Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 12:21

Ik heb vanmiddag een date met Arno.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 12:34

Ik weet het soms niet goed met mijn zadel. Ik merk soms dat het wat naar links ligt, of zo voelt het in ieder geval. Ik ga nu eens proberen opstappen met een opstapje, kijken of dat verschil maakt.
Maar zou het ook kunnen komen omdat ik onbewust meer gewicht op mijn linkervoet/been neem wegens een blessure rechts?

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 12:37

Een scheef liggend zadel kan ook door scheefheid van paard en/of ruiter komen idd. Een paard steunt vaak met meer gewicht aan zijn bolle zijde waardoor hij iets scheef hangt en neemt het zadel (en de ruiter) daar in mee, als je dan de andere kant op rijdt voel je het vaak pas.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 18:34

Aan het paard wordt al gewerkt. Zal maar eens op mijn eigen houding beginnen letten dan.
Bedankt voor het antwoord Solvej. :)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 08:14

Zo hij was gister gewoon te vroeg! hihi gebeurt ook niet vaak. Hij heeft mijn zadel weer opgevuld. Ben er blij mee.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 08:18

Sharmila schreef:
Zo hij was gister gewoon te vroeg! hihi gebeurt ook niet vaak. Hij heeft mijn zadel weer opgevuld. Ben er blij mee.

haha inderdaad dat komt maar zelden voor ! :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:04

van de zomer laa tik hem ook weer eens komen, vorig jaar heeft hij een 2e hands zadel aangepast, paard is positief flink veranderd. heb nog wat kleine aanpassingen laten doen, het is weer tijd voor een grote beurt...

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:32

Ik heb nog geen zadel maar mijn ervaring is nu al niet zo positief. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Of hebben jullie ook zoiets meegemaakt?

Ik heb in week 11 mijn zadel aan laten passen en door omstandigheden had ik gevraagd of het in week 20 klaar kon zijn.
Ja geen probleem. Hij ging regelen dat het dan klaar was.
Ik had gezegt: als het niet lukt laat het dan idg 2 weken van tevoren weten want dan moet ik een leenzadel gaan regelen.
Geen probleem!
Niks van gehoord maar ook geen afspraak gemaakt dus dacht, stuur maar een mail.
Week geen antwoord maar uiteindelijk toch een mail terug. En wat ik al verwachte… het ging niet lukken.
Het zou week 21 worden. Heel vervelend voor mij maargoed het was niet anders.
Vervolgens exact hetzelfde verhaal dus nu arno zelf maar gebeld.
Hij was vriendelijk en we hebben voor week 22 een afspraak gemaakt. 1 juni komt hij mijn zadel brengen.
1 dag later kreeg ik een mail dat het week 24 zou worden. Dus ik maar terug gemaild dat ik met arno een afspraak voor week 22 heb.
Ja maar hij weet niet alles het word echt week 24. Ik dus heet gebakken een mail terug gestuurd dat ik arno zelf aan de lijn wil hebben en van hem wil horen dat het week 24 word.
En je raad het al….niemand gebeld….
Ik ben ten einde raad en heb ook geen vertrouwen meer dat het week 24 word.
Dan maar annuleren denk ik…

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:34

Ik snap niet waaom je niet belt?

Maar wel mooi klote!

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:05

Ik denk dat het niet altijd makkelijk te regelen is wanneer welk zadel klaar is en het dan nog op de juiste datum af te leveren (mijne was ook 2 weken te laat). Maar dat is geen excuus als je nadrukkelijk gevraagd hebt om het dan af te hebben. Dan had hij kunnen zeggen dat het niet zeker is of het kon.
Maar zoals Zooist zegt, ik zou zelf bellen in plaats van de wachten op een telefoontje.

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:12

Maar in dit geval is een telefoontje van de firma Brandt eigenlijk wel op zijn plaats.
1x iets beloven en niet nakomen kan nog, maar niet aan de gang blijven.
Dan moet de een niet voor de ander afspraken gaan maken. Of beter communiceren onderling.
edit: of onderbouw duidelijk naar je klant waarom je niet tijdig kan & kon leveren.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:50

Hoi, wat leuk een heel Arno Brandt topic ;) ff een vraagje, kan het nl nergens vinden: Is een andere leerkleur een meerprijs? Die leerkleuren staan ook niet op zijn site geloof ik :s
Hij komt er morgen een aanmeten op de onmogelijke rug van mijn paard en dan kan ik dat alvast beslissen O:)

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 19:17

Andere kleur is meerprijs :j
Morgen zal hij je laten zien welke kleuren hij heeft & hoeveel ze kosten ;)

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:12

:wave: hai Lenn

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:22

YoJcE schreef:
Ik heb nog geen zadel maar mijn ervaring is nu al niet zo positief. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Of hebben jullie ook zoiets meegemaakt?

