? Ik heb een leren (anatomische) brede singel van 85 cm en een stoffen smalle veelzijdigheidssingel van 80 cm. Wat zou beter zijn? En dan bedoel ik niet de lengte, maar breed-smal.