Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daannvd92

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 20:47

Ik heb net de Herringbone voor 65 euro besteld op Horze.
Officieel ook gezwicht voor mn 1e black friday actie.. :')

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:59

Ik heb de 100 grams besteld twijfelde even tussen twee kleuren maar tis de paarse geworden
Ben heel benieuwd de vliegen versie leek aardig te passen
Mijn Haflinger valt beetje tussen gewone en bigneck versie kwa dekens

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:11

Ik vind de arika waterdichte vrij smal vallen. Voor mijn warmbloed past het daarom op de borst niet mooi. De vliegendeken wel.

Ik heb daarom de kudos die past echt veel mooier en die deken is stuk sterker en beter waterdicht. De arika lekt hier uiteindelijk wel door op enorme regendagen.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:55

De Kudos was bij mij na een seizoen zo lek als een mandje. Volgens de winkel omdat ze in het zand ligt en rolt. Goede regendeken dus voor stalpaarden :=

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:00

SansaS schreef:
Ik vind de arika waterdichte vrij smal vallen. Voor mijn warmbloed past het daarom op de borst niet mooi. De vliegendeken wel.

Ik heb daarom de kudos die past echt veel mooier en die deken is stuk sterker en beter waterdicht. De arika lekt hier uiteindelijk wel door op enorme regendagen.

Oh echt dacht is vergelijkbaar
Omdat zelfde type was

Na even proberen als niet past dan terug sturen

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:51

Hier ook gezwicht door de 35% korting bij hypostore. Net de Pine Green besteld *\o/*

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:12

Ik heb even terug gezocht maar ik kan niks vinden over specifiek de demi bregging. Hebben mensen deze legging hier? Hoe valt deze qua maat? Ik heb van andere merken normaal maat 36, maar maat 34 van deze legging is nu leuk in de aanbieding. Zou dit passen of vallen ze klein?

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:32

Princesj schreef:
De Kudos was bij mij na een seizoen zo lek als een mandje. Volgens de winkel omdat ze in het zand ligt en rolt. Goede regendeken dus voor stalpaarden :=

Hier gaat die al jaren mee. Is niet verwassen in de wasserij? Dat is logischer := is mij wel eens gebeurd met een rambo. Of dat je hem juist niet wast dat is nog slechter voor de deken.

De kudos heeft namelijk een enorm sterke waterkolom. Ze staan er hier in weer en wind mee buiten. Arika heeft veel mindere waterkolom ja dat klopt wel..

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:24

SansaS schreef:
Princesj schreef:

Hier gaat die al jaren mee. Is niet verwassen in de wasserij? Dat is logischer := is mij wel eens gebeurd met een rambo. Of dat je hem juist niet wast dat is nog slechter voor de deken.

De kudos heeft namelijk een enorm sterke waterkolom. Ze staan er hier in weer en wind mee buiten. Arika heeft veel mindere waterkolom ja dat klopt wel..

Dat zou dan mijn eerste deken in 15 jaar bij dit bedrijf zijn die verwassen is. Dat kan, maar er was geen zichtbare schade. Echter heb ik dit zelfde probleem met zelfde reactie met Bucas van Bucas zelf gehad..

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:11

Zou er dan niet een kern van waarheid inzitten als je dit met verschillende merken hebt?