Officieel ook gezwicht voor mn 1e black friday actie..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SansaS schreef:Ik vind de arika waterdichte vrij smal vallen. Voor mijn warmbloed past het daarom op de borst niet mooi. De vliegendeken wel.
Ik heb daarom de kudos die past echt veel mooier en die deken is stuk sterker en beter waterdicht. De arika lekt hier uiteindelijk wel door op enorme regendagen.
Princesj schreef:De Kudos was bij mij na een seizoen zo lek als een mandje. Volgens de winkel omdat ze in het zand ligt en rolt. Goede regendeken dus voor stalpaarden
is mij wel eens gebeurd met een rambo. Of dat je hem juist niet wast dat is nog slechter voor de deken.SansaS schreef:Princesj schreef:
Hier gaat die al jaren mee. Is niet verwassen in de wasserij? Dat is logischeris mij wel eens gebeurd met een rambo. Of dat je hem juist niet wast dat is nog slechter voor de deken.
De kudos heeft namelijk een enorm sterke waterkolom. Ze staan er hier in weer en wind mee buiten. Arika heeft veel mindere waterkolom ja dat klopt wel..