Ik heb in week 11 mijn zadel aan laten passen en door omstandigheden had ik gevraagd of het in week 20 klaar kon zijn.
Ja geen probleem. Hij ging regelen dat het dan klaar was.
Ik had gezegt: als het niet lukt laat het dan idg 2 weken van tevoren weten want dan moet ik een leenzadel gaan regelen.
Geen probleem!
Niks van gehoord maar ook geen afspraak gemaakt dus dacht, stuur maar een mail.
Week geen antwoord maar uiteindelijk toch een mail terug. En wat ik al verwachte… het ging niet lukken.
Het zou week 21 worden. Heel vervelend voor mij maargoed het was niet anders.
Vervolgens exact hetzelfde verhaal dus nu arno zelf maar gebeld.
Hij was vriendelijk en we hebben voor week 22 een afspraak gemaakt. 1 juni komt hij mijn zadel brengen.
1 dag later kreeg ik een mail dat het week 24 zou worden. Dus ik maar terug gemaild dat ik met arno een afspraak voor week 22 heb.
Ja maar hij weet niet alles het word echt week 24. Ik dus heet gebakken een mail terug gestuurd dat ik arno zelf aan de lijn wil hebben en van hem wil horen dat het week 24 word.
En je raad het al….niemand gebeld….
Ik ben ten einde raad en heb ook geen vertrouwen meer dat het week 24 word.
Dan maar annuleren denk ik…

Ik zou hem echt zelf even bellen en uitleggen wat het geval is. Het blijft een apart mannetje en ik heb ook best een tijd moeten wachten en heb toen tegen hem gezegd dan laat je dit zadel maar achter. Was een paszadel en dat heb ik toen een tijd lang van hem kunnen lenen. Ik vond ook dat hij het niet kon maken om iemand lang te laten wachten maar.........het is het wachten ECHT waard geweest!!! Maar bel echt even met hem!!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 08:52

Ik hoop dat ik vandaag een reactie terug krijg. Anders hang ik zelf weer aan de bel. Zadel schuift weer naar voren en die klote singel krijgt tie terug. Wat een onding zeg.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:00

Vervelend Zooist... Wat voor singel heb je?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:05

Een Brandtsingel :D

Zonder elastiek.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:07

Kreeg je een andere dan je hiervoor had terug dan??

Ik werd net gebeld door een mevrouw voor een afspraak, volgens haar krijg ik een nieuw zadel :wow:
Mijn zadel blijft naar voren schuiven, dus Arno had het plan met een andere boom.
Daarbij dacht ik aan het verbouwen van mijn zadel, maar ik krijg dus blijkbaar een nieuwe :D
Petje af voor Arno!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:11

Deze is groter en breder, maar het principe is wel hetzelfde....

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:16

ik heb ook een zadel bij hem in bestelling ik zal nog een paar weken moeten wachten vanwege de vertragingen... 2e week van juli gingen ze proberen het zadel af te leveren... Dan zit ik op 17 weken levertijd! ik heb gelukkig wel een leen zadel waar ik op mag rijden!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:27

Zooist, heb jij ook zo'n soort V-singel?
Ik heb hem ook maar heb het idee dat mijn pony hem helemaal niet fijn vind...? :o
Hij krijgt er ook wondjes van..

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:31

Ja, klopt! Het aansingelstuk kan los van de buikkant. En de stoten lopen in een V en zitten met elkaar in verbinding.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:12

Ik zal straks is een foto maken, die van mij krijgt achter die 'V' namelijk ook 2 bulten??
Heel raar....

25 juni komt hij weer met mijn zadel, ben benieuwd!

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 06:41

Zooist en Bertbaley, ben benieuwd naar de singel. Wil er eigenlijk ook een bestellen, maar heb er nog nooit een gezien. En als ik jullie zo hoor weet ik niet of ik beter op zoek kan naar een andere singel.

Ik zit momenteel in week 9 van het wachten op m'n zadel! Ben nog dik tevreden over het leenzadel, dus dat maakt het wachten iets makkelijker ;)